Gå til innhold

Hva skjer med verden?????


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kunne du helt sikkert ikke, Linn.

Men nå synes jeg det er tid for loppekassa.....gjeeeeeeeeeesp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud og usaklig det går ann å bli!

Det du gulper opp her har jo ingenting med hovedinnlegget og gjøre, det er jo bare for å gnu på hva jeg skriver. Du er jo ikke helt frisk tror jeg!

Skrevet

Hi her. Det sier jeg meg enig i. Blitt mer diskusjon rundt det du skriver en det jeg prøvde diskutere her, he he

Den som skriver til deg virker ikke som kan lese, eller som forstår poenget med et forum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...