Mersa og gutta <3 Skrevet 30. mars 2008 #76 Skrevet 30. mars 2008 Tror kanskje om det hadde vært opp til bergenserne så kunne Bergen blitt en egen stat!!! :-D Fantastisk herlig patriotisk by!!
Monajenten Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #77 Skrevet 30. mars 2008 ÅÅåååhåhåhhhh pusteproblemer her!!!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. mars 2008 #78 Skrevet 30. mars 2008 ja, de må gjerne være sitt eget land med sin egen tippeliga så slipper de å forpeste min tippeliga!!! nej, vant ikke..vi har TIL komplex så det holder. Vi får være glad for 1 poeng gitt!
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 30. mars 2008 #79 Skrevet 30. mars 2008 Neida, LSK hadde nok med å karre til seg ett poeng mot Tromsø....TIL styrte kampen, og skulle ha vunnet=(
Monajenten Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #80 Skrevet 30. mars 2008 Hihihi vi taper jo alltid mot TIL også;-) Rart fenomen det der:-O Ikke egen tippeliga nei;-) *likeråforpestestinkusligaen*
Go`mamma`n... Skrevet 30. mars 2008 #81 Skrevet 30. mars 2008 Er det MULIG!!!!!!!!!!Tarik da............
Monajenten Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #82 Skrevet 30. mars 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3-2 HERLIG :-D
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. mars 2008 #83 Skrevet 30. mars 2008 HAHAHAHAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAAAA!!! )))))))))))))))))))))))
Mersa og gutta <3 Skrevet 30. mars 2008 #84 Skrevet 30. mars 2008 Fantastisk seriestart dette altså!!!! Skikkelig spennende kamp!!!!! :-D
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. mars 2008 #86 Skrevet 30. mars 2008 2xe er ikke helt enig i det gitt, dessuten gjelder det for laget å scorer på opplagte sjanser.. greier man ikke det så fortjener man ikke 3 poeng gitt! OMG! ER DET MULIG FFK!!!
Mersa og gutta <3 Skrevet 30. mars 2008 #87 Skrevet 30. mars 2008 Men hva har skjedd med Opdal?!??!?!?!?!?!?!?!?!?
Mersa og gutta <3 Skrevet 30. mars 2008 #89 Skrevet 30. mars 2008 Nei, og dermed burde vel disse 3 poengene helt klart gå til Brann....??
Monajenten Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #90 Skrevet 30. mars 2008 HELVETE for en kamp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JA JA JA JA JA!!!!!!!!!!!! 4-2
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. mars 2008 #92 Skrevet 30. mars 2008 OOOOOOææææææææææææææ...... helt målløs jeg nå, akkurat det stikk motsatte av hva brann er med andre ord;) hihhhihiiiiiii!!! HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gulle ska heeeeeeeem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 30. mars 2008 #93 Skrevet 30. mars 2008 Stinkerbelle. Sant nok! =) Men her e vi vel enig..? Heia FFK! E ikkje brann-fan....
Go`mamma`n... Skrevet 30. mars 2008 #94 Skrevet 30. mars 2008 Jeg får vel si gratulerer med seier'n..................
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. mars 2008 #95 Skrevet 30. mars 2008 snufs... hør på publikum da:)) får klump i halsen eg no:))
Mersa og gutta <3 Skrevet 30. mars 2008 #96 Skrevet 30. mars 2008 JAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!! Gleder meg til resten av sesongen :-D Eneste, liker ikke pøbeltendesene til Solli jeg altså!
Monajenten Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #97 Skrevet 30. mars 2008 Deilig!!! HEIA BRANN!!!!!!!!!! :-D Gullet ska hem! Vi synger det allerede, og det er ikke uten grunn!!! Takk for det go'mamman! :-)
Mersa og gutta <3 Skrevet 30. mars 2008 #98 Skrevet 30. mars 2008 Ja, er helt fantastisk når "nasjonalsangen" blir spilt :-) Det ble sagt av noen journalister at siden Brann hadde en så fantastisk supportergjeng kunne det være det lille ekstra som tippet sesongen Bergens vei :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. mars 2008 #99 Skrevet 30. mars 2008 Grøss... FFK hadde fortjent 1 poeng gitt. Flaks for brann at de har torstein.
Monajenten Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #100 Skrevet 30. mars 2008 De bommer jo nærmest på åpent mål, stinkus;-) Flaks for Brann at de har torstein? Er det flaks for alle lag som har målscorere da? Kan ikke tenke sånn;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå