Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 er dere så sure og hormonelle til vanlige eller er det bare graviditeten? Er jo sjukt mye fjortis krangling her om sinnsykt uvesentlige ting. greit nok at det er krangle side asså, men makan.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Ja, og hva så, har vel for faen ikke du noe med. Er så driiiit lei sånne som aldri blir provosert eller sint for noenting. Hvis du ikke har skjønt det, så er dette en krangleside, teite kjærring. Hva gjør du egentlig her inne hvis du bare skal håvere over oss gravide? Hvis du er så jævla blid, kan du se til helvete å komme deg inn på skravle og diskutere middagstips med de andre neka.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 mye jeg blir sinna og irritert over, men ikke usaklige ting. Og hvertfall ikke at du kaller meg teit kjærring, håvere over "oss gravide" like mye gravid selv om jeg ikke går og er sur hele tia vel godt du får banna litt og så du virkelig får uttrykt deg ;-) gjør deg enda mer intelligent
Ikkelektuell Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Men skrivemåten din, derimot, er et tegn på et strålende intellekt?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 hehe, noe du ville skulle vært skrevet annerledes?
Turid Laila Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 NN 20.46, hadde du lært deg om tegnsetting så kanskje innlegget hadde vært leselig også.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Er enig med HI jeg altså! Er så utrolig mange grinete mennesker her,som sikkert KUN sitter på krangesiden kun for å vente på nestemann som bør få passet sitt påskrevet,uavengig av hva den har skrevet! Lurer på hvor grinete disse menneskene er mot familien sin? Greit at dette er en krangleside,men går vel ann å "krangle" uten å måtte slenge usaklig dritt?
Turid Laila Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 "går vel ann å "krangle" uten å måtte slenge usaklig dritt?" Nå er det jo stort sett du som står for denne usaklige dritten da...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 mye jeg blir sinna og irritert over, men ikke usaklige ting. Og hvertfall ikke at du kaller meg teit kjærring, Sitat fra anonym. " håvere over oss gravide"? jeg er vel like mye gravid selv om jeg ikke går og er sur hele tia vel Sånn godt folk. Lettere for dere nisser og skjønne hva jeg skulle si nå ?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Hahaha, jeg VISSTE det! Jeg visste at HI ville ta det første svaret seriøst. Du er virkelig et nek. Hohohoho, det er sånne som deg som gjør det utrolig morsomt å være her inne. Kozzzz fra anonym no 1.
Turid Laila Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Jepp. Og i fremtiden så kan du gjøre en grei jobb med en gang, så slipper du å skrive to ganger.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 til hockey mamma. Nå må du skille mellom de anonyme. Er ikke jeg som sier at det må gå ann å krangle uten å slenge usakelig dritt. men men for all del... men kan vel ikke forvente mer av deg, ser jo hvor du kommer fra ;-)
Ikkelektuell Skrevet 30. mars 2008 #15 Skrevet 30. mars 2008 Jeg skjønte utmerket hva du forsøkte å si, men det betyr jo ikke at du virker smart.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 Festlig at du skulle begynne å snakke om nisser. Vel, du kunne jo vurdere å slenge på en stor bokstav her og der. Bare sånn til å begynne med.
Turid Laila Skrevet 30. mars 2008 #17 Skrevet 30. mars 2008 Om det ikke er du, hvem er det da? Anonym og Anonym ser ut som samme for meg. Og hva vet du om hvor jeg kommer fra?
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #19 Skrevet 30. mars 2008 tydelig flere anonyme som du ser. Og er ikke så vanskelig å skjønne hvor du er fra dersom nicket ditt stemmer :-) bare et lag som tok serie gull vettu ;-) hilsen hi forresten
Turid Laila Skrevet 30. mars 2008 #20 Skrevet 30. mars 2008 Joda, jeg er klar over at det er flere anonyme, men den usaklige dritten kommer fortsatt fra Anonym, store deler av tiden. Makan, en anonym som har fått med seg noe så viktig? Imponert!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #21 Skrevet 30. mars 2008 Bouncy : den var ikke siktet til deg. men samma det. men seriøst. visst man først skal kverrulere, så kom med noe bedre enn at jeg ikke gidder å skrive stor bokstav etter punktum a. den blir for slapp.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #22 Skrevet 30. mars 2008 Det er jo ganske påfallende at HI skriver et innlegg om fjortiskrangling der hun viser seg å være den største fjortisen av alle.
Ikkelektuell Skrevet 30. mars 2008 #23 Skrevet 30. mars 2008 Det er heller ikke det jeg "kverrulerer" på.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #24 Skrevet 30. mars 2008 Enig med HI,er alt for mange sitroner her inne!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #25 Skrevet 30. mars 2008 Klart det, bare synd det gikk til feil lag :-) men nå gidder jeg ikke krangle mer. For egentlig skulle jeg bare se om alle innlegg kunne by opp til krangling. Og jaggu hadde jeg rett. Litt moro må jeg innrømme det var selv om jeg hater anonyme som lager teite innlegg. Så beklager å ha hissa dere opp ( mest hockey mamma) Men tøffe jenter som oss som liker hockey tåler vel såpass :-) og lykke til med nm finalen. Ta de ekle hamar folka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå