Gå til innhold

Flere som er enige at Sug Lut...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ufordragelig å møte i diskusjon her inne???? Jeg føler alltid at jeg må passe på hva jeg skriver før det trollet kaster seg over meg med verbal juling og syrlig utdritningstaktikk:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehhe =)

sug lut er herlig =)

Skrevet

Hehe, nesten så man skulle tro at s.l.har lært av..*kremt* deg....

Skrevet

Min uvane er at jeg lar en linje stå åpen for verbal utdritning av meg selv, mens dette spetakkelet klarer å sette standaren med å knuse motstand med hjelp av å spise opp debetanten uten å ha en linje til rådighet for videre diskusjon:-)

Skrevet

LUT er farlig......hun har da sendt satan etter meg og se...her sitter jeg med tre satan unger....den jævla satans kjærringa.....=)

Skrevet

Det er ufint av deg straks å sabotere mitt forsøk på å trekke opp noen retningslinjer for hva slags temaer dere får lov å krangle om. Hvordan skal jeg vite at du mener å hedre sug lut med dette innlegget?

Dersom du vil slippe all denne slettingen må du oppføre deg på en måte som går an å forstå også for utenforstående.

Skrevet

Jeg synes det er bra at du er her og kikker Hannah;-) Da vil du fort forstå ironien;-)

Skrevet

Vet ikke jeg Angelica!!! Med de horna du har i panna og de rødsprengte øynene etter dine sinnemestringsplager vedrørende meg så mistenker jeg faktisk at det er du selv som er den store Satan her inne:-)

Skrevet

Det tar altfor mye tid å holde styr på krangle. Dere må klare dere selv, og så trykker jeg på sletteknappen min hvis dere ikke klarer å la være å fokusere på enkeltpersoner her inne i stedet for saker.

Skrevet

Lut har da ironien i behold og vil nok ikke føle seg krenket over denne=)

Hehe og tatt i betrakning hvor ofte hun skremmer brukere her så bør hun bare tåle det=)

Skrevet

Aaaaaaahhhhhhhh.......Yppert, hvorfor saboterer du innleggen mine ved å bringe opp horna min...........du vet vel at sjelen min ble solgt til satan da LUT sendte han over, så horna sitter fast, streng tatt så er de gjembare for store folkemengder da=)

Og hadde jeg vært satan så ville jeg streng tatt trekt meg fra kampen vår før den begynner...................så det så=)

Skrevet

Vi har som regel en god tone her inne Moderator mellom oss med nick!! problemet er som jeg tidligere har tatt opp anonyme som slenger direkte angrep mot personer!! Det er de svarene vi gir du sletter!! Er forøvrig enig at du kan ta opp regelen med å opplyse oss andre hvem denne anonyme er for noen:-)

Skrevet

Noen gode gloser kommer du da med Yppert=) Ja opplys oss om de anonyme er du snill, eller send de trusselbrev om avsløring modde=)

Skrevet

Det her er jo sånn noen av oss som bruker kranglesiden synes er svært så festlig;-) Så lenge det ikke går utover noen som vil føle seg krenket er det uskyldig moro. Det hadde vært trist om du skulle slå ned på dette!

Skrevet

Jeg er enig i at det er problematisk med anonyme som hetser andre. Men det er også problematisk at en del av dere tillater dere å si hva dere vil til anonymt signerte innlegg, også før de anonyme selv har slengt dritt til noen. Hvis dere kunne ha som utgangspunkt at folk skal behandles likt enten de signerer med nick eller ikke, så ville det vært en stor forbedring. Det bør være innholdet i det folk skriver som avgjør reaksjonen, ikke hvordan innlegget er signert.

I tillegg er det også slik at enkelte er svært "skinnhellige" så lenge de bruker nick, for så å gjøre nettopp det de kritiserer andre for anonymt. (Og akkurat i denne sammenhengen er det ikke deg jeg tenker på yppert, men en del andre. )

Skrevet

Men....krangleside....? Når en anonym legger ut en tråd som da er ufattelig dumt........altså....man må jo ofte svare dumt tilbake da. Det er jo umulig å la være uten at det er hetsing, men anonyme ikke tåler svara de får. Du må da være enig modde at det er nok maaaaaaaange mail dere får om ønske om sletting som faktisk ikke er grunnlag for?

Skrevet

Er ganske sikker på at dette forgår her inne! Men de aller fleste anonyme innlegg (ikke alle) omhandler regelrett hets av enkeltpersoner og deres familier ja til og med barna! Diskusjonene hentes inn fra andre forum her inne på DiB av de som signerer anonymt og utvikler seg med en direkte personangrep! Det beste burde vært å elliminert bort anonymknappen på denne siden og latt dette være en krangleside for de som tør å stå for meningene sine:-) Også er det lettere å skille hvem som er hvem og hva som er riktig person/nick for eventuellt å ta opp problemet med rette vedkommende:-)

Skrevet

Vi får faktisk ikke så mange anmodninger om sletting som det ikke er grunnlag for, men av og til er det selvfølgelig slik at folk selv har lagt opp til den responsen de får.

Enig i at siden dette er en krangleside så er det grenser for hvor store sakelighetskrav jeg kan stille til diskusjonene. Men synes fortsatt at dere kan forsøke å forholde dere til innholdet i hovedinnlegget uavhengig av om det er signert anonymt eller ikke.

Jeg synes forøvrig at dere som bruker kranglesiden mest godt kunne tipse meg oftere når disse hetsetrådene kommer i stedet for å delta i dem.

Skrevet

Ja, det er mulig at vi burde fjernet anonymknappen på krangle og heller oppfordre folk til å bruke anonymforumet for ting de ønsker å diskutere anonymt.

Inntil videre synes jeg dere kunne bli flinkere til å maile meg om hetsetrådene.

Skrevet

Ja vi har da gjort det også, endte opp med personhets på det groveste.....Men har dere vurdert å ha en prøveperiode uten anonymknappen da? Bare sånn for å se. Poenget er jo at anonyme kan da lage seg et nick, men igjen lettere å skille enn fjortenhundre og ørti anonyme som slenger med leppa=)

Kan sende mail, ja jeg vet det....men gav vel opp litt med fraværet deres her for en tid siden...=)

Skrevet

Det stemmer at det har vært perioder med dårlig respons fra vår side. Men nå tror jeg at jeg vil være stabilt til stede i det minste frem til jeg skal gå i fjellet til sommeren :-)

Skal diskutere med jordmor Siri om det kan være et poeng å fjerne anonymknappen på krangle og heller oppfordre til bruk at anonymforumet for de som ønsker å drøfte noe anonymt.

Skrevet

Syntes vel ikke det er så dum ide, ialle fall en prøveperiode=)

Dere får legge ut en annonse på finn.no da etter moderator som kan ta over når dere skal fleske dere i solen,fjellet og god mat i sommer. Nå har dere da god tid til det=)

Anbefaller sterk å ikke ansette noen anonyme da=)

Skrevet

Det er lettere å prøve en periode uten anonymknappen!! Du fikk fjernet en tråd i forige uke som jeg tipset om og bra er det. men dere rekker ikke alltid å elliminere bort de trådene det gjelder før andre eller den personen det gjelder blir unødvendig vitne til at en tråd som omhandler de, barna og resten av familien fremdeles ligger ute til offentlig uthenging. Prøv heller en periode uten anonymknappen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...