Gå til innhold

Flere som er enige at Sug Lut...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere legger til tider noen snodige kriterier til grunn for hva som skal betraktes som hets, Hannah. Hadde dere enda hatt et sett med regler som dere konsekvent fulgte, så hadde det også vært lettere for brukerne å forholde seg til dem. Pr i dag er man prisgitt måten du velger å lese innleggene på, som tilsynelatende avgjøres av tilfeldigheter.

Det ville også hjelpe om dere valgte å bruke litt ressurser på å sette inn flere moderatorer. Jeg er enig med den som sa at du neppe ville slettet alt du har gjort hittil hvis du hadde vært her inne oftere og fulgt med. Slik det er nå så oppfatter jeg deg litt som en fotballdommer som tilbringer halve kampen i garderoben, og slenger utpå banen i ny og ne for å dele ut røde kort til dem som publikum mener fortjener det.

Skrevet

Nå vet jeg ihvertfall hvorfor det er tilnærmet umulig å få respons fra moderator på BiM - moderator henger jo her på DiB! *rister oppgitt på huet*

Skrevet

såså. lille venn:-) Modde har gjort en kjempeinsats her i dag, for å rydde opp litt i kulissene.. Dere ferskiser må nok bare vente litt til vi får roet gemyttene her inne:-)

Skrevet

Her er jeg vekk en dag og så har danser du hetsende og uestetisk på bordet, yppert, det er rett og slett upassende! Se helt bort fra pm, heretter er det bare pinsetten som gjelder, og når du minst venter det! ;)

Skrevet

pokker ... trodde denne var slettet pga hetsende innslag:-)

Skrevet

Hva skjedde egt her i helga siden sida er full av syke nick som ikke klarer å provosere noen og alle snakker om sletting?

Skrevet

hehe.. orker ikke engang å forklare:-) Men det ble beordret kollektiv avstraffelse med masseliminering av helt harmløse innlegg samt at det kom inn noen nye regler, derfor denne tråden:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...