MyBabyGirl Skrevet 3. april 2008 Forfatter #26 Skrevet 3. april 2008 så gøy med så mange svar!!=) du som lurte på om j var fra ås\ski eller hva du sa,nei d er jeg ikke;) bor i aurskog høland jeg
lille me og mine Skrevet 3. april 2008 #27 Skrevet 3. april 2008 Hei Selv er jeg 23 år gammel, og har ei lita jente på straks 6mnd. Bor i møre og romsdal, flyttet inn i nybygd hus for ett år siden sammen med min kjære på 28år. Jobber som førskolelærer, begynner i ny jobb til høsten, i en barnehage 1min hjemmefra og hvor jente også har fått plass Er inne på dib for råd, ideer og sympati... hehe
Galskapens overhode Skrevet 3. april 2008 #28 Skrevet 3. april 2008 Jeg er 26 år, forlovet og skal gifte meg med min kjære på 22 år i august. Jeg har en datter på 4,5 år fra et tidligere forhold, og sammen har vi en sønn på 11 uker sammen. Jeg er lærerstudent og jobber som lærer i vgs til vanlig. Vi bor i i en av mjøs-byene.
Lissi♥♥♥♥ Skrevet 3. april 2008 #29 Skrevet 3. april 2008 Hei,hei! Snart 43 årig dame med 3 barn i alder 0-10 år. Utdannet og arbeider som sivilingeniør. Gift med 5 år yngre mann (så barna har da ikke så eldgammel far!). Bor på landet og bruker stort sett internett til å lese nyheter når babyen sover og jeg kjeder meg. Stakk innom DIB for et par uker siden da jeg lurte på noe angående småspiste barn. Fikk ingen svar;o) Ble så hengende litt her for erfaringsutvekslinger med nybakte mammaer i alle aldre - hvilket er spennende, av og til litt vel kranglete - men mest av alt morro og lærerikt. Kommer til å avslutte DIB når jeg begynner på jobb igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå