Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Tenker om dere får de på, over rompe og lår? Får mine på enda, men kjenner at de er litt strammere nå ja... Knappen åpen Uke 29 foressten...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 får di over rumpa og lårene ja, men ikke igjen knappen er i uke 39...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 i alle dager....for et innlegg..... nok et innlegg for å få de som har gått opp en del til å føle seg crappy da eller? et innlegg for å gi 'føde' til de anoretikermammaene rundt i norges land? makan............ (ja gjør det, men driver ikke å hyler ut om dt her inne fordi..)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Herregud menneske, må da være lov å spørre om alt her inne?? Hormonelle kjerring...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Helt enig med anonym 23:56. Og det virker i grunnen som det er visse andre som er en take mer hormonelle....
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 At noen får på seg buksene og andre ikke er vel ikke noe å fyre seg opp over. Det kan da være forskjellige grunner til at di får på seg buksene enn at di er gravide anorektikere. Får da være grenser til utbrudd. La vær å svar på innlegget da menneske, hvis du ikke klarer å forholde deg til spørsmålet eller i det minste være saklig. Nei, la folk spørre om det di vil også kan folk få svare på det hvis di vil.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 hahaha hormonelle kjerring du liksom, jeg mener hvert ord jeg sier. helt latterlig med slike innlegg her.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Jada, dette var et innlegg som SIKKERT bare var skrevet FOR Å VÆRE JÆVLIG mot de som har lagt masse på seg!! Not... Man trenger helt ærlig ikke legge på seg så sinnsykt masse fram til uke 29. Mange som passer buksene sine enda da vel? Vær glad, hi, for at du passer buksene dine enda du
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 hi her. Hvorfor er dette et latterlig innlegg her, anonym to hakk over?????
Trebarnsmamma30 Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Har ikke tenkt å prøve engang..=) (med andre ord sikkert ikke)
OhMyGod!!! Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 har i grunn ikke gjort noe forsøk jeg siden rundt midten av svangerskapet. har ikke gått opp noe særlig så kan jo hende da....får se etter fødselen
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Man trenger ikke være anorektisk for å passe sine gamle bukser. Hva med de som er ganske tunge før graviditet og som ikke legger på seg noe i det hele tatt nesten? De passer sikkert buksene sine de i uke 29 ja. Syns det der var en teit uttalelse av anonym her oppe. Alle som passer buksene sine i uke 29 er liksom anorektikere?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Ah, tenk så fint det hadde vert om man kunne skrive ett innlegg uten at noen absolutt måå kritisere. Overskriften her sier ganske tydelig hva temaet omhandler, så hvorfor i det hele tatt gå inn på linken bare for å slenge med leppa? Tror ikke dette var noe vondt ment fra HI sin side. For å svare på spørsmålet så har jeg noen bukser som går igjen, men er godt å løsne på knappen når man sitter. Jeg er vel en av de som absolutt ikke er anorektiker fra før av..men er tydeligvis blitt det nå da, siden jeg får på meg buksa. :-p
Lillegulle<3 Skrevet 31. mars 2008 #15 Skrevet 31. mars 2008 Jeg er i uke 33 men får fortsatt på meg jeansene med lavt liv. Har lakt på meg mellom 10 og 12 kg, men det meste har satt seg på magen. Folk er forskjellige.
snart mor til 3 Skrevet 31. mars 2008 #16 Skrevet 31. mars 2008 Ja,jeg passer fortsatt jeansene mine... ihvertfall de som jeg har kjøpt etter at jeg ble gravid i en størrelse større enn jeg vanligvis bruker gikk med jeans til siste dag sist gang...hvorfor kaste bort penger på dyre mammabukser som egentlig bare er overvurderte når man heller kan kjøpe inn normale bukser i litt større størrelser?? med moten som er nå er det jo intet problem å dekke til magen uansett kjøper man i tillegg et par "ekstra"-singletter på HM til 49 kroner og bruker dem som bellyband vil man se bra ut til enhver tid uten å kaste alle pengene ut av vinduet for en enkelt gravidgenser og gravidbukse.. (hilsen ei som allerede har vokst ut av gravidbuksene sine og av ren prinsippsak nekter å kjøpe inn klær som er sydd for at vi skal gå i telt og skjule magen vår... )
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 31. mars 2008 #17 Skrevet 31. mars 2008 Kjære vene.... du er klar over at du stilte dette spørsmålet på 3.trimester-forumet????
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #18 Skrevet 31. mars 2008 Ja, er klar over det! Og så?? Finnes TYDELIGVIS flere her som får på seg jeansene sine. Det står i overskriften hva dette innlegget dreier seg om, så hva med bare å hoppe over dersom dere IKKE passer jeansene deres? hi
*H* Skrevet 31. mars 2008 #19 Skrevet 31. mars 2008 uke 38+3.. passer de enda, bare får ikke igjen den øverste knappen siden magen er der GLEDER meg til å kunne bruke dem igjen!!
*H* Skrevet 31. mars 2008 #20 Skrevet 31. mars 2008 hehe jeg er så kjapp på å svare, før jeg leser resten av innlegga:P hvorfor må dere være så sure?kan man ikke bare hoppe over over tråder man ikke vil svare på..? eller bare svare "nei"?? er jo interessant det også. Det er jo faktisk et ja/nei spm, legger ikke opp til at man kun må svare ja...
Bomsedeisi Skrevet 31. mars 2008 #22 Skrevet 31. mars 2008 Nope de passer ikke lengre, få de kun til midten av lårene.
Guttemamma87 Skrevet 31. mars 2008 #23 Skrevet 31. mars 2008 har ikke passet inn i jeansen siden uke 20:) men jeg er ikke bitter over det, skal legge på seg litt når man blir gravid, man skal jo nyte det å trimme det av etter fødselen:D lange gåturer med barnevogn og mye amming så dette skal nok gå fort:) Er i uke 39:D
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 31. mars 2008 #24 Skrevet 31. mars 2008 Oh la la! Så amper stemning! Når det gjelder mitt innlegg tidligere: Jeg måtte smile for meg selv når jeg ser for meg en gjeng høygravide damer med kulemager som forsøker å dra tighte jeans over magen... Tror kanskje det vil være fåfengt prosjekt for mange. Men å hisse seg opp for noe sånt? Hallo!!! Er det ikke meninga at gravide mager vokser i takt med at babyer vokser??? Jeg er i hvert fall glad for at min mage har vokst. Og jeg driter elegant i at buksene mine måtte parkeres rundt uke 20 en gang. Vel liker jeg romslige bukser, men å få igjen knappene på dem nå? Nei, det gidder jeg ikke en gang prøve på...
Nebulae Skrevet 31. mars 2008 #25 Skrevet 31. mars 2008 gikk vel helt til uke 30, så fikk jeg ikke på meg buksene over lårene. Nå er det bare mammabukser på meg de neste 7 ukene. Jeg var ganske fortvilet over at jeg ikke fikk på meg jeansene mine, jeg har et helt skap fullt med klær jeg har hatt i mange mange år, favoritt plagg. Jeg ble fortvilet over tanken på at jeg kanskje ikke passer inn i disse igjen. Har et par av mammas slengbukser fra tidlig 70 tall. Kjempe trist å ikke kunne gå rundt i dem mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå