Gå til innhold

KAMPTRÅD: BRANN - FREDRIKSTAD


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror kanskje om det hadde vært opp til bergenserne så kunne Bergen blitt en egen stat!!! :-D

Fantastisk herlig patriotisk by!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅåååhåhåhhhh pusteproblemer her!!!

Skrevet

ja, de må gjerne være sitt eget land med sin egen tippeliga så slipper de å forpeste min tippeliga!!!

 

nej, vant ikke..vi har TIL komplex så det holder. Vi får være glad for 1 poeng gitt! :D

 

 

Skrevet

Neida, LSK hadde nok med å karre til seg ett poeng mot Tromsø....TIL styrte kampen, og skulle ha vunnet=(

 

 

Skrevet

Hihihi vi taper jo alltid mot TIL også;-)

 

Rart fenomen det der:-O

 

 

Ikke egen tippeliga nei;-)

*likeråforpestestinkusligaen*

Skrevet

Er det MULIG!!!!!!!!!!Tarik da............

Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

 

3-2

 

HERLIG :-D

Skrevet

HAHAHAHAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAAAA!!! :))))))))))))))))))))))))

Skrevet

Fantastisk seriestart dette altså!!!! Skikkelig spennende kamp!!!!! :-D

 

Skrevet

2xe

 

er ikke helt enig i det gitt, dessuten gjelder det for laget å scorer på opplagte sjanser.. greier man ikke det så fortjener man ikke 3 poeng gitt!

 

 

OMG! ER DET MULIG FFK!!!

 

 

Skrevet

Men hva har skjedd med Opdal?!??!?!?!?!?!?!?!?!?

Skrevet

Nei, og dermed burde vel disse 3 poengene helt klart gå til Brann....??

Skrevet

HELVETE for en kamp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

JA JA JA JA JA!!!!!!!!!!!!

 

4-2

Skrevet

Fantastisk!!!

Skrevet

OOOOOOææææææææææææææ...... helt målløs jeg nå, akkurat det stikk motsatte av hva brann er med andre ord;) hihhhihiiiiiii!!!

 

 

HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

gulle ska heeeeeeeem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Stinkerbelle.

 

Sant nok! =)

 

Men her e vi vel enig..? Heia FFK! E ikkje brann-fan....

Skrevet

Jeg får vel si gratulerer med seier'n..................

Skrevet

snufs... hør på publikum da:)) får klump i halsen eg no:))

Skrevet

JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!! Gleder meg til resten av sesongen :-D

 

Eneste, liker ikke pøbeltendesene til Solli jeg altså!

Skrevet

Deilig!!!

 

HEIA BRANN!!!!!!!!!! :-D

 

Gullet ska hem!

Vi synger det allerede, og det er ikke uten grunn!!!

 

Takk for det go'mamman! :-)

Skrevet

Ja, er helt fantastisk når "nasjonalsangen" blir spilt :-)

 

Det ble sagt av noen journalister at siden Brann hadde en så fantastisk supportergjeng kunne det være det lille ekstra som tippet sesongen Bergens vei :-)

Skrevet

Grøss... FFK hadde fortjent 1 poeng gitt. Flaks for brann at de har torstein.

 

 

Skrevet

De bommer jo nærmest på åpent mål, stinkus;-)

 

Flaks for Brann at de har torstein?

Er det flaks for alle lag som har målscorere da?

Kan ikke tenke sånn;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...