Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei du:)

Bare lurte på hvor lenge dere venter med å prøve igjen? hun gynokologen jeg var hos sa at teoretisk skulle man vente på to mens,men kunne prøve igjen etter en mens..litt usikker ja..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk samme svaret av to leger, men vi kommer nok til å prøve sånn smått med en gang jeg slutter å blø...:) Men vi tar det ikke tungt hvis det ikke skjer noe med en gang...vet jo ikke når eggløsning er...:-S Har du hørt om det de kaller babyklister? Er det for tidlig å tenke på slike hjelpemidler når man "bare" har mistet en gang?

Skrevet

svarer her jeg, hadde SA for en ukes tid siden jeg også. fikkk råd av legen å vente en eller to mens,men siden jeg antakelig har mistet så mente også legen at jeg har hatt en lignende mens nå siste dagene... Ikke vet jeg, helt hva vi skal gjøre, tror vi tar d som d kommer. Har lest litt noen steder at en er mest fruktbar etter å ha mistet, men også d motsatte... verdt et forsøk da:) kan jo ha jevnlig kos, så kan den hende den sitter, sjøl om en ikke veit når en har EL.

Har sett litt på babyklister jeg også, la inn et innlegg om noen har hatt gode erfaringer med det,men ingen har svart ennå da...

har bare mistet en gang jeg også, Sanna32, så jeg har samme spørsmålet som du stiller om d er for tidlig å tenke på d nå...

Skrevet

Vi tre har samme historie de siste ukene...Fint å ha noen å spørre til råds..:) Så det var ei som hadde noe om babyklister...jeg skal kopiere det inn hit...

Skrevet

Stjålet fra tråden "babyklister hva er det?"

Babyklister er et homeopatisk middel. Berberis fructus d4 kan du søke etter på nettet. Det skal bla hjelpe til med å få et befruktet egg til å feste seg og holde seg i livmoren, så det kan særlig hjelpe for de som sliter med gjentatte spontanaborter. Det er ikke å få i Norge så det må bestilles fra Danmark. Men det skal ikke være noe problem.

Jeg har siste mnd tatt Vitex Agnus Castus(kyskhetstre) for å få orden på hormonubalansen min. Det har jeg også bestil fra Danmark, siden det ikke er godkjent for fritt salg i Norge. Samtidig har jeg tatt Pyridoksin, det får du kjøpt på apoteket i 40 mg tabletter. Ellers har jeg tatt en del andre vitaminer. Har så godt som fulgt oppskriften nederst på denne siden: http://www.marilynglenville.com/infertility.htm Og det er herfra jeg har fått tipset om Vitex agnus castus.

Skrevet

okey, skal dette tas før graviditet eller under tro..?

Skrevet

øøø....ja si det...:-D Jeg kjenner en homeopat....skla høre med han i morra,hvis jeg treffer han på jobb...Det står kansskje noe under kjærringråd her på venstre side...

Skrevet

supert :)

Skrevet

Nei det gjorde ikke det, men en venninne sier at det kan taes forebyggende av de som har hatt aborter og kan også virke på de som allerede har truende abort.

Skrevet

okey, verdt et forsøk kanskje :)

Skrevet

he he...dette har du selv lagt inn på en annen tråd....:)

Babyklister som er et helt ufarlig naturmedisin, skal hvis nok være veldig bra.

Har klippet og limt fra et annet innlegg på kjerringråd debatten...

http://www.helseriet.dk/shop/search-1.html?keyword=babyklister

BERBERIS FRUCTUS COMP. (Populært kaldet ”Babyklister”)

Berberis vulgaris, fructus D4 / Urtica urens D4. Homøopatisk lægemiddel. Dråber som indtages i vand.

Anvendelse:

1. Til gravide hvor der er opstået fare for abort.

2. Forebyggelse til gravide, som tidligere har aboteret en eller flere gange.

3. I forbindelse af fertilitetsbehandling/IVF/ICSI, hvor det hjælper med til at befrugtede æg lettere kan sætte fast på livmodervæggen.

Mere information om produktet, indtagelse og dosering m.m. fremsendes sammen med produktet.

For flere oplysninger kan du sende Helseriet en mail på [email protected] så vil vi sende en mail med flere oplysninger om produktet.

tenkte d var interessant å høre om noen har hatt gode erfaringer med dette.. :)

Skrevet

ja,jeg veit... :P men d står jo ikke så tydelig om før eller under graviditet man ska ta det da.

La dette inn som innlegget for å høre om noen har hatt positiv erfaring med dette :)

Skrevet

Hadde vært koselig å høre litt om dere...Ikke noe press.

Selv er jeg opprinnelig fra troms, men bor i oslo sammen med min samboer som er like gammel som meg. Vi Har fryktelig lyst på barn begge to. Mannen jobber med it og jeg jobber i t-banen.

Skrevet

Ja det er kanskje ikke så mange som har prøvd det....samtidig er det litt fint å høre om bivirkninger...hvis noen har opplevd det..

Skrevet

Bor på bjorli, oppland fylke. 21år, samboer 24 år. Forlovet, planlegger bryllup til neste sommer :)

Prøvd siden okt 07, klaffet nå i mars,men SA :(

min kjære jobber i skitrekket på bjorli. Jeg jobber som ambulansepersonell...

Skrevet

Spennende med både bryllup og babyplanlegging..:-) Vi trodde vi hadde flaks da vi ble gravide på 2pp.... Var du forresten kvalm? Jeg har lest her inne at det er et meget godt tegn at man er kvalm...jeg var ingenting dårlig..hadde bare litt ømme pupper....

Skrevet

ja, jeg var kvalm ei uke etter EL til jeg mistet. Hele dagen kvalm og sulten. Kvalm fordi jeg var konstant sulten.. og stikking i høyre side fra da jeg hadde EL..

Skrevet

Nei det er nok ingen garanti verken for å miste eller få beholde...

Jeg har sendt link til en kamerat som er lege og hvis det ikke er noen fare vedrørende babyklister så kommer jeg til å bestille...:) Søstra mi va også interesert....hun har en datter med prøverør etter hun hadde hatt x antall SA...

Skrevet

heia. har du hørt noe fra kameraten din som er lege..? ang babyklister..

Skrevet

Nei eg har ikkje fått svar enda...kom på at vi ikkje hadde fortalt han at vi har vært gravid så det kan ha vært et sjokk å få en mail med dette...:-D Men eg har uansett bestilt babyklister fra danmark...tenkte det kunne ikke skade å prøve....iallefall ha i huset hvis eg begynner å blø i neste svangerskap igjen....Hvis eg e så heldig å bli gravid igjen da...Kommer til å fortelle hva han sier den legevennen min når han kommer til hektene..:-D

Skrevet

nei, d skader ikke å ha i tilfelle :) kan hende jeg slenger inn e bestilling jeg og :)

Skrevet

Hmmm babyklister... Kanskje jeg også må sjekke det ut?! Har du Sanna hatt flere SA?

Hadde min SA ca 7 mars, og er SÅ klar for å bli gravid igjen. Har, som dere / du, ingen peiling på når el var /er. Holdt på å grav. teste i dag- blir så påvirka av alle testerne her inne.:)

Jeg måtte bare hive på en kommentar. Dere ser ut til å være i samme situasjon som meg. Første gang prøvere og har hatt en SA.

Skrevet

hei. jepp førstegangsprøver og en SA her. Tror jeg hadde EL i slutten av mars. Nå veit jeg rett og slett ingenting (se evt et annet innlegg). Forstår lite av denne kroppen etter SA'en.

Har nesten blødd i tre uker... kjedelig!!

denne siste pp vi hadde før SA'en, gadd jeg ikke EL teste eller noen tin, hadde sex hver dag og tenkte at d får gå som d går... og d klaffet, men mistet.... men har tenkt å gjøre d samme nå :) å håper at spiren sitter da :)

Skrevet

Hei hei.

Hvilken nettside var det du kjøpte Vitex agnus castus??

Har du sjekket ut om den kan brukes sammen med babyklister?

Leste nettopp om Vitex agnus castus og lurer på å forsøke selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...