Gå til innhold

KAMPTRÅD: BRANN - FREDRIKSTAD


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, men er jo flaks at han er i brann alikevel...

 

Vel, de hadde fortjent det alikevel.. akkurat som mjelde sjøl sa. Masse dårlig og flaks at det ble 3 poeng til de. Men klart, en skal score på sjansene sine for å vinne. Jeg synes bare at FFK hadde fortjent det, men mest fordi jeg hater brann så inderlig. Mer en jeg hater enga, og det er sært til LSK fan å være. hehe.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er fordi du er RAR:-D

 

Seff hadde ikke FFK fortjent det, for Brann vant:-D ;-)

 

Og så LSK da liksom, undulatfolkene;-)

Lurer på hvem som ligger på toppen av tabellen etter første runde???

WOOOOOOOPS det er visst BRANN:-D

Skrevet

haha, ja nyt det mens det varer! :D

 

 

Skrevet

Koooose deg med uavgjorten din du, søta;-)

Skrevet

Jeg er fra LSK land, men er så enormt mye mer sjel i Brann enn LSK!!!! Heldigvis hadde jeg en morfar som viste å påvirke en liten pike :-D

 

 

Skrevet

haha visste vi ville klare det jeg:-) men fredrikstad var gode i dag...det skal de ha

Skrevet

Hihihi det er morfaren sin det:-D

 

Brann er herlig:-)

 

Men er enig i at FFK hadde en god kamp!

(det er bare det at Brann er så jælla god;-))

Skrevet

Såg ikke denne tråden før nå jeg!!!

 

Men ja, det er klart, HEIA BRANN!!!!;)

 

Var egentlig litt skuffa over kampen, men det er jo klart at når vi VINNER er litt av de av de andre minuttene glemt;)

 

VI VINNER SERIEN I ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Såklart gjør vi det:-D

Skrevet

Heier på Liverpool jeg, ellers driter jeg i fotball..

Men.. jeg får vel si FFK FFK FFK så ikke mannen blir sur..

Skrevet

Hahahaha litt sent å komme med den nå som vi allerede har vunnet 4-2:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...