Gå til innhold

Hvem er en typisk populær dibber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tja det er vel heller det at de er her veldig ofte og lager nye tråder og svarer på innlegg så mye at folk begynner å kjenne igjen nicket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, kom ikke her og antyd at min heltinnestatus er fake!! hahahahahihihohohoho

Neida, helt seriøst? Jeg gikk inn og svarte fordi det var din tråd jeg, selfie :-D *love ya*

Skrevet

Første bud er å skaffe seg et tøft og litt skummelt nick ;-)

Skrevet

Hvor skummelt må det være da? Ha ha. Og hjelper det om det er skummelt med tørr humor (som bare en selv skjønner)? :)

Skrevet

Ja, det er en fordel (jeg er jo ikke akkurat av de populære selv..)

Skrevet

He he, en fordel med knusktørr humor i nicket? Ååååå, tenke tenke. :)

Skrevet

Hva med et supersøtt da?

Alva har funket bra for meg i perioder, hehe... Må si jeg foretrekker de periodene hvor jeg ikke har et populært nick, men vet jeg innimellom har hatt perioder hvor jeg vel har hatt det. I hvertfall om en skal følge listen til NoDoubt ;-)

Skrevet

Ja, men å skifte helt nå virker så rart.. Hjelp, rammes av identitetskrise da... Og fantasien er ikke hva den engang var hos meg. :)

Syns forøvrig fler burde være den samme, siden jeg "savner" en del gamle nick. Og noen av dere tydeligvis er her, bare undercover...

Skrevet

Åh pokker, var og byttet til DET nifse nicket nå, men fikk bare opp en feilmelding=( Da er vel min mulighet til å bli populær borte. For alltid...!

*snufs*

Skrevet

*trøste* Jeg syns en helt tom mage er nifst også jeg altså! Kjempenifst:)

Skrevet

Nei, det virket jo! Er jeg med nå?

:s

Skrevet

Helt saklig og seriøst:

Jeg er ikke av de populære, fordi jeg er sjeldent her og når jeg først er her inne blir som regel svarene litt krasse (fordi jeg har en sær humor).

De gangene jeg er her inne tenker jeg sånn at: jøss. Er hun her ENDA? Hun postet innlegg/svar i morges, på dagen og på kvelden.... (Etter å ha reserchet henne da... Bare for å se...).

Da må jeg ærlig innrømme at om jeg ikke er av de populære så er det fine by me:) Blir mange ganger helt svimmel av alle innleggene og dets innhold.

Skrevet

Må bare nevne en ting: det kan se ut som om jeg er her mye, men jeg er en jævel på å bruke data og skrive på tastatur. Dvs jeg bruker veldig liten tid på å skrive et innlegg/poste et svar. Jeg skriver nesten like fort som jeg snakker.... at jeg da har 30 innlegg en dag betyr ikke at jeg har brukt timesvis foran pc'n :)

Skrevet

jadda, jadda, bare snakk deg vekk du nå... *lissom*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...