Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Da har jeg fått bekreftelse fra svigers om at de kan være barnevakt 12 april. Hva sier dere til å spikre datoen? Men tror ikke vi skal satse på å være her hos oss, er jo skikkelig dumt om f.eks svigers må avlyse eller at jeg må hente snuppa.... Er åpen for alt av forslag jeg :-)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 12. april passer bra for meg! Vi tar ny påmelding: - Samsyn - Sanasol Jeg fikk skikkelig lyst på tapas og rødvin (eller øl ;-), men det er kanskje ikke alle som liker det? Blir uansett med på det meste jeg :-)
Millapril Skrevet 1. april 2008 #3 Skrevet 1. april 2008 Hurra! Jeg er med (selv om jeg skal ut kvelden før også...) Er med på tapas og rødvin, eller hva som helst! - Samsyn - Sanasol - Millapril
Solstråle72 Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Jeg er med:-) - Samsyn - Sanasol - Millapril - Linerla72
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 1. april 2008 #5 Skrevet 1. april 2008 -Samsyn - Sanasol - Millapril - Linerla72 -Lykkebarn
Endelig ny spire i magen Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 -Samsyn - Sanasol - Millapril - Linerla72 -Lykkebarn - Endelig spire Jeg er med på alt......
Gjest Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 - Samsyn - Sanasol - Millapril - Linerla72 - Lykkebarn - Endelig spire Jeg er også med på alt!! Vet om en bra tapas restaurant ved Vika, som ikke er alt for dyr. Ellers så kunne jeg sjekke med gubben om vi kan være her (om det ikke er for langt ut av oslo for dere da?) - Så kan jeg diske opp med tapas, og dere tar med rødvin? Pssst. - Vi har singstar og eyetoy og guitar hero.....
eple72 Skrevet 2. april 2008 #8 Skrevet 2. april 2008 Har heltglemt å melde meg på. Jeg kan den 12. både i oslo og bærum.-
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2008 - Samsyn - Sanasol - Millapril - Linerla72 - Lykkebarn - Endelig spire - Seier & Glede - Eple 72 Bærum blir kanskje litt langt for meg :-( Ettersom snuppa skal til svigers og ikke være hjemme hos pappa så føler jeg at jeg burde være en relativt kort taxitur unna. (hønemor? jeg? neeeeiiida) Så sentrum hadde passet best for meg. Men om dere andre vil, så henger jeg meg sikkert på likevel ;-)
Rødtopp75 og to små Skrevet 2. april 2008 #10 Skrevet 2. april 2008 Jeg er med! - Samsyn - Sanasol - Millapril - Linerla72 - Lykkebarn - Endelig spire - Seier & Glede - Eple 72 - Rødtopp75 Jeg stemmer på å være hos Seier og Glede, det høres kjempekoselig ut, men er også med på en bytur, hvis det passer bedre for dere andre .
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Helt det samme for meg også. Kan være med på begge deler jeg. Gleder meg uansett masse til oppdatering og høre hvordan det går med alle sammen. Såå lenge siden nå.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. april 2008 #12 Skrevet 2. april 2008 Høres jo veldig koselig ut å være hos Seier & Glede, men jeg lurer på om det blir litt langt for oss som kommer fra andre kanten. Jeg stemmer for å møtes i byen, men jeg blir såklart med på hva flertallet vil :-)
eple72 Skrevet 2. april 2008 #13 Skrevet 2. april 2008 Om vi blir i byen kan jeg anbefale et sted på frogner- skovveien hvor jeg og sambo var på fredag nambo thai eller noe i den duren . uuuuuutrolig god thai mat i prisklasse 150- 200 for en hovedrett et kjempe trivelig sted som jeg kommer til å gå på mange ganger.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 Foreslår og anbefaler følgende restaurant: SAN LEANDRO i Vika De har deeeeilig tapas og til gode priser! - Prisene på drikkevarer er heller ikke å forakte... ;o)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 3. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 3. april 2008 Da foreslår jeg også at vi går for den restauranten, sentralt og greit :-) Har du mulighet til å fikse evt. bordreservering Seier & Glede?
Tussi og Maja Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 Har ikke vært inne på DIB på noen dager, men dette var moro lesing! Bra at dere tar initiativ! Jeg er gjerne med på tapas og rødvin;-) Dårlig på å huske navn på restaurant, men hvis det er den tapas-restauranten i samme gate som Vika kino, så kan jeg også anbefale den. Nydelig mat! - Samsyn - Sanasol - Millapril - Linerla72 - Lykkebarn - Endelig spire - Seier & Glede - Eple 72 - Rødtopp75 -Tussi
Gjest Skrevet 3. april 2008 #17 Skrevet 3. april 2008 Det stemmer det Tussi! Jeg skal ta meg av bordbestilling!
smurfen :o) Skrevet 3. april 2008 #18 Skrevet 3. april 2008 Hei! Lenge siden jeg har vært inne her nå. DEt høres kjempe koselig ut med et lite kveldstreff. Jeg skal jobbe den kvelden. Begynner på jobb kl 22:00. Vil gjerne være med frem til jeg drar på jobb, men det kommer litt ann på når dere starter. Møtes dere halv syv syv, så får jeg hvert med noen timer. Må dra fra byen senest 21:25. Hadde vært kjekt å få det til. Den tapas resturante hørtes veldig bra ut og så er det nærme parkering )
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. april 2008 #19 Skrevet 4. april 2008 Jeg kan være i byen kl 19 :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 4. april 2008 Jeg kan også være i byen kl 19 :-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 4. april 2008 #21 Skrevet 4. april 2008 Jeg kan være der 18.30 jeg....
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 4. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 4. april 2008 det kan igrunn sikkert jeg også hehe....når som helst egentlig :-)
Rødtopp75 og to små Skrevet 4. april 2008 #23 Skrevet 4. april 2008 Jeg kan ikke være der før ca 20, men det går vel fint så lenge dere ikke spiser opp all den gode maten
Millapril Skrevet 4. april 2008 #25 Skrevet 4. april 2008 Jeg kan være der kl 1830 om det er da det begynner for oss ivrigste??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå