Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #26 Skrevet 3. april 2008 Til HI Hva mener du egentlig med at du TROR vannet har gått??
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #28 Skrevet 3. april 2008 Det hadde ikke vært min samboer som hadde funnet på noe sånt. Men hadde jeg vært deg hadde jeg dratt hjem til mora di(som veit hvordan en fødsel starter og kan hjelpe deg når det trengs) Jeg hadde ikke gidda å gitt beskjed til den blivende far om at vi evt måtte dra på sykehuset heller. Han skulle fått lært på den harde måten konsekvensene av sin tåpelige avgjørelse på et tidspunkt som dette. Ikke faen om jeg vil ha en alkoholstinkende samboer på fødestua!!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2008 #29 Skrevet 3. april 2008 jeg husker da jeg var gravid sist. samboeren min var ikke ut å drakk på flere mnd. men når det var ca en mnd igjen til terminen så var han på fest to (eller var det tre???) ganger... siste festen var tre uker før terminen. da var jeg temmelig forbanna husker jeg.. og jeg sa klart og tydlig i fra at om han drakk seg full og fødselen startet så kom eg til å ringe rett til mamma og få henne til å være med meg i stede. så kom ikke han til å få lov til å bli med på fødselen. det endte med at festen han gikk på så drakk han 4-5 øl som han drakk over mange timer. så han var ikke noe brisen når han kom hjem engang.. jeg var nok litt for full av hormoner da også. for skjønte i ettertid at han måtte jo nesten gå på den festen. var 25 årsdagn til en kamerat av han... og han tok seg jo kun et par øl.. men uansett, uken etter var det påskeferie og vi dro på hytten. mamma og de hadde med fenalår osv.. sambo måtte spise fenalår og drikke cola.. det beste han vet er fenalår og øl..hehe. uansett, lykke til med fødselen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå