Gå til innhold

Et spørsmål bare.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor går ikke dere damer og legger dere på natta?. Sitte foran data`n til langt på natt hjelper vel ikke akkurat på energinivået, er vel de samme som klager over hvor trøtte og utslitte de er, stakkars. Bare kom med deres dårlige unnskyldninger, tror ikke på dem uansett. Dårlig samvittighet burde dere ha overfor ungene deres, basta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er sannsynligvis ikke på tjukka du -siden du ikke har noen forståelse for at det er en god del plager ute å går som gjør det vanskelig for enkelte gravide å sove om natten?

Skrevet

Det er bedre å sitte på dataen mens ungene er oppe mener du?

Skrevet

HI har sannsynligvis unger verken i eller utenfor magen. Hun er nok en av disse missunnelige prøverne :-P

Skrevet

Helt enig med dere over..."¤#&//)=&/#¤%"& Hun vet ihvetfall å irritere...

Jeg mener faen nå er jeg høygravid og sovet nesten ingenting på 4 måneder og nå siste to ukene har jeg sovet som en stein,men da har jeg driiiit vondt i hofta og halebeinet og korsryggen hele mårran frem til jeg har "myknet"det med å gå en del....

Har ikke lyst til å legge meg jeg lenger...Sitte her og syte er mye bedre ;0)

Skrevet

Er ikke på tjukka nå nei, men husker godt at jeg trengte hvile selv om det var vanskelig å sove til tider. Man blir uansett IKKE opplagt av å glo på skjermen i timevis. Tror det er ganske mange som er helt hekta her jeg, sørgelig liv. Håper mennene deres (om dere har noen) er tålmodige da. På dagtid burde dere heller vaske og brette alt tøyet som slenger, støvsuge et par tusen hybelkaniner, tørke støv av nipset som fyller halve huset eller rett og slett komme ut i frisk luft og bevege litt på fettmassene før dere slenger dere ned foran skjermen. Vet det er mange giddalause kjerringer her så se å få ræva i gir!.

Skrevet

Kan noen vennligst poppe denne sure kvisa Anonym har fått? :D

Skrevet

Hi her.

 

Hormonia, hvordan kan du sitte eller ligge med data`n du som har så vondt over alt?. Kom deg ut og beveg deg, det er den aller beste medisin mot plagene dine.

 

Skrevet

Mornings trude.

 

Vil bare si at denne kvisa skal jaggu få mørne seg lenge ;)

Skrevet

Du er en patetisk anonym som er så talentløs at du ikke klarer å finne din plass på ei krangleside engang.

 

Til hun du kritiserer over her, så skriver hun nettopp at hun går endel og at det hjelper. Tenk å ikke klare forstå så enkle svar du får...

 

 

Skrevet

Mårnings O`anonym!

Ingenting er som en tikkende kvise på ryggen som man ikke når, men bare kjenner ligger der - klar til å sprenge - nårsomhelst. Kunne jo laget en real thriller ut av detta.

Skrevet

ei sånn motbydelig kvise, som er såå stor hadde jeg tatt en gressklipper over. Skrudd ned høyden på klippern til det laveste, og høvla over kvisa... Mulig man må bruke sånn sitteklipper..

Skrevet

Man må finne en god taktikk da. Ta på seg månedrakt eller regntøysett. Ellers kan utfallet bli ganske så ekkelt.

Skrevet

Hi her :)

 

Trenger ikke stille høyden på klipperen om du setter deg på den JAPP, regner med at tyngda di trøkker den ned.

Skrevet

Hvis ikke, har jeg mer enn nok tyngde å bidra med. Best å få unnagjort disse kvisene altså.

Skrevet

Det gjør vondt uansett okke som hvordan jeg flytter på meg...

Dvs,gå rundt gjør at det stråler oppover ryggen også...

Så da er det bedre å sitte her og gå litt rundt i stua en gang innimellom en å gå rundt på kjøpesentre og gaule...

Litt overaktiv unge c,så hun slutter jo aldri å sprelle heller....

 

Men ser vel strengt talt en kvise som mindre problem en strekkmerker...? ;0)

De kunne godt ha dratt et vist sted...

Skrevet

Hehehe, bra sagt, HI!!!!!

Skrevet

dette er bare nok en teit greie fra en hi uten noen som helst innsikt i noe som helst.. "tyngda til Japp"...

 

Ja, Japp veier nok ganske mye mer enn en vanlig kvise, men veier nok mindre enn kvisa til annie..

 

Nei- Japp har overhodet ikke problemer med vekten, verken før, under eller etter svangerskap.

 

Og NEI- Japp legger nok ikke ut bilder av kroppen sin i et krampeaktig forsøk på å forsvare seg selv. For Japp er fornøyd og da er det greit:)

Skrevet

HI er schizo- hun sitter og svarer på sine egne innlegg.. hahahahaha

 

IKKE HI...

Skrevet

Vi er så flinke til å holde oss til tema!

Strekkmerker - ouh, goodtimes, ingenting er mer snasent enn det.

Føler meg som et vaffeljern.

Skrevet

Hun er NN...

Skrevet

Hei igjen, artig å se at dere har sittet her og irritert dere mens jeg har vært ute i regnet og gått en lang tur, tror det kalles mosjon.

JAPP, beklager å si det, men jeg har ikke lagt ut et eneste bilde jeg, SKIVEBOM!

Ellers er jeg i et strålende humør, hva med dere!

Skrevet

Heisann!

 

Er ikke så ofte jeg er inne på kranglesiden, for jeg synes folk er utrolig ekle og vulgære her inne, men nå måtte jeg faktisk le!

Dette var et forfriskende innlegg, og du har helt rett, jeg burde komme meg til sengs og få meg litt søvn. Ettersom jeg jobber fast 112% er jeg ofte i seng på samme tidspunkt som barna på 3 og 6 år i ukedagene, så veldig mye nattsurfing blir det ikke.

Er vel noen som føler seg truffet, da, tenker jeg når jeg leser reaksjonene nedover siden her...:)

En riktig god natt til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...