MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 1. april 2008 #1 Skrevet 1. april 2008 Ville du spådd meg? Ville vært evig takknemling;) Når blir jeg gravid?? Og ser du kjønn? og isåfall er typen endelig klar da? Han prøver å bli klar=p Jeg: 22.05.89, han: 06.03.86. *Smiile*
Kristine_88 Skrevet 1. april 2008 #2 Skrevet 1. april 2008 Jeg føler kanskje at du forrhaster deg litt jeg.. og at typen din syns det samme.. trur du skal ta det litt med ro selvom jeg føler du har mye kjærlighet å gi... trur du ikke blir gravid før i 2010 jeg trur du da får en gutt Lykke til
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 Okey, andre personen som sier det.. Du har nok veldig rett det du sier.. Men håper virkelig ikke det tar 2år=p Trenger ikke bli gravid nå men vil gjerne det iår el før sommer neste år.. Men tuuusen takk=) Kan du forresten spå min venninne, dette er veldig spennende, hu har mistet ungen sin men prøver fort igjen: født 29.12.83 han: 22.04.81..
Kristine_88 Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 jeg trur hun kommer til å bli gravid i mai allerede... Lykke til begge to
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 Okey, det gledet henne!!=) Tusen hjertelig takk for alt=) prøver å spørre deg igjen i sommer å se om det fortsatt er dt sammen da;) hihi=) Klem
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 1. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2008 Forresten, ser du noe kjønn på venninna mi??
Kristine_88 Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Bare å spørre det vettu trur det blir jente
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 1. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2008 Okey:D tusen takk;) *smiiile*
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 1. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2008 En ting til.. Ser du hvor lang tid vi bruker? i forhold til når vi starter å prøve???
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 1. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. april 2008 tar det over et år før han er klar på en måte? lurer på når han blir klar og vi kan prøve.. og om hva han heter på? hva han er redd? ser du noe om det?
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 1. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 1. april 2008 hva han tenker på mente jeg.. lurer rett og slett på når han blir voksen..
Kristine_88 Skrevet 1. april 2008 #15 Skrevet 1. april 2008 du får nesten spørre igjen siden...er sliten nå
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 1. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 1. april 2008 okey:) dytter denne opp senere ikveld i morgen jeg da, så svarer du når du kan:) takk skal du ha:)
Kristine_88 Skrevet 2. april 2008 #20 Skrevet 2. april 2008 jeg føler at han har lyst til å ha litt fart og spenning før han evt blir pappa... og at du ikke forstår det helt... det er et stort ansvar med barn... og kanskje han er redd for ansvar.. føler han er litt "lay back" ( eller hva det nå heter)..
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 2. april 2008 Forfatter #21 Skrevet 2. april 2008 du har så rett, er dt mulig:p ja, det er ansvar.. men det han tror er at livet på en måte er helt over når et barn kommer til verden.. noe jeg ikke mener.. har flere venner som har unge/unger men som kan dra ut å hygge seg fordet..! Prøver å fortelle det til han da.. Klarer du å se noe mer? om noe annet spennende skjer fremover el noe sånt?? Tusen hjertelig takk.. Klem
Kristine_88 Skrevet 2. april 2008 #22 Skrevet 2. april 2008 er visst mulig ja Trur ikke det blir så lett å forandre på den meningen hans altså. Må liksom respektere hverandre. Men du må ikke kaste pillebrette for å si at du har tatt pilla di for det kan ødelegge mer enn du aner
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 2. april 2008 Forfatter #23 Skrevet 2. april 2008 Ja, skjønner!! Men jeg har slutta på p-pillene da.. det vet han.. jeg blei så mye dårlig med dem.. Bruker annen prevansjon da! Ser du noe jobb muligheter eller noe annet spennende fremover da? jeg driver å søker jobb skjønner du.. Og blir jeg isåfall endelig fornøyd:p
Kristine_88 Skrevet 2. april 2008 #24 Skrevet 2. april 2008 Okey... er mange jenter som kan finne på å gjøre det så følte jeg måtte si ifra Hmm... jobb ja.. får opp noe gamlehjem og barnehager? Også får jeg opp motorsykler... Trur du vil få en jobb du vil trives i.. trur kanskje helst gamle hjem altså.. Var hvertfall dette jeg fikk opp nå =)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2008 #25 Skrevet 2. april 2008 Nå blir jeg redd..hahaha! Detta var skikkelig spennende altså.. Du har helt redd.. Jobber i hjemmetjenesten med gamle mennesker og søker jobb i barnehage;) Men motorsykkel? den er jeg nyskjerrig på.. vet typen har snakket om at han vil kjøpe dt da.. hehe.. Han har et spørsmål han også, kan du se noe med økonomien våres? Vil dt gå bra?? Og jeg: Ser du noe sydentur, og klarer jeg gå av meg baby tankene? Tenker på det 24t i døgnet.. Blir gal:p Tuuusen takk:D Blir VELDIG ivrig her nå..haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå