Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Er det slik at dere mobber og ler av de som er pene? Sitter dere sammen med venninne deres og ler av hvor overfladiske og dumme de pene er? Det gjør vi...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Formulerte meg litt feil. Jeg og mine andre venninner mobber de som er stygge, og ler av dem. Lurer derfor på om de stygge mobber oss også.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Snakk for deg selv da. Jeg er pen og jeg sitter ikke og mobber noen pga utseende dems. Er såpass trygg på meg selv at jeg ikke har behov for å mobbe noen for å heve meg selv. Det er tydeligvis ikke du!
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Nei, vi er lekkre alle sammen, orker ikke å ha stygge venner. Så når vi møtes sitter vi og ler av mindre pene mennesker.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 uff, så tragisk. Du har tydeligvis ikke andre ting og spille på en utseendet ditt..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Jeg spør om de stygge ler av oss også - HI-
Ikkelektuell Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Jeg ser ned på dumme folk, men hva har utseendet med saken å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Og der kom det en mindre pen person og antar at vi pene ikke har noe annet å spille på enn utseendet.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Du ser ned på dumme folk? Hvorfor er det greit? De kan like lite for at de er dumme som stygge folk kan noe for at de er stygge.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Finn på noe annet å krangle om da. Dette er virkelig lavmål.
Ikkelektuell Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Det er da min sak hvilke premisser jeg skal legge til grunn for mine egne meninger om andre mennesker. Jeg har ikke sagt at de kan noe for dumheten sin, heller. Jeg lurte bare på hva i all verden 'dum' hadde med 'pen' å gjøre. Jeg tror ikke at dumheten øker i takt med hvor pen man er. At folk bruker utseendet i stedet for hodet for å oppnå ting og dermed går inn i en slags intellektuell slumretilstand er selvsagt en annen sak, men det har ikke nødvendigvis noe med dumhet å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 for det förste : et idiotisk spörsmål!!!!!!! for det andre : tror ikke at du er så pen!!!!
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 hvilken glede skulle det gi meg å mobbe/le av de som er mindre pene? de valgte jo liksom ikke utseende sitt selv.. jeg er så trygg på meg selv at hvordan andre ser ut eller kler seg er deres "bisniss" hilsen ei som er pen og tørr å si det:) å da mener jeg både utsiden og innsiden:) et tips HI: lær deg å bli trygg på deg selv å drit i hvordan andre er, så får du det så mye bedre med deg selv klem
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 hehe ja, skrev det sånn med vilje da vettu
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #17 Skrevet 30. mars 2008 Jeg er midt i laget, og synes synd på alle de som er pene, for det er med utseende som med penger; veldig "forbigående"... Også vet de aldri om kjæresten og vennene er sammen med dem for utseende sitt skyld, og OM de skulle bli "stygge" en dag (pga av alder, sykdom eller ulykke),- så har disse pene menneskene ingenting igjen å leve for, hvis de da ikke i tilegg er gitt et like nydelg indre OG deres kjæreste og venner er sammen med dem for deres personlighet.....
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #18 Skrevet 30. mars 2008 Det aner jeg ikke, som sagt omgås jeg ikke stygge folk.
danieI Skrevet 30. mars 2008 #20 Skrevet 30. mars 2008 det er veldig få som er både veldig pene og har veldig pene personligheter syns de veldig billedskjønne ofte er desto usympatiske
Cat.68 Skrevet 30. mars 2008 #21 Skrevet 30. mars 2008 Du er en av de få som er en nydelig blanding av de to Daniel!!! ;o))
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #22 Skrevet 30. mars 2008 Jeg kjenner da veldig mange jeg vil kvalifisere som veldig pene (og da ikke fordi jeg bare er glad i dem...) - men de har da pene personligheter som bare det. Mener det med pen = dårlig personlighet (som oftest) er noe VÅS.
danieI Skrevet 30. mars 2008 #23 Skrevet 30. mars 2008 hvis du kalte meg pen nå så blir jeg grisesur cat.... ;-)
Cat.68 Skrevet 30. mars 2008 #24 Skrevet 30. mars 2008 hehehe hva skal jeg si da,?? Hvis jeg sier slik da. Det gjør ikke vondt i øugan å se på deg, og du har en fantastisk personlight. Er det bedre??
danieI Skrevet 30. mars 2008 #25 Skrevet 30. mars 2008 hehe tar det som ett kompliment jeg cat, takk skal du ha! du er grom!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå