Patetica fåkksi Skrevet 6. april 2008 Forfatter #26 Skrevet 6. april 2008 Glemte helt The Why: Jeg har brukt de andre bokstavene til nå fordi jeg tenker like fort som jeg skriver, og er totalt avhengig av å kunne skrive fort ute å se på tastaturet.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 6. april 2008 #27 Skrevet 6. april 2008 Yummilisciousness! Det aner meg at du er flink til å lage mat. Kanskje du burde bære hele stolen med Adriana i inn i dusjen? He he. Takk for tilbud om hjelp om det ikke funker. Jeg skal prøve det, og gi deg beskjed. Latuh,
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 6. april 2008 #29 Skrevet 6. april 2008 Pokker. Det funka ikke. Jeg gjorde som du beskrev, men fikk det ikke til. Jeg får spørre monsterhjernen om han forstår noe av det når han kommer hjem. Jeg som hadde laget små klistremerker med æ, ø og å og alt! Men jeg gir ikke opp!
Patetica fåkksi Skrevet 6. april 2008 Forfatter #30 Skrevet 6. april 2008 Men det samme skjedde med meg ser du, det var ikke nok at jeg configured den på kontrollpanel. Måtte også velge bokmål flere ganger på den nede i høyre hjørne og, til den endelig forble slik..
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 7. april 2008 #31 Skrevet 7. april 2008 åøæ. Hei! Det funker jo! Jeg måtte skifte flere ganger slik du nevnte, men nå funker det pokker meg! Takk Balooa! En ny verden åpner seg! Jodelihoo! Eller skal jeg si HÆRLIG! He he.
Patetica fåkksi Skrevet 7. april 2008 Forfatter #32 Skrevet 7. april 2008 Så bra! For ikke å si; dette vakke VÆRST!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå