Gå til innhold

i dag leverte jeg matboksen til Sander mens Linnea sov hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det blir litt dumt å skrive slike innlegg jeg. Hva er vitsen liksom?

Fint for deg at du ikke har dårlig samvittighet da!! Men kan ikke si at du imonerer meg med innlegget ditt, selv om det virker som andre blir det.

Jaja, vi er forskjellige. Men jeg tenker som så, at med mine barn, tar jeg INGEN sjanser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff... Tenk om det hadde skjedd deg noe på veien? Eller huset tok fyr når du var ute? Din lille baby kunne ligget hele dagen alene i senga si å skreket hvis du lå bevisstløs et annet sted. Tenk deg om neste gang!

Skrevet

Hm, blir jo helt likt pm jeg skulle ha gått med søppele på kvelden etter at barna har lagt seg, eller som om jeg skulle ha hentet posten min..

Skrevet

Det hadde jeg aldri turt.

Skrevet

FY deg, HI!!!

Selv har jeg planer om å lime guttungen fysisk inntil kroppen til han er 18. Og etter det får han gjøre som han vil, men med bånd rundt halsen selvsagt.

Skrevet

det er mange uviktig tråder her som hva skal vi ha til middag, hva slags bil har dere, hvilken skostr bruker du, hva slags merke bruker du i bukser, hvilken str bruker dere i bh kunne ha ramset opp mange flere men det gidder jeg ikke

er de trådene som jeg har nevnt her oppe veldig viktig for dere kanskje??

nei jeg vet at det er MANGE av dere som aldri gjor det som jeg gjorde i dag, man kan jeg ikke få lov til å lage en tråd om hva jeg gjorde

skal dere andre slutte å lage middagstråder, bhstr tråder osv da eller?

dette er en skraveside som vi kan snakke om hva som helst uten at noen skal bry se med det :)

Skrevet

Hærreguuud. Sitter folk å SER konstant på babyene sine her, eller lever dere i en utopisk verden der ingenting går på tverke en dag? Eller er det for å framheve sin egen fortreffelighet som mødre at dere gir pepper for ei som er borte i 3- TRE minutter? Linnea hadde det nok mye bedre i uforstyrret søvn hjemme!

Det er greit med risikotenkning, ja, men det får da være grenser.

Skrevet

Nix det hadde ikke jeg tort... Som mange andre har sagt, mye kan skje på en avstanden...

Skrevet

Nitte

ja man kan lure på enkelte jenter her inne om de niholder på barnet sitt hele tiden hehe

og hun som skal holde han til seg helt til han er 18 år stakkars han sier jeg!

Skrevet

s@ander & Linnea - har du ikke skjønt det:

DIB er en eneste stor gigantisk hønsegård. Hvis du stikker nebbet fram, er det alltids noen (mange) som hakker på deg. Men det må man bare ikke bry seg om, det er det ikke verdt.

*stryker deg over fjærne* :-D

Skrevet

Jepp men du forventer vel å få tilbakemeld for det?? Eller legger du inn et innlegg for å skravle med deg selv??

Vil alltid være noen positive svar og noen negative svar på en sånn tråd.

Skrevet

Ville ikke vært i dine sko om noe uforutsett hendte mens hun lå hjemme alene og sov!!

Det verste er faktisk ikke at om hun hadde våknet og skrevet litt......

Skrevet

Jeg signerer også stella. Det var jo ingenting hun sa som du kan oppfatte som frekt.

Ang det du på død og liv må fortelle oss gidder jeg ikke kommentere, men jeg vil gjerne bare fortelle deg en ting. I jula da vi var hos mamma i en fjellbygd tok vi bilen og skulle til en liten by for å handle. Vi hadde kjørt en knapp km da vi ble påkjørt av en gammel mann. Bilen min ble kondemnert og mamma, babien min på 5 mnd og jeg.....og den gamle mannen ble hentet og kjørt til legevakt og sykehus av hver vår ambulanse.......det tok flere timer før vi kunne reise hjem. Hva hvis jeg hadde reist fra babien?

Jeg er nok heller ikke av den overhysteriske sorten og lufter bikkja i hagen mens gutten er inne, både sovende og våken, men det er enkelte ganger man skal tenke på hva som kan skje i verste fall..............

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det.

Men det betyr ikke at jeg kommer til å liime vesla fast i arma mine til hun er 30.. Men det er fordi jeg synes ikke det er riktig å "dra" unna mens ungen er aleine hjemme..våken eller ikke. Uansett hvor langt/kort det skulle ha vært.

Å kaste søppel og hente posten synes jeg ikke er å kunne sammenlignes med det du gjorde. Men folk har forskjellige syn på ting.

Og .. hun som skev litt lenger opp..stella tror jeg.. hun stilte deg et enkelt spm og var overhodet ikke frekk.

Skrevet

ja jeg vet at jeg kunne få negative tilbakemeldinger, og det er helt greit vi er jo forskjellige :)

men jeg er postiv overasket at det er så mange som ikke gir meg "pepper"

Skrevet

Jeg gir deg ikke pepper iallefall. Folk er forskjellige og mener forskjellig om ting og gjør ting forskjellig.

Bare fordi en kanskje ikke ville gjort det du gjorde så betyr det ikke at de er hønemødre eller aldri lar ungen være ute av syne. Men de gjør ting bare annerledes..

Om du synes det er greit så er det samme hva andre mener om det.

Skrevet

Jeg må si meg enig i at jeg ikke helt skjønner hva du vil med dette innlegget. Lyst på pepper? Eller lyst på støtt? Noe må du jo være ute etter om det ikke er oppmerksomhet og tviler på det er noe du prøver å bearbeide ved å dele?

Man legger da inn middagstråder fordi man lurer på hva andre skal ha til middag, kanskje til insperasjon. Å biltråder er også av nysgjerrighet. Å av og til forteller man hva man har gjort for å få tilbakemelding på det, om man f.eks. har vært og hatt GU.

Av og til legg man ut innlegg for å skryte å få litt beundring.

Men skjønner virkelig ikke hva du ville med dette innlegget om det ikke var for oppmerksomhet og ikke var for å få støtte/tilbakemelding på ditt valg i denne situasjon?

Skrevet

Hver og en får ta de valgene de vil,men jeg må bare si en ting:

Å sammenligne det å gå fra et barn sovende hjemme ALENE i huset, og det å gå fra barnet sovende i feks bilen synes jeg er litt på kanten.

Jeg jobber selv med brannvern,og har sett hvor raskt en brann kan blusse opp og spre seg, Et barn som sover alene i huset vil være totalt ubeskyttet i en slik situasjon.Derfor ville jeg aldri reise fra barnet slik (selv om det "bare" er i 3 min,vet du forresten hvor voldsom en brann kan bli på 3 min??)

Men vi gjør alle som vi selv ønsker naturligvis....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...