Gå til innhold

hvordan viste dere hva dere skulle studere/bli?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der er mye matte ihvertfall.

Hva de gjør... den var verre: bygger bruer, veier(mesta), tja sånne ting. Ikke så inne påmdet, så bare at hun ikke hadde svart deg. Lønna er god, spes med en master(siv.ing):)

Tror en trenger litt gode karakterer for å komme inn om jeg ikke tar helt feil. også vet jeg ikke om det er krav til 2MX/MY eller noe sånt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm.. kansje den siden jeg tittet på lurer mer. for det var lattelig lite.

hm... det er så vanskelig. *tenkeboksen*

Skrevet

Jeg har bestandig visst at jeg skullestudere medisin, men nå har det seg at jeg studerer sykepleie pga at jeg dreit i vgs. Men EN dag... da er det jeg som er lege;)

Og mortilgunnar: det er ikke meg du skal finne ;)

Skrevet

ja er det noe jeg vet at jeg ikke vil bli så er det sykepleier og lege. leger kan man gifte seg med men ikke bli... haha

men jeg kunne ha blitt helsesøster... hehe.. det MÅ være en utrolig behagelig jobb.,.hehe

Skrevet

Du vet at helsesøster er en videreutdanning av sykepleier? Fniiis ;)

Nei, hold degtil bananene du.. men ikke rør agurken, okey???

Skrevet

man må ha 2FY og 3MX for og komme inn. men det er gamle regler da. jeg har ny matte (reform 2008?) men tenkte og ta fordypning til sommeren og neste etter sommeren, så matte er ikke noe problem. matte er det eneste jeg er god i...

hm... *løpe og lete etter snitt*

Skrevet

ja jeg vet. jeg kjekket ut den utdanningen etter og ha møtt på X antall ikke fult så gode helsesøtere. helt ufattelig at de har så lang utdannelse.

Skrevet

da må du jo sjekke det opp for da kan det jo være noe.

Norge skriker jo hele tiden etter ingeniører så da er det jo intet problem sånn sett.

Hvis du rasker på får du deg kanskje jobb som Norges fremste ingeniør på fenomenet stjernekraftufoer:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...