Gå til innhold

71 år og førstegangsfødende. Trenger å utveksle erfaringer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

her må jeg altså bare få låv til å melde meg inn. jeg er en svært ung liten pike som venter sitt første par med tvillinger. med surrogatmor fra estland som stakk av med penga måtte jeg og juan carlos, min bedre halvdel dra til danmark for å legge inn et par tre egg. så ble det full klaff på forsøk nr 24 og nå venter jeg tvillinger. enegget vel å merke. to prinsesser som skal skjemmes bort til jeg blir sjalu selv. synes det var bra at jeg endelig kan komme ut å være sammen med andre med samme interesse å i samme aldersgruppe. hva sier dere piker. får jeg være med? jeg tar med sherry til alle! å ikke glem ostekaka selvfølgelig!

 

hjertelig hilsen bjørg fra bjerregårdsgate på st.hans haugen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tror aldrig noe så morsomt som denne tråden har blitt laget på BIM. ever=) takk for en god latter. =) sorry at jeg håna dere damer. ikke meninga det altså.. men klarte ikke dy meg, er jo tross alt krangle siden dette=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full klaff på nr. 24 gratulerer. Syntes ikke det var så ille jeg. Under mitt første forsøk stakk surrugat moren av med både pengene mine og boytoyet mitt. For midt vedkommende holder jeg meg nå til eggdonasjon og spermdonasjon. Skulle vært maskiner som hadde vært gravide for oss også. Hadde jeg ikke hatt vivalen min er jeg ikke sikker på at jeg kunne ha tålt denne vekt oppgangen. En pike fra St. Hans Haugen er alltid velkommen i flokken vet du.... (HVISKE; Det er disse underklasse menneskene fra byens slum vi må prøve å holde litt på avstand. Tenk, de har til og med planer om å AMME. Du vet.. akkurat som kuer starter de vist nok en melkeproduksjon. Også lar de det lille uskyldige nurket smatte på puppene sine. Æsj.) Hilsen fra

KI KI som har tyvstartet litt på barselgruppa, med til champanige lunsj med En finere frue som må være anonym pga kongelige forbindelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litjtupp,prinsesse og spire*

Jeg er en kvinne født i 1987

 

Jeg ser du skriver at du er født i 1987, det er helt greit. Jeg selv syntes dette med alder er svært stressende i Norge. Min alder er da kun en privatsak. Har fremdeles ravnsvart hår og kler meg hvis jeg skal si det selv, eksepsjonellt. Bare hold på det du Litjituppp, prinsesse og spire. Min gode venn Wencke kunne helt fint ha passert for 40 hvis det ikke var for de ekle menneskene i se og hør som dukker opp med kake og kamera. Kake for å dokumentere den horrible alderen de sier at du er og kake for at de skal i et senere opplag skal kunne skrive at du har lagt på deg. Nei hold på historien din. Klem fra KI KI

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu må jeg irettesette dere damer..beklageligvis...

Undertegnede har noen småpiker på fransk leksjon i morgen kveld, men Fruen inviterer gjerne på lunsj på Cleo?

Det skjedde noe under julemiddagen- ikke noe alvorlig, altså- bevaremegvel- men vi har strammet inn litt på frynsegoder og overtid. Hotellet kan spandere et glass soda til de av fruene som ønsker dette, mot at de besørger maten sin selv.

 

 

Fru Astrid Anker Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må be damene omforlatelse- ble nettopp innkalt til et ekstraordinært styremøte. Jeg må trille.

 

Ha en fredelig aften, damer- putt riktige tenner i riktig tannglass, skill på Up&Go/ Tena Lady, ikke glem vitaminene deres, og for all del: Et glass portvin til kvelds med en god bok!

 

Ærbødigst, Astrid Anker Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Borghild fra Bygdøy igjen her, nå har jeg snakket med Jan Thomas, han mente det var helt uproblematisk å foreta spraytan på de av gul(l)ungene som skulle være uheldige å få gulsott og andre bivirkninger. Han tar også med en koffert full av botox og puppeteip, så da kan vi gå barseltiden trygt i møte!

 

*skåler i champis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og kjøpt meg vogn. Man må jo bare investere i barnevognenes Rolls Royce og kjøpe seg en Silvercross til 15000 kr! Jeg kunne ikke finne noen dyrere vogn i forbifarten. Disse er jo såååå lekre når vi skal gå rundt på Majorstuen og i Frognerparken og vise fram våre små håpefulle

 

 

Tutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hel lekker vogn altså.

Også så stødig å holde seg fast i, vi trenger litt stabilitet vet dere.

Jeg hadde egentlig tenkt å skaffe noen vogner i sommerpasteller, noen i knasje høstfarger for så å avslutte med julerødt. Sort og hvitt går jo til allt da, så Silvercross er jo på en måte en slags basisvogn.

Mote Besserwisser KI KI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men KI KI da... Nå avslørte du deg altså. Mote Besserwisser = Kiki Sørum altså! Har jo lest SÅÅÅÅÅ mye om deg i "intet sett, intet hørt". Visste ikke at det var kjendiser å treffe her inne :)

 

Tutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt rolig nå Ella!!! Det er jo et kjempe kompliment De får. Tenk å se så bra ut i bikini. Jeg er ute med Hagen, jeg mener ute i hagen og kunne godt tenkt meg et liknende antrekk, dessverre tror jeg ikke pompen er noe særlig skue lengere...

Med vennlig hilsen anonyme Mille

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det verste jeg har hørt, Tutta. Her inne er vi alle anonyme. Ta en vival før du blir gal. Det skal i allefall jeg. Forresten ønsker jeg å finne en kontakt som kan utveksle noen sovepiller mot noen vival. Jeg har nemlig tenkt å fortsette å få min skjønnhetssøvn om natten selv om det lille skrikemonsteret bestemmer seg for å skrike av full hals. Kanskje også noen for naboene.

KI KI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også kjendis selv om jeg må være anonym pga kongelige forbindelser. Veldig viktig samfunnsfigur og eier av mere skog enn alle bim medlemmene kan fortære i juletrær. Viktigere en hun snella med klærene, selve statsministeren var i bryllupet mitt. Og det var miljøvernministeren også. Jeg er nemlig meget MILJØ bevist. Men jeg oppfører meg jo selvfølgelig som kvinnen i gaten. Handler på RIMI norges beste dagligvarebutikk.

Hilsen fra ANONYME MILLE!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere. I og med at min alder er godt skjult og jeg stadig blir tatt for å væe så ung som 59, turde jeg ikke vise min interesse for dette før nå. Men etter å ha blitt gravert av en meget kjent norsk gift finansmann føler jeg at ett treff med likesinnede kan hjelpe meg i min situasjon. Jeg kan også røpe min ekte aldre som er 70 neste lørdag.

Siden alle mine venner er døde, ønsker jeg å invitere dere alle til kalas i topp leiligheten min på aker brygge. Jeg har ordnet vin og mat. Har også laget en avtale med nobel klinikken der jeg er stam kunde, at alle skal få en "før-fødsel" fettsuging. Og for de få som ikke har ordnet silikon i lepper og bryst skal vi nok ordne dette også. Velkommen skal dere være. klokken syv på Lørdag.

 

Agnes Von Lårhalsbrudd, Aker brygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agnes! Det er typisk dere ungdommer at dere ikke kan skrive riktig norsk! Det heter ikke ett treff, men et! Eller har du bare tenkt å treffe oss EN gang?

Og slutt med denne skammelige orddelingen din. Det heter toppleiligheten, nobelklinikken osv. OK?

 

Nina 1939

 

Forresten ser jeg nå at du ikke er 59,. men 70! Og da bør du iallfall ha lært deg skriveregler!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæreste Nina.

Da jeg giftet meg til penger i ung alder, ble det så som så med skolegang. (vi skilte oss, og jeg ente opp med det meste. Som seg hør og bør) Har i ettertid kun hatt sekretærer og kammerpiker til å ta seg av invitasjoner, men dette er av meget privat art. Så jeg valgte å ta meg av dette personlig. Også i den sammenheng at dere er viktige mennesker og kun det beste er godt nok. Penger og status veier flott opp mot dårlig skolegang.

 

MVH Agnes Von Lårhalsbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å giiiiid- ser de har tenkt å fjerne den berømte anonymknappen her på denne flotte siden!

Så da mine kjære fruer, er valget enten å avsløre seg... eller rett og slett gjøre som meg. Fordufte!

 

Tutta fra Calcutta (fant ut at varmere strøk er bedre i disse dager)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære alle anonyme kvinner av likestillt rang og sosial tilhørighet. (Nei, det gjelder fortsatt ikke deg fra Groruddalen, jeg fikk forøvrig min sjåfør til å sirkel navigere rundt denne grufulle dalen i dag da vi var på en automobiltur til ei venninne i Trondheim, øvre sinksaker. Hun kan dessverre ikke få barn fordi hun har penis) Her kan vi ikke lengere krangre i freden og roden. Jeg trekker meg tilbake til mitt landsted i italia og tar med meg FIFI.

Takk for følget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet- glasset- og anonym knappen blir fjernet...

 

BLÅÅÅÅÅÅMM.... "kan De hjelpe meg til heisen, er de snill? Jeg må takke damene for denne koselige stunden, Imorgen er den over!!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hilsen fruen; Astrid Anker Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette skjærer meg dypt inni hjerteroten (eller kanskje det er anginaen som gjør det? Samma det...) Endelig hadde jeg jo møtt blivende mødre på samme vilkår som meg- godt oppi årene med unge ektemenn/elskere

 

Men nå er butleren i full gang og pakke for meg. Privatflyet er tanket og Calcutta står som neste punkt i almanakken

 

 

Bon voyage

 

Tutta, som er underveis til Calcutta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne helgen over... savnet dere damer til rødvins aftnen min i går.. Det ble en såkaldt baby shower med vinsmaking. Var mange flotte viner som ble servert... Noen var også hjemmelagede, men fantastiske. Vi på tøyen klarer å lage vin ganske så bra, alt går ned bare det er alkohol i varene;-))

 

klemz hjørdis fra tøyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ Kjære fruer!

Måtte jo bare sende eder en hilsen. Er det ikke skjønnt med liv i magen? Jeg har nettopp nu fått mitt første barn, i min nette alder av 68. Lille Amadeus dukkemann ble født velskapt (selvfølgelig) for 2mnd siden. Dere har en spennende tid i vente, gled eder. Her her har jeg rukket å hatt 3barnepiger og 2ammehjelper (importert fra romania) allerede. (den 3.ammehjelpen fikk sparken da hun ikke ville gi mer melk).

 

*Skål* damer, for denne flotte tiden, da kvinner selv kan velge når de vil ha barn.

 

(barnefar sa De? Hva er det??? Mener du Enrique nede på hotellet på Tenerife?)

 

 

Mvh Frk Fjertfrid Andpesen, Øvre Singsaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...