MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 2. april 2008 Forfatter #26 Skrevet 2. april 2008 klarte å trykke anonym:p
Kristine_88 Skrevet 2. april 2008 #27 Skrevet 2. april 2008 Ja, det er moro! Du virker lett å lese jeg bruker heller ingen hjelpemidler. Trur du forsettr i hjemmetjenesten og at typen din får seg motorsykkel. Har typen jobb? får liksom ikke opp store greiene på han.. men om han aknskje får seg en jobb eller en bedre betalt jobb så kanskje det vil gå bedre med økonomien... Føler typen din er en veldig hjelpsom person... Sydenturen trur jeg ikke blir så mye av... er usikker på den. Men trur faktisk du kommer til å bli gravid altå...tenkte litt på den i stad også...eller så er det vel ditt sterke ønske som påvirker meg så fælt
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 2. april 2008 Forfatter #28 Skrevet 2. april 2008 Hehehe:D Okey, spennende.. ja, vi håper på en liten sydentur da, for venninna mi leier leilighet i tyrkia så vi trengte bare å betale for flybilletten;) han er veldig hjelpsom.. Han jobber på et lager og tjener ganske bra akkuratt nå, men han jobber seg ihjel da stakkars! det med barn ja, for å si det sånn så er dt mitt største ønske i hele verden.. jeg ELSKER barn og vil så gjerne ha mitt egent! Dt jeg også gleder meg veldig til er selve graviditeten;) Jeg har egentlig veldig lyst å prøve å begynne til sommeren etter june/juli.. Typen skal tenke på det.. så du får se om du ser noe på han der:p heheh.. Er også opphengt i noe å kose med, ser du noe dyr?? hehehe.. Du ser ikke noe annet spennende som vil skje som jeg blir veldig fornøyd med?? 'Smiiiiiiiile:D* Du er flink altså Ville møtt dg engang.. hvor er du fra egentlig?=)
Kristine_88 Skrevet 2. april 2008 #29 Skrevet 2. april 2008 Hehe..takker for det Jeg bor ved mjøsa Ja, du vet at det med barn.. er kanskje best å ha det litt skøy nå prøve å blir gravid om et par måneder...la dem vokse opp og ha det litt moro igjen etter dem flytter ut...sånn at man ikke er så ufattelig gammal når barnet er feks 20..hehe... dyr..hmm..tja..jeg tenkte litt på katt eller marsvin.. satt å leste igjennom denne tråden her og fikk lyst på tyrkisk pepper..men det har vel noe med den sydenturen å gjøre...hvis ikke du sitter å spiser det da? hehe også dukka et navn opp... Ida...sier det deg noe?? Jeg ser at dere kommer til å få det kjempe fint i sommer...mye grilling og glede... det er det jeg fikk opp denne gangen
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 2. april 2008 Forfatter #30 Skrevet 2. april 2008 Ja, heeelt enig det der med unger altså!! Du har helt rett!! heheh.. Venninna mi som sitter her som jeg bor hos nå har katt, hund og marsvin.. Kanskje det du så?? heheh.. Tyskisk pepper kan ha med sydenturen å gjøre ja;) Spiste nettopp daim;) hehehehe.. Ida sier meg ingenting.. hmm!!! *Nyskjerrig* heheh.. Det med grilling blir dt mye av i sommer.. Det er typen min avhengig av.. heheh.. så det var morro å høre! Hvor ved mjøsa da?? jeg bor nå ved dal, jessheim.. langt unna?? Har du msn? hadde vært så inmari morro å kunne snakket mer med deg, elsker alt med synske, healing, tarot osv.. Veldig spennende greier.. opplevd ånder jeg da.. lenge siden det nå da..! tusen <3lig:)
Kristine_88 Skrevet 2. april 2008 #31 Skrevet 2. april 2008 Jeg fikk plutselig ida i huet mitt ja..hehe... ja, har msn...du kan jo sende meg adr di så kan jeg legge deg till..
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 2. april 2008 Forfatter #32 Skrevet 2. april 2008 da har jeg sendt den på priv mail her inne:D gleder meg til å snakke med deg der.. da kan vi heller snakkes der;) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå