Ikkelektuell Skrevet 29. mars 2008 #26 Skrevet 29. mars 2008 Ettersom du er her i det hele tatt så kan det jo tyde på at "ekkelt og vulgært" slett ikke er så ille likevel.
Patetica fåkksi Skrevet 30. mars 2008 #27 Skrevet 30. mars 2008 Gleder meg til den dagen Anonym sier noen som får meg til å føle meg truffet!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #28 Skrevet 30. mars 2008 Hi her. Imponert over hvor mange ganger du klarer å bruke ordet "meg" i en setning, bra jobba! Så flott at du ikke føler deg truffet, perfekte lille du.
LinnisR83 Skrevet 30. mars 2008 #31 Skrevet 30. mars 2008 Du er jo fanken ikke god i hodet! Hvem er du som kan velge og tro at du har noen slags rett til å si slikt? Så vidt jeg vet, flytta jeg fra mamma for 10 år siden, og ingen kan fortelle meg når hodet mitt skal treffe puta på kvelden! Og hva jeg bedriver min tid meg kan du ta lang marsj og drite i...Så før glorien detter ned og kveler deg, burde du kanskje begynne og tenke på deg selv først før alle andre, frøken perfekt!!!! For meg høres du ut som en hysterisk husmor, og takk gud at jeg ikke er slik! Tar heller ikke råd fra slike!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #32 Skrevet 30. mars 2008 Husmor er du helt tydelig ikke, bombe. Glorien passer perfekt til hodet mitt så du behøver ikke engste deg for at jeg skal bli kvalt, men takk for omtanken. Virker heller ikke som om du er helt sikker på at du har flytta fra mora di, anbefaler deg å ta en telefon og høre, er jo sånn som er greit å vite. Fortsatt god kveld alle sammen.
LinnisR83 Skrevet 30. mars 2008 #33 Skrevet 30. mars 2008 Nei...Ikke en hysterisk husmor nei...Har faktisk vaskehjelp en gang i uken. Noe å si på det og? Bruker tiden på mye annet ja! Sikkert feil for deg det og. Men vettu hva. Spiller ingen rolle for meg. En som deg som hakker på mennesker for å heve seg selv, er ikke noe å hige etter. Den glorien LYSER hjemmelaget! Og om den den sitter fint på hodet ditt, har du nok teipet den fast! Er gangke sikker på at jeg har flyttet fra mammaen min ja. Er ikke så forrvirret som deg at jeg ikke vet hvor jeg er serru!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #34 Skrevet 30. mars 2008 He he he, du er en liten hissigpropp, artig med lettfyrte ikkehysteriskehusmødremedvaskehjelp. Natta, natta.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #35 Skrevet 30. mars 2008 Hehehe, hun og mammatilprinsen hadde blitt et knallbra team.
LinnisR83 Skrevet 30. mars 2008 #36 Skrevet 30. mars 2008 Hissigpropp eller ikke...spiller ingen rolle. Hva slags respons er det du var ute etter når du fant ut at du skulle lire ut av deg noe så teit?
Ikkelektuell Skrevet 30. mars 2008 #38 Skrevet 30. mars 2008 Opplys meg; hva faen skal hun være misunnelig på her, da? Det eneste jeg kan komme på er at din mangel på ryggrad må gjøre deg usannsynlig smidig, og at dette må være svært nyttig i enkelte sammenhenger, men selv det er knapt noe å ønske seg i verden.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #39 Skrevet 31. mars 2008 Jeg misunnelig, på hva?. At dere bruker halve natta på data`n, sitter på ræva, er konstant trøtte, ikke har energi til å gjøre husarbeid selv, gomler mat hele dagen, har dårlig kondisjon, klager over for mange kilo, men orker ikke gjøre noe med det osv. Sier det igjen jenter, kom dere ut av selvmedlidenhetens dal og beveg dere, det er verdens beste medisin mot alt og gir energi og overskudd til hverdagen. Takk for støtten Bouncy
Ikkelektuell Skrevet 31. mars 2008 #40 Skrevet 31. mars 2008 Du trenger ikke tolke det som støtte, det var mer et spørsmål til NNs merkelige uttalelse på nokså sviktende grunnlag. Jeg kunne godt stilt noen spørsmål til dine merkelige utsagn også, men jeg finner det ikke bryet verdt.
Fru Banderas Skrevet 31. mars 2008 #42 Skrevet 31. mars 2008 Du kan stille spørsmål til utsagnene også, kanskje de kommer med bedre svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå