Gå til innhold

vi vurderer å sjekke ut dette huset, vi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sky og Tanum...

Muselusa, mener du Erik og Lars?? De var poppis de :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Las og Erik, ja..husker de hadde en storebror som var ENDA kjekkere..hehe

Smuglet meg inn på lace, jeg..hehe, var litt ung, men var mye med ei to år eldre venninne. Nina...

Men hvem er du? Tonje?? Tone?? hm, ringer liksom ingen fotballbjeller heller:-)

Vi hadde fest for gamle halsejenter forleden:-)

Skrevet

Leste visst ikke hele innlegget ditt muselusa, ser jo at du skriver Lars litt lenger ned i innlegget.. Lace var en uforglemmelig tid :-)

Skrevet

Er helt enig i at Thomas er kjekkere :-)

Skrevet

Da vi gikk på ungdomskolen var Erik og Lars helt poppis,men et par år etter var brodern den store ...rart å tenke på gitt.Var dere på LT disco da?

Sparket du sammen med ei som hete Camilla eller Mariann?

Heter Tonje ja

Skrevet

Tonje, akkurat som om det ligger noe langt baki der, man klarer liksom ikke se deg heller.. Hmmmm, gått på Nanset skole? har ei venninne som er født i 75 som gikk der...ringeringe,,hehe

Skrevet

Da må vi hvertfall ha sett hverandre,var alltid på Lace:)

Skrevet

Tonje som bor på Lillehammer...dritnysgjerrig, jeg.,.hehe

må ha en lokal dibfest, vi tre:-) hehe

Skrevet

Ja det hadde vært sååå kult da,var senest i Larvik i påska.Bor hos mamma når vi er nedenfor.Har en gutt som blir 2år i juni:)

Skrevet

Jeg var på Lace hver søndag jeg :-)

Skrevet

Var du en av dem som syntes han Joachim V fra halsen var kjekk også eller.Var liksom di samme som var populære blant jentene.Husker jeg var forelska i en som heter Anders...vet du hvem jeg mener? alltid på Lace og LT disco og halve larvik var forelska i ham.

Skrevet

Kan du si hvem venninna di som er født i 75 er da,bestevenninna mi på barneskolen var et år yngre enn meg,hun heter Cathrine

Gjest Rebel + soggy bottom baby
Skrevet

Det huset hadde ihvertfall kostet 2.5 mill her jeg bor... uff, hadde vi bare kunnet flytte...

Skrevet

Merkelig rekkefølge innlegga mine kommer opp, de kommer jo altfor langt nede...

Joakim V "oppdag" jeg ikke før jeg begynte på videregående, men tror jeg vet hvilken Anders du mener hvis han er litt eldre enn oss.. Han var virkelig poppis!

Skrevet

Anders? Født i 75??

hvilke andre gutter var hotte, da??? som fotballjente ble det noen kamper med eldre gutter..hehe

Skrevet

Utrolig mye hus for pengene!!

Så ut som et veldig fint område også.

Go for it!! :-)

Skrevet

Jepp Anders b fra halsen,herregud så forelsket jeg var i han hihi.han var født i 73,et år eldre en meg han.

Kommer ikke på så mange navn gitt,ble da anders b,joachim v og kameraten george eller no sånt.

Skrevet

Husker det var sååå mage kjekke gutter på turn. Jeg var sånn småforelska i noen jeg tror var født i 74 (eller 75) cato og shaun, åsså var det to andre jeg ikke husker hva het-som venninna mi var på knærne etter

Skrevet

Cato F som spilte på Larvik Turn? vet hvem shaun er da.

Skrevet

hehe, ja..Men husker ikke hva de andre het??? alle kjenner vel shaun, da

Skrevet

Cato gikk i parralell klassen min fra 1-9 klasse,en syper fyr den dag i dag,mammaene våre er besteveninner hehe.ÅÅÅ nå ble jeg nyskjerrig også...tenk da for syttern hihi.

Hvem var venninna di fra nansetskolen da?

Skrevet

Dette var underholdende! Cato og Shaun ja, var vel mange interessenter der ja :-) Husker jeg syntes Sondre var så kjekk og, men han var kanskje ikke fotballgutt?

Skrevet

melda med ei venninne nå, kjetil og Stian..hehe. Trodde hun...Moro med gamle minner:-)

Skrevet

Må være Sondre som gikk på mesterfjellet du mener? poppis ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...