mamsen og ML+litenimagen Skrevet 30. mars 2008 #26 Skrevet 30. mars 2008 var det de hadde i "gamle dager" det vettu. hun har sikkert hengt seg litt opp i det, hehe;) men klart mer komfortabelt med søskenvogn. go for it, løp og kjøp! lykke til:)
Kaffemocca Skrevet 30. mars 2008 #27 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har 18 mnd mellom mine og søskenvogna har vært kjempe kjekk å ha når jeg har skullet noe alene med begge to. Vurderer å selnge den nå, men har da da blitt brukt masse i to år.
To tette + snart ei med flette Skrevet 30. mars 2008 #28 Skrevet 30. mars 2008 Svarer deg det samme som jeg svarte ei annen ei her nede.... Jeg kjøpte både ståbrett og en billig tvillingvogn til 1500,- ny.. Ståbrettet ble masse brukt mens lille var baby, etter han ble litt større har jeg faktisk brukt tvillingvognen mest. Det er en sånn type trehjuling, ala Carena sin, (husker ikke merket og akkurat nå står den hos mor og far) har hatt den i 3 år nå og ikke vært noe tull eller noe ødelagt på den til nå.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #29 Skrevet 30. mars 2008 Da hadde jeg nok kjøpt;-) Bare et lite tips; Carenavognen er billig men tung å trille! Ville gått for en med svingbart ,låsbart forhjul som f.eks GT safari sin tvillingvogn.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #30 Skrevet 30. mars 2008 Jeg ville ha kjøpt tvillingvogn ja! Men du kan jo se ann litt hvor dyr vogn du trenger? Om Thea skal i barnehage om dagene og det kun vil være i helger for eks dere trenger dobbel vogn så trenger man kanskje ikke den flotteste vogna. Jeg fant en på finn.no som jeg synes er såååå søt er riktignok bare en trille da, men ser kjempe fin ut. http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=12674546&reference=6/126/745/46_-1272590125.jpg&adheading=Stilig+tvillingvogn&sid=xz4cbaGNgEs970216&adTypeId=67&WT.svl=Hovedbilde
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. mars 2008 #31 Skrevet 30. mars 2008 Det er ikke sikker du virkelig trenger det, men det vil klart gjøre en del ting lettere. En på 18 mnd orker ikke gå sååå mye... Jeg ville nok også innvistert i en søskentrille. Men jeg ville også pørvd å kjøpe en brukt da.
OsloMor Skrevet 30. mars 2008 #32 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har også 1.5 år mellom mine, vi hadde også STOR nytte av vår søskenvogn. De er altfor små til å stå på brett når de er 1.5 år! Store-snuppa begynte med brett da hun var 2.5 år, og så solgte jeg søskenvognen. (Svigermor er vel redd du skal bruke av hennes sønn sine penger;)
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #33 Skrevet 30. mars 2008 Wow, den var nydelig Mami!!!! Helt sant det med å se ann litt hvor dyr vogn vi trenger altså. *forelsket meg helt i linken din jeg*
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. mars 2008 #34 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har 2 år og 3 mnd mellom mine, og vurderte søskenvogn. Men jeg fikk bare en vogn, og jeg trang ny til minstemann så da ble det ingen tvillingvogn på meg. Men jeg ville absolutt investert i det med bare 18 mnd i mellom.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #35 Skrevet 30. mars 2008 Vil ikke tro at denne er noe særlig på snø/slapsføre..... Ei venninne av meg hadde sånn som ligner den på linken,fra Carena.Var helt håpløs og hun orket ikke bruke den.Litt snø og hjulene gikk ikke rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå