Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og til du som skrev du ble lei deg når du leser sånne tråder, vet hvordan du har det!! hadde det sånn med den eldste snuppa, pappaen hennes brydde seg ikke stort, var trist. derfor var det så utrolig rørendes å få oppleve å bli vartet opp som en prinsesse denne gangen. håper det går bedre med dere nå da, klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er flere av oss.. om det er noen trøst...

Skrevet

Blomster og masse kjærlighet! Lillemor fikk bamse.

Skrevet

jeg var altså heldig å få flott gave, men til dere som ikke fikk og er triste for det: er dere sikre på at kjærestene deres vet at det er noen 'tradisjon' å gi fødselsgave? min visste det ikke før jeg hintet om det en stund ut i svangerskapet. he he.

Skrevet

Det var meg som skrev at jeg blir lei meg når jeg leser om mammagave..må si at jeg ble overrasket nå, forventet heller å få kjeft av noen her enn det som noen skrev..:) det var hyggelig å ta feil denne gangen :). takk for det, alle andre anonymer som ikke fikk blomster en gang !

jeg har faktisk fortalt til mannen min at jeg var lei meg, spesielt at det var vår første barn og fødselen var ganske dramatisk. Vi får se om han lærte seg noe til neste gang.Men det verste var faktisk å måtte svare våre venner og familien, da de spurte hva jeg fikk i mammagave.

Skrevet

fikk gavekort på ansiktsbehandling og fotpleie

og kjøpte fjernstyrt helikopter til sambo

og så fikk vi ei nydelig snuppe som vi er like hodestups forelsket i enda ;)

Skrevet

Eg fekk heller ingen ting. Forventar ikkje all verden, men synest det hadde vore koseleg med ein bukett blomster til å pynte opp på hotellrommet med.

Fekk ein bukett av bror min då førstemann vart fødd, har aldri blitt så glad for ein blomst før!

Eg og kjenner at eg er litt lei meg når eg ser at "alle" andre får mammagave, men trøster meg med at eg begge gongane har fått ein aldeles frisk og perfekt baby, og ein kan ikkje få nokon bedre gåve enn det!

:o)

Skrevet

Jeg fikk to lysestaker (Orrefors) som jeg hadde siklet på i maaange år, men som jeg sa vi fikk ønske oss i bryllupspresang om vi en gang skulle gifte oss. I tillegg fikk jeg en annen lysestake fra Eva Solo... han var tydeligvis i litt ammetåke han også, for han ble litt forbauset da det gikk opp for han at han hadde kjøpt tilsammen tre lysestaker! Hehe....poden kom litt for tidlig, og vi måtte være litt lengre på sykehuset, så etter en lang fødsel og minimalt med søvn fatter jeg godt at han var i en slags "tåke"...hehe... ble kjempeglad, men det beste var seff den nydelige sønnen vår!

Han fikk radiostyrt bil i kombinert pappa-gave og julegave fra meg.

Skrevet

jeg fikk tre langstilkede roser, og en mann som var der hele tiden i begynnelsen.. Først ble han lagt inn på sykehuset sammen med meg, fordi jeg hadde en vanskelig fødsel, og hadde det veldig tøft psykisk - og trengte å ha noen hos meg, og så har han vært hjemme sammen med meg, og tok seg av alt stell helt til jeg kom meg på beina igjen...

Tror nok ikke det hadde vært slik hvis utfallet av fødselen hadde vært bedre, men når han faktisk hadde følt det på kroppen at jeg kunne ha dødd ifra han, så ble det nok viktig for han å være hos meg også (innbiller jeg meg da)

Skrevet

Jeg fikk en nydelig ring med små hjerter rundt hele, i gull og små diamanter.

Har fått smykker, øredobber o.l av samboeren min før, men aldri en ring :-)

Skrevet

en stor og stolt storebror, en 2 barns pappa og en nydelig baby.

Skrevet

Fikk en alliansering i hvitt gull, med 5 diamanter. 3 blå og 2 hvite :D

Skrevet

:) ingenting. Men snuppa fekk kaloo-bamse (som eg hadde ønska meg til ho).

Fødte på 1.juledag, og fekk ALT eg hadde ønska meg til jul! :) Så syns det var heilt ok at eg ikkje fekk enda meir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...