Gå til innhold

71 år og førstegangsfødende. Trenger å utveksle erfaringer


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei dere frustrerte fruer. Jeg har nettopp funnet min store kjærlighet, en ung viril 28 åring og mitt største ønske er å gi ham et barn før det er for sent.

Siden alderen ikke er helt på min side nå (blir 72 i september), har vi vært på en klinikk i Russland og fått donert egg, mens det er min høyt elskede 28 åring som er den biologiske faren.

 

Det å være førstegangsfødende er utfordrende, spesielt for en i min alder. Vil gjerne at dere erfarne fruer deler litt erfaringer med meg og kommer med tips.

 

PS! Noen fine fruer fra Majorstuen/Frogner som vil bli med i barselgruppe etter sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg vil gjerne dele mine erfaringer med deg. Jeg ble mor for første gang i fjor sommer, da hadde jeg akkurat fylt 68 år. Siden har det vært et helvete. Jeg har proppet i meg valium og sovemedisin for å komme meg gjenom netter og dager, guttehvalpen forlanger pupp hele tiden, men det ga jeg opp etter tre dager. Nå må min 52 år gamle mann opp om natten for å gi flaske. Jeg elsker min lille guttehvalp, det er verdens deiligste unge, men jeg angrer på at jeg ikke fikk barn litt før. Det har vært veldig slitsomt. Du må også forberede deg på alle kommentarene, det vil bli mange som spør om du er barnets oldemor. Men for all del: Lykke til!

PS: Bor på Lindeberg, ta gjerne kontakt :-)

 

Nina 1939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men djeeeezes... har du skaffet deg en SÅ gammel mann??? 52 år???? Er han barnefaren?

 

 

Tutta fra Frogner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å bli usaklig, Tutta. Min mann er moden for alderen, selv er jeg ung for alderen, så det jevner seg ut ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nittentrettinina- du må ikke komme her og være slem nå

 

Vi Frognerfruer er da aldri usaklige? Kanskje når vi kommer litt for langt ned i vinflasken, men det er bagateller.

 

Jeg kan vel heller ikke gi bryst til den lille skjønne yndlingen som kommer. Fastlegen min sier nemlig at babyer ikke har godt av morsmelk blandet med rødvin. Skulle da ikke tro det var så farlig. Se på meg- jeg er da kommet opp i en respektabel alder jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ike bare rødvin, tenk hva det kan gjøre med silikoninnleggene og den smekre lille figuren din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å faen... hva har jeg gjort??? Blir silikonpuppene mine ødelagt nå under graviditeten? Må jeg fettsuges etterpå?

 

 

Tutta fra Frogner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å! Så godt å se at det er flere av oss her inne. Trodde det bare var 18 åringer her inne.

 

Kosemoseoverdose fra Bitten på Snarøya, 67 år. Termin 5.mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da gamle kjærringer

 

Kom til meg dere så skal dere få smake barseltreff.

 

Haldis fra Groruddalen. Bare 45 år! Rene ungtjeien i forhold til dere gamliser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis. Og håret må farves, vaginaen gjenoppbygges... men det er jo verdt det, de er jo nydelige disse små!

 

*Slottfrid m/ villa ved frognerparken og spyflue i maven*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jg var alene om min alder og graviditet. Jeg er dog kun 55 år, men jaggu klarte det å komme en attpåklatt på naturmetoden.

Jeg har termin 17 mai. Er det mulig for treff kansje?

 

Hjørdis fra tøyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige fruer! Før vi møtes på barseltreff må vi jo ha et bim-møte. Jeg inviterer derfor likesinnede til kaffe, napoleonskake og konjakk i min penthouseleilighet førstkommende søndag.

 

Blir en bra gjeng dette da:

Tutta fra Frogner, 71 år

Nina 1939 fra Lindeberg, 68 år

Bitten fra Snarøya, 67 år

Haldis fra Groruddalen, 45 år (egentlig litt ung, men la gå)

*Slottfrid m/ villa ved frognerparken og spyflue i maven* (alder ukjent)

Hjørdis fra Tøyen, 55 år

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kan du ikke sende meg en pm?

 

Jeg kan ta med rødvin. Et glass hver er jo sundt.. Kansje spekemat og hvitvin istedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei. Det er du som er Hjørdis?

 

Og BRIE må vi ha til vinen!!! Og for ikke å snakke om røkelaks :) Og sushi. NAM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jeg virkelig alderen min? Jeg beklager meget! Jeg er 70 og ev halvt, det halve er meeeeeeeget viktig! Har termin en gang til sommeren, men har glemt datoen. Jeg skrev det ned et sted og puttet lappen i vesken men har vist forlagt vesken et sted. Kanskje nede ved bassenget, eller i saunaen? Jaja, jeg finner den vel en gang...

 

*Slottfrid m/ villa ved frognerparken og spyflue i maven*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, så herlig det skal bli å møte likesinnede. Kaffe, konjakk, napoleonskake, rødvin, brie, røkelaks, spekemat - alt det herlige vi kan fråtse i :)

 

Er bare litt bekymret for lårhalsen min når vi skal ut og trille våre små dukker. Men den holder vel til et par runder til konditoriet og tilbake

 

Tutta fra Frogner, 71 år

Nina 1939 fra Lindeberg, 68 år

Bitten fra Snarøya, 67 år

Haldis fra Groruddalen, 45 år (egentlig litt ung, men la gå)

*Slottfrid m/ villa ved frognerparken og spyflue i maven*, 70 og et halvt år

Hjørdis fra Tøyen, 55 år

 

 

 

*Tutta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenter

Jeg vil også gjerne være med, har fått rimelig god kontroll på anginaen nå, og graviditeten tok hetetoktene mine.

 

Jeg tar med meg Campari.

 

Dette blir supertoppers.

 

BrittAngelica fra Holmenkollen 64 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det er å se at det ikke bare er krangling og hakking på eldre kommender mødre her! :)

Håper jeg og kan få joine bim-treffet!

Jeg er fra Hollywood, og flyttet til Oslo nå i år.

Fyller 66 nå i juni, og har termin i juli!

Håper vi kan treffes!

 

Elsker dere allerede.

kleeeeeeemz Liz Piz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Guuuurimalla, si ikke at det er for sent å melde sin interesse, jeg hopper sporenstreks på flyet fra Spania, hvor min niese har været så vennlig å låne meg leilighet i disse gruufulle vintermånedene der hjemme. Jeg ankommer Oslo i god tid før treffen, og tar med meg lokal vin og noen dråper fra Taxfree. Carlos (den vordende far på niogtyve) får dog bli igjen i syd denne gang.

 

Jeg gleder meg meget, ærbødig hilsen

 

Grete Von Lurenmusa (69)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håi håi mine fruer, så det er her vi endelig møttes.

 

Jeg er så heldig å bli alenemoder, da det er ganske uklar hvem denne selve barnefaren er. Må si det gikk hardt for seg borte hos fru fransen.

Eller fru fransen var jo ikke heme, men herr fransen og denne snesen unge gartneren Miguel var jo tilstedes. Det siste jeg husker var at herr fransen hevet sitt glass med den nydeligste bouquet mens gartneren hevet mine ben.

 

Men men opphavet er ikke så viktig så lenge mitt finere blålige(tuller ikke med sånt) blod strømmer i dette litte sine årer..

 

jeg undrer sånn på om det er en aldergrense for denne overgangsstønaden.? og hvordan regnes disse foreldrepengene utifra arven jeg lever på? Latterlig å få penger for å sitte hjemme og på restaurant hvor vi drikker god rødvin.

 

hvor skal vi møttes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borghild (59) fra Bygdøy melder seg på denne heeerlige barselgruppen.

 

Jeg tar med spekemat og vodka. Det skal bli en fryd!

Zanbar (29), min virile hingst som er nyimportert fra Nigeria kan dessverre ikke bli med da han fortsatt går på norsk-kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Lulla fra voksenkollen her 52år. Så flott med bim treff. Portvinen er tatt ut for lufting. Dette blir gøy jenter. Nå har vi jo både tid og økonomi til treff og barn. Juan er sent tilbake til hvor det var han kom fra så her er det fryd og gammen (ble litt masende med en 30 åring som skulle ut å jogge klokken 7). Dere .. skal vi ha med Grorud på besøket vårt, sist jeg hadde kontakt med de menneskene var det en dame som vær meget dårlig til å rengjøre. Hun glemte konsekvent å vaske under kjøleskapet til Fifi min hvite puddel. Ho ho vi sees snart.

Med vennlig hilsen Lulla og Fifi.

Ps noen som har forslag til hvilket land aupairen bør komme fra? Vurderer å ha 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...