sarahrara Skrevet 29. mars 2008 #26 Skrevet 29. mars 2008 Når jeg sa at jeg var enig med de siste mente jeg *missbens* og Fumlis bla... ;-))
sarahrara Skrevet 29. mars 2008 #27 Skrevet 29. mars 2008 Hahaha, kremt...... eh da misforsto jeg missbenz... jeg er IKKE enig med HI
Prins og prinsesse Skrevet 29. mars 2008 #28 Skrevet 29. mars 2008 Dette var visst et lite humlebol... Syns det er helt greit at de som føler behov for det tar seg en fest innimellom jeg. Barnet tar jo ikke skade av å være hos barnevakt innimellom. Jeg syns også det er helt greit at noen ikke føler behov for fest og blir hjemme til barnet blir litt eldre. Selv om vi har blitt mødre har vi totalt ulike livssituasjoner og vi er ulike som personer. Jeg nærmer meg 30 og har "festet fra meg" tidligere, i tillegg er jeg i et stabilt forhold, så jeg har ikke følt det store behovet - men ser ingen grunn til å dømme dem som har behov for det.. Med mindre det blir så og si hver helg da, for det blir litt drøyt spør du meg
Mamma til snart 4 Skrevet 29. mars 2008 #29 Skrevet 29. mars 2008 Tåpelig å irritere seg over noe så tåpelig, vist jeg hadde valgt å gå på byen når tulla var liten, skulle det være det store samtaleemne hos noen det da, noen har faktisk godt av å komme seg ut også, jeg hadde ikke det, var vell kun i 70 års dag til min mormor og morfar når tulla var 1 mnd;) juhu hehe. . men koser meg mye mer hjemme jeg, men i ny og ne så er det godt å treffe litt andre folk også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå