Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #26 Skrevet 30. mars 2008 Det kunne du helt sikkert ikke, Linn. Men nå synes jeg det er tid for loppekassa.....gjeeeeeeeeeesp!
LinnisR83 Skrevet 31. mars 2008 #27 Skrevet 31. mars 2008 Herregud og usaklig det går ann å bli! Det du gulper opp her har jo ingenting med hovedinnlegget og gjøre, det er jo bare for å gnu på hva jeg skriver. Du er jo ikke helt frisk tror jeg!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #28 Skrevet 31. mars 2008 Hi her. Det sier jeg meg enig i. Blitt mer diskusjon rundt det du skriver en det jeg prøvde diskutere her, he he Den som skriver til deg virker ikke som kan lese, eller som forstår poenget med et forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå