Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei igjen:)

i`am here:) går litt i ett om dagene så fikk ikke vært innom igår..ser dere har diskutert litt frem og tilbake om babyklister..jeg har aldri hørt om det,men det høres jo veldig greit ut da..

kjekt å høre litt om dere!kan fortelle litt om meg selv jeg også..er 25 år,opprinnelig fra gardermoen,så er ofte på østlandet:)men nå bor jeg sammen med samboer i bergen..han er herfra og har jobb som gjør at vi må bo her,men trives vedlig godt med det..jobber som lærer på en barneskole og trives med det!vi har en sønn på snart to år og prøver på andre mann...

ja,det er jo det de sier ang. vente de fleste ser jeg..tror og jeg skal vente til jeg har hatt to mens..

er babyklister tabletter man tar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bare vært gravid en gang og mistet desverre den 23. mars...jeg hadde siste mens 5. feb og EL den 17. feb...men no har eg ikke peiling...:) Skal igjen på ullevoll og se om kroppen har fiksa dette på torsdag, hvis ikke må jeg ha utskrapning...Tenkte kanskje å hare ha babyklister i huset...følte meg så utrolig hjelpesløs da eg begynte å blø og det var ingenting jeg kunne gjøre...ikke det at jeg tror dette er vidunderkuren, men det hadde vært godt å hatt noe man kunne prøve...tror forresten gubben tok det hardere enn meg...har en legekompis som skulle sjekke om det var noen farlige i-virkninger på dette...men han er så fryktelig treg...:-)

Skrevet

hei hei...koselig å ha deg tilbake...:-) Babyklister er dråper man tar i vann....mer vet jeg egentlig ikke...:-S

Skrevet

jeg hadde bare stjålet det innlegget fra en annen tråd....Kanskje de har det på samme plass som de hadde babyklister?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...