Gå til innhold

Hvor mye har dere tatt på i vekt?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er nå i min 33. uke og på siste kontroll hadde jeg gått opp 12 kg. Skal på ny kontroll på mandag og gruer meg til å gå på vekta. Har heldigvis ikke vekt her hjemme. Jeg har bestandig vært slank så er fast bestemt på at de her ekstra kgene skal av igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk ned syv kg i starten og har lagt på meg fire av dem nå. Men siden 25 mars har jeg ikke lagt på meg noenting. Men magen vokser! Heheh! Snodig! Men jeg bekymrer meg lite, vet at de kommer!! Og de kommer nok mange også, men det er nå bare sånn det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30+4 i dag og var på kontroll hos jordmor på tirsdag. Da viste vekta at jeg har gått opp 11,6 kg hittil i svangerskapet. Jordmor skrev at jeg har vann i kroppen, men at det er på et lavt nivå enda (+1). Synes i grunn ikke at det er så ille at jeg har gått opp 11,6 kg, men det er litt rart å tenke på at 2,6 av disse kiloene har kommet sigende på to uker =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått opp 7,5 kg (!) og er i uke 14... Startet på 58 kg, er 1.65 høy. Huttetu!! Venter mitt fjerde barn til høsten. Har gått opp 25 kg med de andre også, men heldigvis klart å gå de ned igjen... (I allefall til nå) Så får vi se da, hvordan det går denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått opp 3 kilo nå - jippi!!

Det hører med til historien som jeg har skrevet tidl her at jeg har spydd meg ned over 10 kilo. Spyr ennå - så er strålende fornøyd med kiloene som er kommet på!

Tenker ikke akkurat på hva jeg spiser for tiden for å si det slik - men kroppen her vet tydeligvis hva den vil ha og ikke :-(

 

Til alle som har lagt på seg noen kilo: Kos dere med de!! Det er ikke ofte vi jenter er sååå fornøyde med de kiloene vi legger på oss! Her høster jeg applaus fra venninner når jeg sier jeg har gått opp 3 kilo! Og jeg er ikke akkurat noe sylfide i utgangspunktet!

 

Gleder meg bare nå til nurket kommer og vi kan ut å trille! Det er det jeg virkelig gleder meg til. Syntes alle ser på lykkelige ut der de går med knøttene i vognene og stråler!

Det er noe med det å være gravid: man ser gravide og nybakte foreldre overalt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel rekorden her inne ser det ut til... 20 kilo og er i uke 32!!!

 

Høres helt voldsomt ut, men ingen skjønner hvor de kiloene har lagt seg, bortsett fra på magen da selvsagt ;-) De skal nok forsvinne igjen... Legen min sier at det er ingen grunn til bekymring, helt normalt å legge på seg i svangerskapet... så da får jeg bare tro på det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, dette er min 3.graviditet, og denne gangen har jeg ikke lagt på meg noe. De forrige graviditetene la jeg på meg 10 kg. Men hadde selvfølgelig noen flere kilo i utgangspunktet denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang la jeg på meg 24 kg! Alt raste av etter fødselen unntatt 5 kg som tok noen mnd. Jeg veide nå i utgangspunktet 55kg og har denne gang lagt på meg 15 kg. Er i uke 35, så det blir nok et par kg til. Men, det går jo av igjen! Amming og lange turer + mye vann gjør susen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 kg i uke 30...hadde litt fra før så syns d er akkurat passe på mine 159cm:o) magen ser ut som en ballong da pga. mye fostervann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj - gått ned en kilo igjen. Jubla her for noen dager siden over mine 3 kg opp. Spyr ennå - så der forsvant nok den ene kiloen......

Er 165 høy og har spett på kroppen fra før - og fått stor og fin mage. Likevel håper jeg at jeg legger på meg noen kiloer til. Trenger ikke veldig mange - men litt for energiens skyld!! Dette er 3. svangerskp og jeg har heller ikke hatt som vane å legge på meg mer enn 8- 12 kg. De forrige gangene var jeg i utg.pkt slank. Godt jeg har litt å tære på denne gangen. Beibisen er iallfall frisk og rask sier de. Tok ultra just igjen - og det ligger ann til en baby rundt snittvekt (3500g).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gått opp 12kg alt er nå i uke 32, de sier jo man eksplodere den siste mnd så gleder meg virkeli :P ser mange av dere har bare gått opp småtteri, hvordan har det gått til? men men man springer d vel av seg etter på, er jo ikke lenge til nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er helt vanlig å ha lagt på seg 12 kg! Jeg hadde mye å ta av fra før, så derfor jeg ikke har lagt på meg mer enn 3 kg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gått opp 12 kilo, men siden sist kontroll har jeg ikke gått opp noenting. fra UKE 31-35.. noen som har opplevd liknende? håper ikke han ligger å stjeler all næringa fra meg, og blir svæær til han skal ut, hehehe off

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 35 og gått opp 7,3kg. Veldig happy for det! Sliter også med vann i kroppen nivå1-2 og føler meg tung og diger! Må si at jeg var overvektig før jeg ble gravid!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

åååå dere har ikke gått opp mye. Heldig.

Jeg er i uke 34 nå og har gått opp 10 kg og ikke noe vann i kroppen. Så dere burde være stolte, følte at jeg var fin i kroppen men nå ble jeg satt litt av pinnen, nå føler jeg meg enorm i forhold......

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra - gått opp en kilo til. Nå 3 kg opp. Men hallo for en stor mage jeg har fått. Ser ut som om det kunne være flere der inne (noe det ikke er da). Ser plutselig veldig gravid ut. Og merker at magen er litt i veien til tider rett og slett :-)

Når jeg skal spise, søler jeg hele tiden og har alltid masse flekker på magen :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...