Gå til innhold

Har dere fortalt det til noen?


*månestråle*

Anbefalte innlegg

Er 5+0 i dag, og har fortalt det til min mor, svigermor, en venninne og et vennepar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fortalt det til samboeren, mamma og pappa. Og bestekameraten min. Vil vente så lenge som mulig med og fortelle det til alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg ble helt sjokkert da jeg så innlegget ditt, hvor lite respekt går det ann å ha for mannen sin????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min andre graviditet. Hadde en SA i februar i uke 7. Vi hadde ikke sagt det til noen da, men måtte likevel fortelle det til kollegaer og familien da de forstod at noe var galt. Opplevde støtten som disse ga som gull verdt!

Nå er jeg i 6.uke og har allerede fortalt det til de kollegaer, familie og venner som jeg har følt det naturlig å dele nyheten med. Responsen er overveldende og jeg synes at det er godt når kollegaene viser forståelse når jeg er grønn i trynet av kvalme eller er stup trøtt. Jeg tenker at det er godt å ha noen å dele gleden med, og om det mot alle odds går galt igjen så har jeg mange som kan gi meg en trøstende klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 5+6 i dag og har kun fortalt det til min søster. Hun kommer på besøk til helgen og forventet seg en artig kveld på byen med masse vin. Bare måtte fortelle hu. Samboern min vet selvfølgelig fra før. Jeg ser frem mot å kunne fortelle det også for foreldrene mine og sivegers, hvilket sansynlighvis blir 16-17. mai etter at vi vært på første legekontroll. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 7+3 og fortalt alle det, synes det er greit at alle vet det hvis det skulle skje noe galt, så får man en skulder å gråte på og de skjønner hvorfor man er lei seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må si jeg stusset litt når jeg leste dette.. Blir litt nysgjerrig på forholdet deres. Du holder noe som er så viktig skjult for din mann, og har tilogmed fortalt ANDRE før han? Fordi du er redd han vil du skal ta abort...? Jeg må si at jeg hadde følt meg lurt hvis jeg var han. Samtidig som at man må jo være to for å bli gravid, men jeg ville følt at jeg ikke hadde helt rent mel i posen...

 

Mener egentlig ikke å mene så mye om hvordan dere har det, men jeg undrer meg litt over det- da det er veldig forskjellig fra hvordan jeg ville tenkt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+6 i dag å har fotalt det til mine foreldre, som ble kjempe glade, å et par veninner. Men nå er det hemmelig for alle andre, til jeg er 12 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte det til mine foreldre og søsken i går. De ble veldig glad, spes på grunn av vi hadde en SA i desember. Har også fortalt det til noen venninner og noen på jobb, men det er i utgangspunktet ikke offentlig enda... Er 8+4 i dag. Har en god følelse denne gangen, så håper spiren klorer seg fast... Leser på 1. tri at det bare er litt under 94% for at det ikke skjer noe SA/ MA i uke 9- 12, så da er det bare å krysse krysse fingrene... Gleder meg til å rope det ut til ALLE 17. mai. Da er jeg endelig 12+0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte det til samboeren min sin bestevenn igår, han ble overlykkelig, kaller seg selv allerede for onkel!! Hehe. Så skal vi på ultralyd i morgen, gleder meg til det. Blir spennende å se hva som er inni her:) På lørdag skal vi reise hjem å fortelle det til foreldrene våre. Det blir veldig spennende!! Blir en fiiiin helg, håper jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fortalt det til besteforeldre og søsken. Alle ble så glad og fornøyd!!!! Er så glad vi har fortalt det til dem!!!!!

Har også fortalt sjefen på jobb det og de to som jobber på avdelinga mi. Drøyer resten av gjengen til litt lengre ut i svagerskapet. Er 6+6 i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå mange som har fortalt da! ;o) Er det ikke litt tidlig? MEg å sambo skal vente til uke 10, er vanskelig, men alt kan jo skje!! :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ikke fortalt det til noen enda. er ca 6 uker så synes det er litt tidlig enda. men blir vanskelig å skjule tror jeg, så om et par uker tror jeg at jeg sprekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fortalt det til min beste venninne, ellers så er det ingen som vet om den lille i magen. Venter med å fortelle det til uke 10- 11...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...