Gjest Skrevet 29. mars 2008 #26 Skrevet 29. mars 2008 Ja, vi reiser ofte med mine foreldre!! Hver sommer er vi sammen iallefall en uke og noen ganger mer, vi reiser på fjellet sammen i vinterferie og påske Guttene våre er så store nå at de reiser også sammen med dem alene:) Svigerforeldrene mine bodde i isøde så mange år etter at vi flyttet ned at det har ikke blitt noe ferieturer sammen med dem desverre, men nå er de fleste av vår lille familie samlet på fastland og da blir det mer ferie sammen:)
Tommage♀♂ Skrevet 29. mars 2008 #27 Skrevet 29. mars 2008 Vi bor såpass langt fra svigers at når vi treffes er enten vi på ferie hos dem eller de hos oss. Vet ikke om det teller, men... Tror ikke vi kommer til å reise så mye på ferie sammen med dem, men om de spør så sier vi vel ikke nei heller... Men kan fint sende barna på ferie med dem når de er eldre=) Jeg reiser kanskje på tur med mine foreldre når sambo er i nordsjøen, men ikke så mye ellers.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 29. mars 2008 #28 Skrevet 29. mars 2008 Med hans familie...aldri igjen. Med min familie skal vi til syden neste år. Hans familie har barn i småbarnsalderen, slik som vi har. Blir ikke noe ferie da...bare mas og kjas. I min familie er den minste 11 år, foruten om knotten på snart 2 år. Da passer ligsom de andre barna seg litt av seg selv og vi har barnevakt om vi ønsker:) Da snakker vi ferie!!
bompymamma Skrevet 29. mars 2008 #29 Skrevet 29. mars 2008 Ja, det gjør vi, og det skal vi i sommer også : ) Er enig med deg. Synes det er helt topp å reise med familien. Reiser med baåde hans og min, annen hvert år. Barna koser seg masse, og har allerede sagt at de synes feriene med familien er de kjekkeste. Men det er jo stor forskjell på familie da. Ei venninne av meg hadde aldri kunnet reise med foreldrene sine. Så de reiser med oss av og til.
___ Skrevet 29. mars 2008 #30 Skrevet 29. mars 2008 Jeg drar ikke på ferie med svigerforeldrene mine, eller mine egne for den del, om jeg kan ungå det, men mannen min tar noen ganger med seg ungene til sine foreldre for en uke eller to.
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 29. mars 2008 #31 Skrevet 29. mars 2008 har gjort det men kunne aldri reist på ferie med den nye svigerfamilien tror jeg.. sukk. men har tidligere reist med både foreldre, svigerforeldre, og bestemødre veldig koselig så lenge man passer sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå