(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. mars 2008 #101 Skrevet 30. mars 2008 Jo, men er jo flaks at han er i brann alikevel... Vel, de hadde fortjent det alikevel.. akkurat som mjelde sjøl sa. Masse dårlig og flaks at det ble 3 poeng til de. Men klart, en skal score på sjansene sine for å vinne. Jeg synes bare at FFK hadde fortjent det, men mest fordi jeg hater brann så inderlig. Mer en jeg hater enga, og det er sært til LSK fan å være. hehe.
Monajenten Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #102 Skrevet 30. mars 2008 Men det er fordi du er RAR:-D Seff hadde ikke FFK fortjent det, for Brann vant:-D ;-) Og så LSK da liksom, undulatfolkene;-) Lurer på hvem som ligger på toppen av tabellen etter første runde??? WOOOOOOOPS det er visst BRANN:-D
Monajenten Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #104 Skrevet 30. mars 2008 Koooose deg med uavgjorten din du, søta;-)
Mersa og gutta <3 Skrevet 30. mars 2008 #105 Skrevet 30. mars 2008 Jeg er fra LSK land, men er så enormt mye mer sjel i Brann enn LSK!!!! Heldigvis hadde jeg en morfar som viste å påvirke en liten pike :-D
Topsy med Skrevet 30. mars 2008 #106 Skrevet 30. mars 2008 haha visste vi ville klare det jeg:-) men fredrikstad var gode i dag...det skal de ha
Monajenten Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #107 Skrevet 30. mars 2008 Hihihi det er morfaren sin det:-D Brann er herlig:-) Men er enig i at FFK hadde en god kamp! (det er bare det at Brann er så jælla god;-))
☆Gudlo☆ Skrevet 30. mars 2008 #108 Skrevet 30. mars 2008 Såg ikke denne tråden før nå jeg!!! Men ja, det er klart, HEIA BRANN!!!! Var egentlig litt skuffa over kampen, men det er jo klart at når vi VINNER er litt av de av de andre minuttene glemt;) VI VINNER SERIEN I ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 30. mars 2008 #110 Skrevet 30. mars 2008 Heier på Liverpool jeg, ellers driter jeg i fotball.. Men.. jeg får vel si FFK FFK FFK så ikke mannen blir sur..
Monajenten Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #111 Skrevet 30. mars 2008 Hahahaha litt sent å komme med den nå som vi allerede har vunnet 4-2:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå