To tette + snart ei med flette Skrevet 30. mars 2008 #26 Skrevet 30. mars 2008 Ja'a!! Har ikke fullt sett enda da, har kniver og galfler til 6, teskjeer og kakegafler til 12, og noen dessertskjeer. Har salatbestikk, kakespade og kakeskje, og faktisk har jeg pizzahjul i sølv!! ;O Mamma begynte å spare til meg da jeg var liten og har fått til bursdager og jul opp igjennom. Det samme får guttene mine nå. Jeg har Opphøiet Rose (vet ikke hvordan det skrives) og det samme får guttene, veldig greit når de en gang skal arve mitt! Personlig hadde jeg nok ikke gått i butikk og kjøpt meg sølvtøy, men er veldig glad for å ha, det er jo såååå fint!! Veldig koselig å kunne dekke på litt ekstra fint ved høytider og andre store anledninger. Forøvrig går sølvtøy i oppvaskmaskin, bare pass på så det ikke står inntil stålbestikk i kurven/skuffen!! Har man gode oppbevaringsposer trengs det minimalt med puss, og man får til og med sånn rensevann som bestikket bare skal dyppes/ligge i også tørker du av med en klut! M.a.o latskap er inegn grunn til ikke å bruke sølvtøyet sitt!!! Heheh ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå