Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil gjerne vite litt mer om deg!;)

er jo ny her,så vil gjerne bli litt kjent med de j skal snakke med her inne=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 31 år, har samboer og tre barn. tvillinggutter på 8 år, og ei lita jente som snart er 6 mnd. Vi bor på landet og trives veldig godt med det. Jeg er nok ikke en av dem som er mest aktiv her inne, men stikker innom sånn av og til. Jeg er vel ikke akkurat den som liker alle disse merkelige innleggene her, men kommenterer hvis jeg synes det passer.

Håper du vil trives her inne. Ma kan være heldig å få endel hjelp og råd om man skulle trenge det!

En velkomstklem fra meg!

Skrevet

Heisann..Jeg er firebarnsmor på 37 men ingen verdens mester ..he he

Opprinnelig bergenser men bor nå på en mindre og idyllisk plass på vestlandet. Eldste jenten min er 13, gutt på 11, jente på 2 og minstemann på 2 mnd..Samboer og forlovet med en traust bondegutt ;-)

Skrevet

Jeg er mamma til Ulvar som er blitt 4 mnd. 24 år fra Bergen, samboer. Studerer biologi (pause no), jobber frivillig i dyrebeskyttelsen. Var masse på bim, men ikke så veldig ofte her lenger.

Går på babysang og vil begynne på babysvømming,

Vet ikke hva mer jeg skal si. Du da?

Skrevet

2 barn i alder 3-16 år, straks førti, allmennlærer, kæll og hus.

Katt og gullfisk,har jeg også.

Skrevet

eg er mamma til Thalie på 8 mnd.er snart 20 år, er student men har permisjon frem til august, da skal ho i barnehage.

er og samboer med ein på 22 snart 23 år..

er en god del her inne :)

kommer frå Bømlo på vestlandet..

Skrevet

Jeg er mamma til markus Andre på snart 1 år(så blir snart borte herfra da)

Jeg er 20 år, bor i østfold.... Har samboer og fisker:) hehe

Skrevet

koselig med svar da=) jeg har skrevet d før her ett sted,men kan jo skrive igjen

er 20 år,datter på 4,5 mnd,samboer er elektriker og 23 år..bor i akershus=)

Skrevet

Jeg er 22 år gammel, og har en sønn på 6mnd. Bor i Sarpsborg. Er gift. Har 3 katter og noen hybelkaniner.

Skrevet

Jeg er snart 17 år, har en sønn på 6 mnd, 5 uker prematur, som heter Felix:-)

Er samboer og forlovet med Morten som er 21 år. Vi bor i Tønsberg, i Vestfold!

Skrevet

Du er ikke fra Ås/Ski er du?

Skrevet

Jeg er 27år og bor et lite stykke utenfor Bergen. Jeg har 3 skjønne gutter på 5,5 år, 3,5 år og 9 mnd og er lykkelig gift med verdens beste mann (sett med mine øyne ;-)). Avslutter i vår en 5 års lang litt oppstykket utdanning og kan da jobbe som lærer, gleder meg til å komme meg ut i jobb nå!

Skrevet

Jeg er 28 år gammel, sambo er 32 og sammen har vi lille Matilde på snart 10 mnd, og vi bor i Oslo :)

Prøver å livnære meg på kunst, men søren heller, er ikke lett med småbarn det nei ;) Har deltidsjobb i et bygg-og interiørvarehus så vi får den inntekten vi trenger da ihverfall.

Koser meg med å være mamma selvsagt, selv om vi fikk et antisovebarn som er glad i å våkne mange ganger om natta... MEN hun er jo så utrolig skjønn så det er HELT i orden å være konstant trøtt...(nesten iallefall ;)

Skrevet

Hei og velkommen hit:)

Jeg er 30 år gammel, og samboer med en mann på 34 år. Vi har Aurora på 9 mnd sammen, og jeg er stemor til en gutt på 10 år. Vi bor i Oslo, og trives veldig godt. Nå er hjemme i permisjon med min lille elskling, men jobber ellers som behandler i voksenpsykiatrien.

Håper du vil trives her inne.

Skrevet

Hei Hei:) Jeg er ei jente på 21 år med en sønn på snart ett år. Er samboer men en kjempe mann på 28. jeg jobber som frisør han driver to verksted. skulle ønske permisjonen kunne vare i mange år. Men må man jobbe så må man. Veslemann er da i barnehage 5 dager i uken. Håper du trives her inne og ignorer alle useriøse innlegg. Om jeg kikker på slikt så kan jeg ikke dy meg nesten og kaste noe tilbake. Hold deg for god til det:) Ellers kjempe ålreit å lese andres erfaringer med alt mulig.

Skrevet

Hei jeg er mammaen til Kaja på åtte mnd, selv er jeg snart 25 år. Jeg er gift, utdannet vernepleier og driver en gård sammen med mannen min, bor på sørlandet.

Skrevet

Hei!

Jeg er mamman til Halvor på 10 mnder. Er snart 26, og er samboer. Utdannet hjelpepleier, sykepleier og ambulansepersonell. Vi bor i ei bygd i Oppland ;)

Skrevet

Velkommen! =)

Jeg er 22 år og utdannet Førskolelærer. Min kjære er 24 år og jobber som finansrådgiver. Sammen har vi en sønn på 7,5 mnd :) Vi bor i Bergen, men kommer opprinnelig fra Rogaland. Skal gifte oss om litt over 2 uker =) På fritiden babysvømmer vi og går på turer :)

Skrevet

Heisann!

Jeg er mamman til søte matheo som er 6 uker gammel.

Er 24 år og bor med mannen min som er 25, vi bor på skedsmokorset.

Har permisjon fra jobben min som blomsterdekoratør.

Elles så koser vi oss her hjemme med synging, pludring og trilleturer :)

Og gleder oss masse til å begyne på babysvømming!

Skrevet

Heihei, er en ung på 19 neste mnd. Har en liten gutt, med navn Mathias på 4 mnd. Bor sammen med barnefaren, og vi har vært sammen siden jeg var 15 år, han er 1 år eldre. Angrer ikke ett sekund på at jeg fikk mathias så tidlig, kunne ikke hatt det bedre :)

Elsker å gå turer,leke med han, stelle med huset osv. elsker egentlig alt ved å være "husmor" :D

Skrevet

ung mor på 19 år ¨** (rettelse) :P

Skrevet

Hei! Jeg er mamma'n til Synne på 6 måneder (i dag!). Vi bor på i Tønsberg, men tilbringer også store deler av uka i Oslo. Både mamma'n og pappa'n til Synne er studenter, og bortsett fra pensumlesing blir det brukt mye tid på babysvømming, trilleturer og koselige lunsjer med venninner :)

Skrevet

*************************************************************************************

Hei hei jeg er mora til lille Sarah Kristine(født:23.12.07), jeg og lillegull bor i Larvik.

Jeg er alenemor for jenta mi, men vi klarer oss fordet.

Er en sosial omgjengelig jente :) og trives med å ha venner å familie rundt meg.

Går hjemme med lille gull for tiden, liker å treffe andre og trille gå turer med gullet mitt.

Jeg er en veldig kreativ person så kan både strikke,bake,sy, stelle i med blomster osv.

*************************************************************************************

Skrevet

God morgen..Har aldri sett noen av disse nickene før jeg..Er dere anonym til vanlig;-)

Skrevet

Jeg er en av de over, ofte her jeg, men aldri sett deg. Har sett mange av de andre her da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...