Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #26 Skrevet 31. mars 2008 Jeg regner ikke med å få på mine bukser om en mnd ca, da er de sikkert for trange Men blir ikke lei meg av den grunn. Snart vår, og varmere i lufta. Har mange fine kjoler og skjørt jeg kan gå i de siste 2 mnd Jeg skal IKKE kjøpe meg en eneste mammabukse. Ja, man skal jo legge på seg, men jeg er LITT glad for at det ikke blir altfor mange kilo å ta av etter fødselen denne gang. Husker med gru sist gang :S Brukte ganske lang tid på å få vekk det overflødige... Men men Trives så godt som gravid Gleder meg til babyen kommer hi
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 31. mars 2008 #27 Skrevet 31. mars 2008 He he, nei, de passer ikke, har ikke prøvd på rundt ti uker tror jeg, ga opp dem ganske fort Men det gjør ikke noe, syns det er finest med gravidbuksene mine jeg nå, som gir magen den plassen den trenger Og så må jeg huske på å vise kjæresten min denne tråden! Jeg har vært mer hormonell i dette svarngerskapet enn i de to forrige, men småhumrer litt når jeg leser slike tråder med uskyldige spørsmål som virkelig utarter seg, for da føler jeg at jeg ikke har vært hormonell i det hele tatt!!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #28 Skrevet 31. mars 2008 jeg har gått opp 14 kg og passer buksene mine enda! :-)
Mamman*til*Lukas Skrevet 31. mars 2008 #29 Skrevet 31. mars 2008 Er i uke 39+2, og får på meg mange av mine vanlige jeans enda. Får ikke igjen knappen og dradd opp glidelåsen da, men bruker et bredt belte til å holde dem oppe, og en lang singlet over så ikke alle kan se hvilken farge jeg har på trusa. Har lagt på meg nesten 14 kg, men tydeligvis er det meste kommet på magen. Har fått litt større rumpe, og tjukkere lår, men det gjør meg iiiiiingenting! Håper faktisk jeg får beholde noen av de kiloene når jeg er ferdig å gå gravid, for jeg har alltid vært _litt_ for tynn, og trives ikke noe særlig med det.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #30 Skrevet 31. mars 2008 Jeg bare måtte svare på dette innlegget - vel vitende om at jeg kan egle på meg annen hver kvinne her inne... Da jeg så tråden, tenkte jeg "WOW"!!! Det er en stund siden jeg har logget meg inn her på BIM - nettopp fordi jeg synes mange trådene og temaene er så idiotiske, at jeg ikke gidder å lese eller kommentere dem. Men jeg er inne på BIM i ny og ne, for å sjekke treff og slikt, det er virkelig interessant! Så idag var jeg altså inne på BIM for å melde meg på et treff, og så denne tråden. Og bare måtte kommentere den... Klart det er lov for alle å skrive hva de vil... Men jeg blir ganske overrasket over hva noen er opptatt av; vekt, sf-mål, mm. Jeg skulle ønske at denne siden (BIM) hadde mer oppbyggelige tråder, som gir råd og gode vink, ikke bare noe om vekta! For ordens skyld: jeg har fått stor mage, noe som er naturlig når man er gravid. Allikevel irriterer det meg når folk kommenterer at magen er stor, om jeg er sikker på at det bare er en der inne! Og sambo oppmuntrer, han synes at magen er fin; for der inne ligger sønnen hans!! Videre må jeg innrømme at jeg har ikke prøvd mine vanlige bukser siden jeg var i uke 22 (er nå i uke 30) og til nå har jeg til og med vokst ut av en mammabukse allerede!!! Jeg har lagt på meg 10 kg til nå. Det er jo ikke så enormt mye, men man legger på seg over hele kroppen, og hvordan man bærer kiloene er så individuelt... Men jeg har bestemt meg for at disse siste ukene av svangerskapet skal jeg bare sprade rundt å være megakry over kroppen min! Over at det bor en liten gutt inni meg, at jeg snart skal bli mamma, at vi skal bli en familie! Deilig!!! God innspurt! Hilsen S.
fiskelisken Skrevet 31. mars 2008 #31 Skrevet 31. mars 2008 Jeg får heller ikke på meg noen av buksene mine..og en av de første mammabuksene mine som jeg kjøpte da jeg var ca 3m mnd på vei ser ut som tights nå...ikke pent.har kjøpt noen nye men syntes de begynenr å bli trange også. Koser meg best i kosebukser jeg da...Tar på meg noen av de ubehagelige buksene hvis jeg skal til byen eller noe. Men jeg er nå 36 uker på vei og stor rundt magen og lår. Tar heller på meg en kosebukse...som ikke ser helt jæ... ut men en fin genser eller topp over og sminker meg Da har jeg det veldig behagelig og fint
Et lite barn i magen :) Skrevet 31. mars 2008 #32 Skrevet 31. mars 2008 Det tviler jeg på gitt... men det er heller ikke noe mål for meg! Har lagt på meg en del kilo, men sånn er det å være gravid ) Blåser i om buksene ikke passer... Skal nok få de på om et par måneder igjen
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #33 Skrevet 31. mars 2008 jeg får ikke på meg gravidebuksene mine, engang, jeg var litt spinkel før, nå har hoftene mine virkelig breid seg ut til en dimensjon jeg ikke så for meg da de buksene ble kjøpt inn rundt uke 16-17 - er nå i uke 31 og koser meg med de ekstra kiloene, selv om hoftene synes det er litt drøyt lykke til jenter!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #34 Skrevet 31. mars 2008 Bra å se at det er flere enn "anorektiske meg" som får på seg buksene sine enda Og til dere andre, dere kommer tidsnok inn i dem igjen Lykke til med baby snart, alle sammen!! hi
Gulljenta mi:) Skrevet 31. mars 2008 #35 Skrevet 31. mars 2008 Har ikke prøvd og har ikke tenkt å prøve heller:) Ikke før etter fødselen. Jeg trenger ikke å lage flere bekymringer enn det finnes:)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #36 Skrevet 31. mars 2008 Huff.. flere som har det samme problemet som meg altså.. mamma buksene begynner også å bli trange over lårene og jeg kommer IKKE til å kjøpe nye siden jeg bare har 1og en halv mnd igjen nå!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå