Gå til innhold

Har dere fortalt det til noen?


*månestråle*

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig tenkt og holde det hemmelig en god stund til, men skal ut med to gode venninner i dag, og da tror jeg ikke at jeg klarer å holde meg.. De kommer uansett til å skjønne det siden jeg ikke kan ta meg et glass vin med dem som jeg pleier.. Jaja, men det er jo godt å ha noen å prate med uansett hvordan det skulle gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fortalt det til 4 av mine beste venninner, også mamma. Tenker som det, godt å ha noen å snakke med uanett hvordan det går.. hihi.. Kos deg ute med venninnene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortalt det til en vennine som selv er gravid.. Vi har liksom prøvd samtidig:) Så hun ringte jeg samme dag som jeg tok testen. Men har ikke sagt det til fler, vil vente litt.. Man vet aldri, men men.. Ja er sant det, gleder meg til mai, da er liksom alt litt mer sikkert! Så da kan man spre det til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe flink til å holde på hemmeligheter ;-) Har fortalt det til foreldrene mine og hans, til min søster og to venninner. Gleder meg til april/mai når vi kan si det til "alle". Gleder oss aller mest til å kunne si det jenta vår på snart 4 at hun skal få en lillebror eller lillesøster. Hun har siden før jul gått og snakket om at hun ønsker seg en ordenlig guttebaby. Hehe. Får se hva storken bringer hvis alt går greit.

 

Lykke til videre til deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt de jeg jobber med. Jeg jobber i barnehage og folk merker at jeg har forandret væremåte.. er ikke like aktiv som før. Dessuten har jeg vært litt dårlig så jeg har nesten måttet fortelle det. Og så har jeg fortalt et par venninner. Tenkte jeg skulle fortelle det til foreldre og svigerforeldre de to helgene som kommer nå. Jeg syns det er greit å si det hvis man føler for det. Dette er min første gang og jeg har gleda meg så lenge at jeg klarer ikke holde munn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fortalt det til mine foreldre, 4 venninner og sambo har fortalt det til søstra si og en kompis.

 

Blir vel ikke så lenge til vi forteller det til flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg har fortalt det til mamma, ei kollega som jeg har et veødig nært forhold til og ei venninne som akkurat fikk en skjønn guttebaby =) Skal fortelle det til svigers etter at vi har vært hos jordmor for første gang og fått det "ordentlig" bekrefta om halvannen uke =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt det til ei veldig nær venninne, og ALLE på jobb...jobber mye med rtg og siden jeg nå må holde meg unna det så ble det mest praktisk å fortelle det.

 

Tror vi vil vente med å fortelle det til andre til det har gått 12 uker. Koser meg faktisk litt med å ha denne lille hemmeligheten :) Og gleder meg veldig til å fortelle det!! Håper bare alt går bra... Tror folk rundt oss blir ganske overrasket, har et barn fra før av nemlig, og ingen av oss har gitt uttrykk for at vi ønsker familieforøkelse allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maja:)

5+1 i dag, og vi har ikke fortalt det til noen. Føler det er litt vel tidlig ennå. Dessuten har jeg ikke vært hos legen. Når det er gjort, klarer jeg nok ikke å holde tett lenger, spesielt ovenfor mamma :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte det til søster og tre venninner. Regner med at de sier det videre til sine menn, men skal holde tett overfor andre en stund fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalt det til noen venner, også er det ett par på jobb som vet det av jobbmessige grunner. Har så innmari lyst til å fortelle det til foreldre mine snart, og svigermor... Uansett hvordan det går kommer de til å få vite det uansett, spes mamma. Ingen som kan trøste sånn som ho...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fortalt det til foreldrene mine og svigermor. Har lyst til å fortelle det til ALLE, men får klare å holde tett frem til 17.mai. Noe lengre enn det tror jeg ikke jeg klarer å vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk jo selv vite det i dag. men mannen vet det jo såklart og bestevenninna mi som også er gravid. skal prøve å holde det tett lenge utover det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fortalt det til ei vennine og foreldrene mine, men venter til jeg er 2-3 mnd på vei før jeg sier det til flere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber også mye med rtg, så blir jo nødt å fortelle det til min nærmeste sjef. Idag faktisk..:) Men har lyst å holde det hemmelig etter beste evne for de andre på jobb, så langt det er mulig. Lyst å nyte det litt selv før alle andre vet. Også litt redd for at det ikke skal gå bra, og da har jeg ikke lyst til at alle skal vite det. Men mi nærmeste venninne skal æ prate med, bare ho kommer hjem fra ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visket det til det lille tantebarnet mitt på 5 uker, fortalte henne at hun skulle få sitt første søskenbarn i Desember. Responsen var selvfølgelig jublende! Hihiiih.

Er bare 4+1, så venter litt til før vi sier det til vår nærmeste familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 6 uke. Vi har ikke fortalt det til noen og har besemt oss for å vente til det nærmer seg 12. uke. Gleder meg masse til å fortelle det til familie og venner. Sluttet å røyke den dagen jeg fant ut at jeg var gravid, tror ikke noen har mistanker ennå. Har et problem når det gjelder fest. Var på polet for å kjøpe alkohol fri vin, men det fantes ikke vin med 0 % alkohol. det minste de hadde var med 0.05%. Nevnte dette til legen min som sa at jeg ikke skulle drikke noe vin med noe som helst alkohol. Hva har dere gjort i slike situasjoner???. har dere noen tips til hva jeg kan putte i vin flasken for å lure venne???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortalt det til en god venninne...hun dukket opp lørdagskvelden med ei flaske rødvin hun ville dele. Så da var det bare å "tilstå", så samboeren min delte rødvinsflaska med henne i stedet :) Tenker å vente med å fortelle foreldre til etter at jeg har vært til lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tenkte å drøye det til jeg har vært hos legen. Vet ikke hvor lenge jeg klarer å la vær å si det på jobb. Er ganske sliten og trøtt, så er greit at de på min avd vet hvorfor jeg er så uengasjert.

Skal også til London med et vennepar 1. mai helga, så da blir vi vell avslørt tenker jeg......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun sagt det til en veninne, og en kompis, ikke engang mannen min vet det ennå, var ikke helt planlagt! Han får vite det etter uke 12, så han ikke kan mase på abort, det gjorde han sist gang, men han fikk jo ikke vilja si da heller... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun fortalt det til min aller beste venninne.

Tenker å drøye til jer er passert 12 uker, men tror kanskje ikke at jeg klarer det, men skal prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har sagt det til foreldre og søsken, samt bestevenneparet vårt. Mulig jeg forteller det til ett par av venninne mine også, spørs hvor vanskelig det blir å holde på hemmeligheten :)

 

Resten av vennene våre, og omverden, venter vi med å fortelle det til til vi er i uke 12.

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...