Labambie Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg fikk en ring som også svigermor hadde fått da hun fødte.. Har ikke hatt noe glede av den enda,da den er hos gullsmeden å blir utvidet og lagt på nytt lag med hvitt gull siden den var litt matt.. Kanskje jeg kan se diamanten i den også. Hehe
Mamma Mirabell Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 fikk ett "du og jeg" smykke.. ( som jeg maste meg til)hehe
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Et gullende reint hus, mykt dopapir, masse omsorg og avlastning, blomster og en mann som var helt nyforelsket i den lille.. Alt jeg kunne ønske meg og mere til ;-)
lisje marthemora Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 En nylelig liten pike, en lykkelig far og stolte søsken.verdens beste gaver:)))
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 masse omsorg og avlastning fikk jeg også :-) Snille mannen min. Fikk blomster i sånn skokrukke når vi øå på sykehuset, senere fikk jeg et gullsmykke. Jeg syntes det var litt urettferdig at bare jeg skulle få syntes han også fortjente en ting slik som han støttet meg under graviditeten og holdt ut med alle hormonene mine og støtten under fødselen. Så han fikk penger av meg til tatovering, noe som han hadde ønsket seg lenge og som ville bli et minne for livet om da hans første sønn ble født.
Labambie Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. mars 2008 Det fikk min også,anonym! Fikk ta seg tatovering,navnet til vesla på armen. Også fikk han et smykke. Så er ikke sånn at jeg bare tok imot da.. Hihi
Niem og Patrick Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 Jeg fikk tatovering Men har ikke somlet meg til å ta den enda..
Tiger of trøndelag Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Med nr 1 fikk jeg en flott diamantring, med nr 2 fikk jeg et perlesmykke med lås/anheng i hvitt og gult gull. Har en mann som er av den oppfattning at mor skal få en flott gave som varer for alltid, som takk for at jeg har gitt ham verdens største gave:-)
art Skrevet 29. mars 2008 #13 Skrevet 29. mars 2008 En nydelig sønn, en bukett med langstilkede røde roser og gavekort på hudpleie/massasje!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 Fikk ikke no jeg.. Er det lov å bli litt snurt da?
Solståle med 2 prinsesser Skrevet 29. mars 2008 #17 Skrevet 29. mars 2008 Jeg fikk et flott diamant hjerte smykke ;o) Og siden jeg fødte 2 dager før morsdag fikk jeg også et englebarn (fødte 4 uker før termin)
aya75 Skrevet 29. mars 2008 #18 Skrevet 29. mars 2008 Fikk verdens nydeligste jente. Det holder i massevis for meg:)
Erisa* Skrevet 29. mars 2008 #19 Skrevet 29. mars 2008 Jeg fikk en alliansering i hvitt gull med en diamant. Kjempefin! Jeg ble veldig glad for den:)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2008 #20 Skrevet 29. mars 2008 Sånn rundt morsdagen hadde vi en diskusjon her på DIB om sånne ting, mammagave, morsdag, valentiner osv..da var det så mange som deklarerte at de ikke brydde seg om gaver, og at å håpe på å få mammagave var å være kravstor.. og nå da ? så mange innrømmer at de måtte masse seg til å få det.. er dette ikke kravstor da ? Jeg må si jeg blir alltid litt lei meg når jeg leser slike innlegg, ikke fordi jeg har forventet diamant ring eller liknende, men fordi jeg fikk ikke blomster en gang, det har jeg faktisk håpet på ..:(og det værste var at i tiden etter fødselen, da jeg var drittdårlig og klarte så vidt å puste selv, valgte min mann å gå på jobb, isteden for være hjemmet med meg og babyen i noen dager.. Jo da, han kunne få noen dager fri, og nei da, vi hadde ikke dårlig økonomi da. Så jeg blir ganske lei meg når jeg leser om dere som var behandlet som prinsesser og vartet opp , for jeg satt alene hjemmet med nyfødt barn og slet med å samle krefter for å reise meg opp og komme meg til stellebordet..( Trist det, derfor velger å være anonym nå.
Labambie Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #21 Skrevet 29. mars 2008 Sender deg en god klem anonym... Har du snakket med mannen din da? Send en pm om du vil,hadde også en fryktelig tøff periode rett etter fødsel..
"husmor"med lille Nora Skrevet 29. mars 2008 #22 Skrevet 29. mars 2008 fikk ingenting. ikke blomster en gang. men eg hadde ikke forventet noe heller. men han var utrolig snill når vi kom hjem fra f;den. da fikk eg sove så mye eg ville (untatt når hun skulle ha mat). er den beste mammagaven eg kunne fått.
Gjest Skrevet 29. mars 2008 #23 Skrevet 29. mars 2008 Jeg fikk en samboer som var utrolig "forelsket" i sønnen sin! Samtidig var jeg så heldig at jeg fikk et aldels nydelig gullarmbånd og en STOR bukett med nydelige blomster Holdt egentlig med blomstene, men han hadde fått beskjed av sin mor om at fikk værsågod å kjøpe en skikkelig mammagave til meg tihi
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 29. mars 2008 #24 Skrevet 29. mars 2008 Jeg fikk masse kos og kyss, samt hjelp på barselhotellet. Og ikke minst fikk jeg verdens nydeligste sønn- som overskygger alle gaver for meg. Hadde ikke forventet noe heller, men vi er ikke sann som kjøper gaver til hverandre i ny og ne uten at det er bursdag eller jul.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 29. mars 2008 #25 Skrevet 29. mars 2008 han kom opp på barsel med en diiiiiiiiger bukett røde roser og en gave innpakket i fint sølvpapir (var kjempe fin, begynte å grine fordi papiret var så fint. hehe) inni var det en sånn pakke med en showergel og en bodylotion luktet kjempe godt. tydeligvis kjøpt på parfymeri- han hadde fått beskjed av en kvinnelig kollega på joben hans å kjøpe noe velvære greier til meg. så søøt han var!! ) ellers, var den buketten med roser den eneste blomsten jeg fikk på barsel, INGEN andre sendte så mye som et kort:( derfor varmet buketten hans ekstra ekstra mye:) og som andre har skrevet her, må jeg også fortelle, at han tredde inn i papparollen umiddelbart, og sto på fra første sekund, og gjør det enda. den aller største gaven, en snill og kjær pappa og partner!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå