Gå til innhold

hahaha

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir sjelden sinna, selv om det kanskje ser ut som jeg er sinna.

Jaha ja, feil lag sier du? Syns nå ikke det da, hvem mener du burde ha vunnet?

Ja håper virkelig de gule påskekyllingene fra Hamar får seg en real smell i de siste fire kampene, selv om det ikke ser slik ut akkurat nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var skikkelig fjortis av meg å lage innlegget mitt vet det. Men det var litt moro for de mest krasse og usaklige dritten kommer alltid fra anonyme. Mens dere som står fram med nicktenker litt mer over hva dere skriver.

Sparta skulle helt klart gått videre hvertfalll. de fortjente ikke gullet, men det var en tett dommer som sørga for at ikke det ble mer sluttspill for våres del hvrtfall

Skrevet

Er ikke veldig fan av laget ditt, men heller dere enn storhamar:-)

Skrevet

Hehe Spartaoppgjørene er alltid spennende. Hatlag på lik linje med Storhamar og Enga. Hadde vært artig å møte Sparta i finalen, Storhamar spiller veldig defensiv og kjedelig hockey. Det fungerer jo, men underholdningsveriden er jo lik null :/

Skrevet

ja de er gode på å safe. åssen liggere dere ann i kamper da?

Skrevet

Ligger under 3-0. Så om det skal bli noe bøtte så må de altså vinne de fire neste. Og akkurat det er lite sannsynlig, dessverre.

Skrevet

jaja, dere har hvertfall gullet og skryte av da:-)

Skrevet

Ja, og det i seg selv er meget imponerende! :)

Skrevet

enig. Haha :-) det som er enda mer imponerende er at det ble 32 svar på mitt utrolige usaklige innlegg. Det lo jeg godt av da. Men lover å ikke gjre det igjen :-)

Skrevet

Nei, vil ikke si det er mer imponerende. Som kjent trenger man ikke noe hett tema for å få mange svar her :)

Skrevet

skjønte det. lættis. Men dere får nyte de eller den siste kampen da. Når neste sesong starter blir det brått med barnevogn:-)

Skrevet

Husk å kjøpe øreklokker, de er verdt sin vekt i gull!

Skal huske å se etter noen med barnevogn om jeg tar turen til Amfi'n neste sesong!

Skrevet

ja det har mannen skaffa alt :-) ser du ei som skriker til dommern med en baby med rosa hørsel vern... Ja da har du funnet meg :-)

Skrevet

Og på andre siden står vi med grønne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...