Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #26 Skrevet 1. april 2008 Heeeeeeeei alle damer, så hyggelig at vi kan danne egen barselgruppe. Er litt sensetiv på alder, fikk det til og med slettet fra et kjendisleksika som kom ut.. Jeg syntes så absolutt vi bør inkludere Grorudalen, hvem skal ellers servere oss? Selvfølgelig bør man kanskje henvise de med litt uffene biler til andre parkeringsplasser litt lengere unna der vi bor. Hilsen pensjonert moteviter med masser av tid og penger til en småttis (Det er etter min mening en menneske rett for en baby og bli født av noen som kan kle den i Dior.)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #27 Skrevet 1. april 2008 Dette er jo helt fantastisk! Jeg gleder meg så! Og det aller deiligste er at det er så mange av oss, og en del av dere er jo jammen eldre enn meg også :-) Jeg må si jeg håper at du rett over meg spøker med at barn skal kles i Dior. Sånt har ikke jeg råd til! Det var så vidt jeg klarte å lure nok penger fra eksmannen min til å få finansiert befruktningen. Vi hadde ikke råd til å dra til Rusdland, så det ble Filippinene på oss. ER litt usikker på om barnet farges av det på noen måte. Den som lever får se. Jeg kan eventuelt skylde på gulsott. Men barselstreff da dere! Det blir gøy! Nina 1939
zethaline Skrevet 1. april 2008 #28 Skrevet 1. april 2008 Dytter jeg,for her renner tårene i strie strømmer. Ler så jeg har vondt i magen,ingenting i veien med fantasien her skjønner jeg.;-)))
enik<3M06&L08<3 Skrevet 1. april 2008 #29 Skrevet 1. april 2008 jeg venter bare på hu som er 100 jeg nå... hahahahhaha
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #30 Skrevet 1. april 2008 Men Herregud, da. DET ville jo vært SVÆRT useriøst! Jeg kjenner jeg blir kvalm bare jeg tenker på det. En HUNDREÅRING? Aldri i livet. Synes maksgrense bør være 75, jeg altså. Da rekker man kanskje å få med seg konfirmasjonen før man kryper ned i jorda. Nina 1939
enik<3M06&L08<3 Skrevet 1. april 2008 #31 Skrevet 1. april 2008 ikke så fordomsfull nå Nina 1939 ei på 100 kan vel bli en like god mor som ei på 75? du kan dø imorgen vettu, sant har man ingen garanti for uansett alder!!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #32 Skrevet 1. april 2008 Til Ninni 1939: Gulsott er ikke noe problem, bare å ta arvingen med til Jan Thomas nye salong og få en kjapp spraytan det! Herlig med barn som ser ut som de har vært ute og lekt i solskinnet fra dag1. Selv får jeg spart de pengene takket være deilige Zandors vakre sjokofarge Borghild fra Bygdøy
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #33 Skrevet 1. april 2008 Det høres så fantastisk ut da jenter;) Vi er en gjeng med voksne damer i vår beste alder, og som skal bli mødre. Litt rødvin, kaffe avec og kos med gjevngamle.. Helt fantastisk. Blir gøy å gå på trilleturer med dere alle sammen etterhvert. Min mann er fra gambia, så jg får også en nydelig unge:) hjørdis tøyen
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #34 Skrevet 1. april 2008 Trenger dere en sexy, viril hingst på 82 også?? Eller har dere menn alle sammen? La oss rulle i høyet til vi setter kamferdropsene i halsen!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 1. april 2008 #35 Skrevet 1. april 2008 fyttikatta.. trodde min far var gal som fant ei på 28 og han er 46 i år.. men dette tok kaka;P
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #36 Skrevet 1. april 2008 Åh, men din far ER gal. Eller kanskje hun er gal... og han er en heldig liten gris. En 18 år eldre mann? Grøss... Mine eggstokker slår krøll på seg bare ved tanken. Nina 1939
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #38 Skrevet 1. april 2008 Syntes det er så flott jeg at vi ikke trenger å gå rundt med rullatorer. En barnevogn fra silvercross eller emaljunga gjør jo akkurat samme nytten, bare mange ganger så freshed. Det var faktisk det som inspirerte meg til å skaffe barn nå. Så har jeg jo lest at dette med amming er så viktig, hvordan får man tak i mennesker som kan gjøre den jobben. Min sønn skal hete Preben Alexander VI noen av dere andre som allt har navn klare?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #39 Skrevet 1. april 2008 Hei Lulla, Her står det mellom Giorgio (en veldig god venn av meg fra Italia, kaller seg selv bare Gio, som dere uffene kanskje uttaler G I O, men DJHÅ er riktig) Eller Dolche. Preben kan du jo ikke gå feil med. Kanskje vi bør få våre håpefulle til å leke i samme lekegrupper slik at de får god stimulanse. Her blir det fiolin og piano (piano, mest for at jente kveldene mine skal få litt levende underholdning) Med vennlig hilsen KIKI
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #40 Skrevet 1. april 2008 Så at Jan Thomas var nevnt, er han ikke en riktig kosegutt. Også har han sagt klart fra om at vi ikke bør gi brystmelk pga puppenes form. Jeg ser virkelig han som en autoritet på område, for tenk -han har vært i Hollywood jenter!!!! Kanskje vi bør invitere han for til en temakveld? Hilsener fra Mille, som må holde seg anonym pga kongelige forbindelser. (Min mann gav Den yndige lille prinsessen en hest, og guuuuud for et bråk det ble.) Ps ble forøvrig litt bekymret for deg som ikke har råd til Dior.. det er aldri for sent å gifte seg til litt bedre forhold vet du. Anbefaller en mann i godt voksen aldre. Over 90 vil passe bra. TUDDELUTT
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #41 Skrevet 1. april 2008 Undertegnede har egen leilighet med utsikt over byen og meget sosialt anlagt....men kunne tenkt seg venner, og etter å ha lest tråden til De voksne damene igår, kan jeg med glede meddele Fruene at jeg er gravid. Jeg tok meg en tur på Tranen,jeg! Hørte på levende musikk- litt hard kost for sarte ører, men jeg skikket meg vel. Jeg skriver dette med kulehode og rettetast, og kjører min gamle Saab dit hver mandag kveld slik at jeg får kommet meg litt ut. Disse unge har jo så meget å bedrive tiden med. De har jo ikke tid til en gammel dame! Som mine barnebarn så smukt sa det for en tid tilbake; "jeg fikk meg et ligg etter byturen igår"... Nå har jeg en horebukk av en sønn, så litt av hvert har jo kommet meg for øre... Så nu har jeg tenkt å ta meg et glass gammel dansk for å feire begivenheten. Skal si mine voksne sønner for seg et sjokk under familie middagen på Ankerseteren neste helg.. Jeg sitter i rullestol, så jeg håper ikke noen fordømmer meg endog. Har min egen butler, så ingen av fruene vil bli lastet med oppgaver. Er det noen av dere som er redd dere ikke skulle ha krav på engangsstønad (for dere bør ikke ha utført arbeide på noen år), så kan muligens jeg hjelpe til med noen midler. Sånn i det små, vel og merke. Håber dere har plass til meg. Ærbødigst hilsen Astrid Anker Hansen, Oslo, Norge.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #42 Skrevet 1. april 2008 Huff, kjære Astrid, har du nu pult PHABIAN! Eller Fabian. Pføy! Du kommer til å føde et esel av en unge, stokk dum og ikke til å bruke til annet enn å rense teppene med. Jeg synes forøvrig du er for gammel! Det har jeg da sagt før. Til deg der oppe som ligger meg til last fordi jeg ikke har råd til Dior: Et barn klarer seg leeeeeenge med Dulse Banana!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #43 Skrevet 1. april 2008 Og dette var Nina 1939 For recorderingen
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #44 Skrevet 1. april 2008 Til Anonym 1633. For det første vil du ikke allerede i denne episoden ha fått greie på hvem den virkelige faren til barnet er. Kanskje er det en spermbank der den opprinnelige Anker Hansens sperm er oppbevart, kanskje er det en av Kennedyene... man vet ALDRI MED DEN FAMILIEN!! Men jeg tror nok at Fru Anker Hansen utsetter oss for en liten aprilspøk... Hun kjører nemlig ikke saab. Lulla med Fiffi med innside kontakt til Anker Hansen familien.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #45 Skrevet 1. april 2008 Dessuten ville aldri en Anker Hansen ha gitt bort en krone uten å ha fått noe tilbake. Ikke no blåkors der nei. Bittre Bitten fra løkka.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #46 Skrevet 1. april 2008 Hei jenter! Her er et bilde jeg tok på stranden i Cannes i forfjor. Jeg er så glad jeg unnet meg silikon i brystene altså. Heldigvis holder jeg meg sylslank slik at de kommer til sin fulle rett. -Håper bare ikke silikonet fører til problemer med ammingen! http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/007613.html
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #47 Skrevet 1. april 2008 Helleu fruer! Her er det visst blitt mange påmeldte til mitt bim-møte i penthouseleiligheten min på Froger. Kanskje den blir for liten med sine 200 kvm? Tutta fra Frogner, 71 år Nina 1939 fra Lindeberg, 68 år Bitten fra Snarøya, 67 år Haldis fra Groruddalen, 45 år (egentlig litt ung, men la gå) *Slottfrid m/ villa ved frognerparken og spyflue i maven*, 70 og et halvt år Hjørdis fra Tøyen, 55 år BrittAngelica fra Holmenkollen 64 år Liz Piz, fra Hollywood/Oslo. 66 år Grete Von Lurenmusa (69), fortiden Spania Den anonyme alenemoderen, venninnen til Herr Fransen og garteren Miguel Borghild (59) fra Bygdøy Lulla fra voksenkollen, 52år Mille, som må holde seg anonym pga kongelige forbindelser Astrid Anker Hansen, Oslo, Norge. Så siden Fra Astrid Anker Hansen har æret oss med sitt nærvær, så kan vi kanskje ha vårt lille bim-treff på Hotell Cæsar førstkommende søndag? Og det ser jo ut til at det blir rene spleiselaget med kaffe, napoleonskake, spekemat, vodka og portvin GIIIIIIIIIID SOM JEG GLEDER MEG!!!!! PS! Nå sparker det livlig her i magen ja. Tror nok Billeba-Savanna-Josephine og Erich-Nicholai-Leander (jeg glemte vel å fortelle at jeg venter tvillinger) blir to skjønne småkryp. PS2! Og aupairen må komme fra Filipinene...for hushjelpen kommer jo fra Groruddalen, så hun kan vel ta det som en fornærmelse dersom jeg skaffer au-pair fra det landet. Tutta fra Frogner
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #48 Skrevet 1. april 2008 Helvetes kjærring! Jeg visste ikke at du var så falsk at du la ut bildet du tok av meg i fjor her på denne siden. Nå er jeg litt usikker på om du skal få den ferrarien i barselgave altså. Det er jo uansett ikke plass til de små drittungene dine i bagasjerommet på den Ella på Majorstuen
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #49 Skrevet 1. april 2008 Du ser jo FANTASTISK UT!!! Se på den feite dundra ved siden av deg. Syntes forøvrig rosa kler deg. Mvh Kikki som ser at hun ikke er påmeldt til treff og er dyktig fornærmet.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #50 Skrevet 1. april 2008 Tutta fra Frogner, 71 år Nina 1939 fra Lindeberg, 68 år (Lindeberg.. under stor tvil.) Bitten fra Snarøya, 67 år Haldis fra Groruddalen, 45 år (egentlig litt ung, men la gå) (Bare hvis du serverer, jeg tar med hvitt forkle, du stiller i svart kjole) *Slottfrid m/ villa ved frognerparken og spyflue i maven*, 70,5 år Hjørdis fra Tøyen, 55 år BrittAngelica fra Holmenkollen 64 år Liz Piz, fra Hollywood/Oslo. 66 år Grete Von Lurenmusa (69), fortiden Spania Den anonyme alenemoderen, venninnen til Herr Fransen og garteren Miguel Borghild (59) fra Bygdøy Lulla fra voksenkollen, 52år Mille, som må holde seg anonym pga kongelige forbindelser Kikki som er mere alderssensetiv enn de fleste Fru Astrid Anker Hansen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå