Gå til innhold

uansvarlige dyreeiere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har fortsatt ikke skjønt poenget?

STERILISERING..!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal man egentlig med disse p-pillene til katter, når det er noe som heter kule-hammer !?! Enkelt og greit, spes. hvis de tas før de får øyne. :)) Ser ikke noe probl i denne saken, jeg......

Skrevet

Vi steriliserte kattan vår. Da hun var 1 år var vi hos dyrlegen. Fikk beskjed om at hun burde ha et kull først! Så det er nok ikke bare tull.

Katten vår fikk et kull med 3 unger. Vi var heldige og fikk gitt bort alle til gode hjem. Det er 4 år siden, og vi har enda kontakt med eierne og ser ungene av og til. Oppfølging er greit for å vite at de har det bra.

Skrevet

niks ingen teori som begrunner det utsagnet det.

Skrevet

Hvorfor det? Du har jo ikke skjønt det HI allerede har skrevet.

Skrevet

Jeg ringte og bestilte sterilisering til min 6mnd gamle pus om en uke. Fikk ikke noe annen beskjed enn at det var greit! Så det er nok ikke bare tull at man kan gjøre det uten at de har fått ett kull og!

Skrevet

"Naboen til mine foreldre gjør akkurat det samme som henne.

Ene katten har 3 ører og en annen katt har 5 føtter.

Dette er IKKE tull!!

Hadde du kommet til å gjort det samme? Tatt vare på 6 kattunger hvis ingen ville ha hatt de? Å hvis det kom et kull til og du fikk heller ikke gitt vekk noen av de 6 kattungene...hadde du beholdt de å?

Satt der med 13 katter?"

En katt med føtter....Tror det er ganske sjeldent da de fleste har poter;-)

Nei, jeg ville ikke sittet der med hverken ett eller to kull katter, jeg er nemlig ansvarlig nok til å sterilisere kattene mine FØR jeg sitter der med kattunger som ingen vil ha!

Det virker ikke som du har forstått noenting...Du har litt tungt for det, kanskje...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...