Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #27 Skrevet 30. mars 2008 Hvor gammel er egentlig du hovedinnlegger? Nettopp fylt 13? Makan!
Sjefsmegga Skrevet 31. mars 2008 #28 Skrevet 31. mars 2008 Jeg er vel "normalt pen", faller meg ikke inn å sitte å le av hverken de som er veldig pene eller av de som er mindre pene, er heldigvis såpass oppåegående at jeg setter pris på andre kvaliteter ved mennesker enn akkurat det yttre. Hjerne og hjerte er viktigst. Tror det har noe med IQ, alder og modenhet å gjøre. Ser for meg at pene eller mindre pene som driver med den "sporten" der må være rimelig "korte" i topplokket.
KaMa Skrevet 31. mars 2008 #30 Skrevet 31. mars 2008 Nei. Men så er ikke jeg en usikker fjortenåring heller.
___ Skrevet 31. mars 2008 #31 Skrevet 31. mars 2008 Jeg er ganske fornøyd med mit eget utseende, men det kan godt hende jeg etter din deffenisjon er stygg. Vi sitter aldri og mobber noen for utseendet, men det hender vi prater stygt om overfladiske eller dumme mennesker. Jeg legger egentlig sjelden merke til om folk er pene eller stygge.
Tommage♀♂ Skrevet 31. mars 2008 #32 Skrevet 31. mars 2008 Nå ga du meg en god grunn for å mobbe deg og venninnene dine da
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #33 Skrevet 31. mars 2008 Nei, herregud. Jeg er pen (æsj, det var litt klysete..men men). Det siste jeg vil gjøre er å snakke drit om de som er mindre pene. For jeg er av den oppfatning at det IKKE er det ytre som teller, men det indre. Det ytre er jo bare et skall det og har ingenting med hvordan en person er! Så FY til dere pene som snakker drit om de mindre pene. Det gjør dere til stygge mennesker selv! Til de mindre pene (de som mener de er det): dere er ikke det! dere er flotte mennesker, og de fleste ser ikke på det som er utenpå. Selvfølgelig finnes det drittsekker, både pene og stygge, men det vil skinne gjennom uansett hvordan man er på utsiden.... Ha en strålende dag alle mennesker der ute :-)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #36 Skrevet 31. mars 2008 Hvis jeg skulle le av noen, så er det pga hvor "dum" de er. Og ja, normale/vanlige/psykisk friske mennesker kan for at de er dumme! Som deg HI, feks. Du er sånn dum person jeg ville ledd av. Herregud, er det muuulg å være så tett?! Hilsen pen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå