Gå til innhold

vi vurderer å sjekke ut dette huset, vi..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm. Kanskje jeg skal flytt til Larvik. Det var kjempe flott.

Skrevet

Det huset var fint, og helt enig med hun over. Mye hus for pengene.

Skrevet

Som en ekte Larviking jeg er, må jeg bare si at det var veldig mye hus til å være Larvik også... Hvilken skolekrets hører man til der, er det Jordet eller er det Langestrand?

Skrevet

Tror det er Jordet?

Hm, Larviking...Hvor bor du?

Vi bor på Hovland...

Skrevet

Syntes huset var helt greit,,, helt til jeg så PRISEN! Da ble det plutselig rå flott hehe :) det er jo litt sjøutsikt, 2 bad, grei str på kjøkken osv for bare 50 000 mer enn hva vi ga for vår lille leilighet :)

Skrevet

Grisebillig...Vil omtrent være gjeldfrie med å kjøpe det... Skjønt, gjeldfrie og gjeldfrie, vil iallefall ha langt under en mill i lån; inkludert bil og studielån

Skrevet

Fint hus da og Larvik er et flott sted å bo,ekte Larviking jeg også selv om jeg nå har flyttet.

Skrevet

Ååååh, det hørtes deilig ut :) :) Men hvorfor er det så billig? Ligegr prisene på det nivået i Larvik, eller er det noe muffens her?

Skrevet

er ikke så dyrt i Larvik...

Største minuset er at det går en relativt traffikert vei (hovedvei) ved enden av hagen. MEN; der er det satt om en sånn støybeskyttergreie som er ganske høy--umulig selv for voksne å klatre over. På den måten er jeg uredd å flytte dit selv med to turbogutter. Så den trafikken er langt mer til sjenanse (noe man etterhvert blir vant med) enn til fare..

elelrs er det sånn hyggelig boligfeltsnert over det...

Skrevet

Vet hvertfall at prisene ligger langt under prisene her vi bor,Lillehammer.Kikker masse på hus i Larvik sia vi kanskje flytter ditt igjen en dag:)

Skrevet

hvor har du vokst opp, muselusa???

Spilt håndball eller fotball?

Skrevet

Vi bor i høyden på motsatt side av byen enn dere :-)

Muselusa, ser at du er født samme år som meg og lurer fælt på om jeg vet hvem du er, men tror ikke jeg kjenner noen som har flytta til lillehammer altså..

Skrevet

motsatt? altså stavern? Tjølling? Kjenner mange som bor mot Tjøllig, serru... Håndball, fotball?? Lurer fælt, jeg..hehe--en liiiten by!

Skrevet

Veldre blir vel på motsatt side av byen, gjør det ikke? Spilte håndball, men slutta på piker 12 :-)

Du, har du spilt håndball eller fotball?

Skrevet

joda, blir vel det.. tenkte liksom jeg bodde på holmejordet (Derfor skrev Tjølling)plutselig...Drøøømme.... Har faktisk sett på et hus på veldre også, leenge siden nå:-) Spilte håndball til piker 14, og fotball enda lenger. Hvor gammel er jenta di? Vært dibber lenge, eller?

Flott by;-)

Skrevet

Jeg er oppvokst på nanset,fagerli.spilte fotball på nanset fra jeg var 8-16år.Kanskje vi kjenner hverandre hehe

Skrevet

kjenner mange av nansetjentene, jeg...Sånn via via... gode sjanser for at vi kjenner hverandre, ja.. Begynner du tilfeldigvis på R??

Skrevet

Neh,begynner på T.Hvilke skoler har du gått på da,barne og ungdomskole.

Skrevet

Egentlig litt småflaut å svare. Har egentlig en gutt på halvannet år :-) Bytta egentlig nick en gang for lenge siden og ville ikke at venninna mi skulle kjenne meg igjen og helgarderte meg da jeg spurte om litt pinlige spm. Har dessverre ikke somla meg til å bytte tilbake...

Skrevet

øste halsen og mellomhagen..så ble jeg byjente:-) Kom over lågen... Begynner på S. har ofte spilt med de som er litt eldre, så vi har vel spilt mot hverandre, vi

Skrevet

Jeg gikk på nanset og hedrum.Husker vi var på klassefest på mellomhagen en gang,da ble jeg litt venninne mer ei som heter Hege.Husker vi syntes di to tvillingene var sååå søte...husker ikke helt hva di heter..erik og et eller anna.Å en som het Krisen var populær den gangen blant oss på hedrum...jo Lars heter han andre hehe.Var masse på Lace den gangen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...