Gå til innhold

Hva skjer med verden?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når barna får venner, er enten en av foreldrene helt blåst, sær eller folkesky

Hva er det med folk???????

Eller er dette bare sånn som skjer oss alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er foreldrene blåst når barna får venner? Snodig teori. Mulig at det bare skjer når vi er alene, ja, og at det er derfor man aldri hører noen andre si noe om det. Kneggs.

Skrevet

Kanskje de bare virker litt folkesky for å slippe å ha med deg å gjøre. Kan ikke barna dine få venner uten at du må bli bestis med foreldrene? Hadde nok virket litt sær og folkesky, jeg også, hvis det dukket en innpåsliten nepe av en mor opp hver gang barnet mitt fikk seg en ny venn.

Skrevet

Nei ikke det jeg mente. Vårt barn har fått en bestevenn. Men faren er sær, folkesky, og ødelegger for det gode forholdet det kunne vært.

Ellers kan folk sende barna bort på overnatting , men og takke eller be noen inn på en kaffe nei det er et problem. Fatter det bare ikke!

Skrevet

Det er akkurat sånne som deg jeg prater om! som tydeligvis det er noe alvorlig galt i topplåkket på.

Skrevet

Fordi jeg ikke vil invitere deg inn på kaffe?

Skrevet

Åhja, sliik nå.

Nei, seriøst, så er det jo litt spesielt at du gjør dette til et problem, da. Fyren kan jo muligens være grisesjenert, eller generelt folkesky. Det kan jo også hende at han rett og slett ikke liker deg, og da skal du vel bare være glad til for at han lar ungen sin være hos dere.

Skrevet

Nei men når jeg er bra nok til og ha barnet til overnatting hos meg, forventer jeg kansje et takk, eller en hyggelig dialog som voksne mennesker i 5 min når vi leverer eller barnet blir hentet.

Skrevet

Skjønner HI godt her jeg! Litt greit å få bli kjent med foreldre såpass at en kan ha en god tone med hverandre! Bestevennene pleier å sover over hos hverandre og drar på turer sammen osv. Da er det vel trygt og vite at man ta kontakt uten å føle at man er uønsket der!

Skrevet

Tusen takk for at endelig noen skjønner det. Vist mitt barn skal sove hos sin bestevenn må jeg stole på foreldrene 100% ellers er det uaktuelt og er ikke kult da når mannen er helt fjern og sær.

Skrevet

Så du har faktisk latt barnet ditt sove hjemme hos en du ikke har snakket med? Til tross for at du nå skriver at "vist" (hehe) barnet skal sove der må du stole på foreldrene 100%

Eller stolte du på de helt til de ikke takket deg for at de lot barnet sitt sove hos kameraten sin?

Skrevet

Ingen her som har sagt at HI har latt barnet sitt sove hos denne familien heller....Ikke vet jeg, men har ikke sett det har stått no sted?!

Skrevet

Tredje innlegg:

Sv: Hva skjer med verden????? NYTT 21:18 30.03.2008

Nei ikke det jeg mente. Vårt barn har fått en bestevenn. Men faren er sær, folkesky, og ødelegger for det gode forholdet det kunne vært.

Ellers kan folk sende barna bort på overnatting , men og takke eller be noen inn på en kaffe nei det er et problem. Fatter det bare ikke!

Anonym

[svar på dette innlegget

Skrevet

Takk! fint noen her inne kan lese da. :-)

Skrevet

Ja??? Står det der at hun har latt barnet sitt ligge over hos denne mannen? Les gjennom en gang til du! Tror det står der, for å tolke det for deg, at han kan la vennen til barnet hennes sove over hos HI, men ikke takke for seg!

Skrevet

Ja, det er fint. Det hade hjulpet endel hvis du hadde lært deg å skrive også. Men du er kanskje fjern og blåst?

Skrevet

Rart at jeg forstår det da! Snakk om å være blåst!

Skrevet

Dette er skummelt. Noen kan ikke lese her og enda sitter de og trykker:-)

Bra LinnR83 kan lese her da!!!!!

Skrevet

Ja...godt du har sett poenget her da!

Skrevet

....Hva er poenget ditt egentlig?

Skrevet

Poenget mitt er at du er helt ræva til å argumentere....Og at du heller ikke klarer å lese det HI har skrevet! Du vrir heller på det hun har skrevet for å få det til å høres ut som om det er henne som er blåst i denne saken, når det egentlig er du som ikke skjønner bæret her... Det står ingensteder at hun har latt ungen sin sove hos det som er tillfelle her, denne mannen. Men du klarer og vri det om til at hun har skrevet det....Ikke min skyld at du/dere ikke kan lese!

Skrevet

Denne var ment til de som ikke kan lese altså....ikke til deg HI!

Skrevet

Jeg skjønner HI j**** godt jeg....Hadde aldri tilatt barne mitt å sove over hos noen jeg ikke viste noe om,det er stor forskjell på bestevenner og "barna våres er venner" forhold.....................

Selv om jeg ikke hadde likt en forelder av en venninde til mitt barn haddde jeg fortsatt pratet/utvekslet dagens hendelser med den personen...Alt annet blir jo farlig ignorant da....

Skrevet

Signerer den!!!!Kunne fanken ikke sagt det bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...