Gå til innhold

Bytur 12 april jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er også litt ivrig da, så nå har jeg overtalt gubben til å slutte litt tidligere den dagen. 18:30 it is :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med, kan sikkert være i byen til kl 19:)

- Samsyn

- Sanasol

- Millapril

- Linerla72

- Lykkebarn

- Endelig spire

- Seier & Glede

- Eple 72

- Rødtopp75

-Tussi

- Bellen

Skrevet

JAAAA, jeg kan :D - johooo. Så utrolig bra. Jeg trodde dere hadde bestemt 26 april jeg, også ser jeg nå at det blir 12 istedet. Jeg er med. Jeg kommer nok til 19 tenker jeg.

- Samsyn

- Sanasol

- Millapril

- Linerla72

- Lykkebarn

- Endelig spire

- Seier & Glede

- Eple 72

- Rødtopp75

-Tussi

- Bellen

- Kristin

Skrevet

Skriver på aprilsmurfen jeg siden hun glemmer deg selv. Skulle tro du er i ammetåka enda, he he. Vi kommer sikkert halv syv vi. Men vi kan jo skravle litt til resten kommer. Gleder meg masse og så mange vi blir da. Skikkelig moro!!

- Samsyn

- Sanasol

- Millapril

- Linerla72

- Lykkebarn

- Endelig spire

- Seier & Glede

- Eple 72

- Rødtopp75

-Tussi

- Bellen

- Kristin

- Aprilsmurfen

Skrevet

Så moro at vi er så mange. Gleder meg skikkelig. Også så fint at jeg får øvd meg litt med alkohol :D Har jo et visst utdrikkingslag på trappene - hmmm

Skrevet

Jeg blir ikke med denne gangen heller desverre, vi har en ettårsdag i huset den helga og jeg skal ut med jobben på fredag så det blir nok litt mye. Nore har spydd og det som værre er den siste uka så vi er litt slitne alle mann. Etter to og en halv uke i barnehagen har vi allerede brukt 5 sykt-barn-dager! Skulle gjerne sett dere igjen, nå er det veldig lenge siden sist!!

Dere får sjenke Kristin, hvis hun kommer da.....tjihi, jeg har litt makt om dagen som vet litt av hvert om et visst utdrikningslag...

Kos dere!

Skrevet

Som jeg skrev på "Kom plutselig på...", så kan jeg desverre ikke bli med likevel.. Håper dere får en super-fin kveld!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...