Gå til innhold

reiser dere på ferie med foreldre/svigerforledre ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lyst til det men mannen min vil ikke, ble kjempesur i går. Han mente at nå som han hadde skapt si egen lille familie så var det vi skulle på ferie sammen og ikke de andre på lasset. Så kjedelig for dattera våres og aldri få bli med bestemor og bestefar på ferie.

Jeg ble kjempelei meg .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja. det gjør vi=)

Skrevet

Vi har aldri gjort det nei, og faren for at det skulle skje i fremtiden er minimal.... Litt enig med mannen din jeg, men nå orker hverken jeg eller mannen min å være sammen med foreldrene våre mer enn noen timer i strekk da, et familieselskap er mer enn nok liksom.. Hadde nok fått mer enn spader om jeg skulle høre på mammas sykdomsprat eller svigermors klaging på mannen i en hel helg for ikke å snakke om en hel uke, desverre.

Skrevet

Vi har prøvd, men gjør det aldri igjen! Mine barn kan være med sine besteforeldre på ferie, men det blir uten meg og mannen min... :-)

Skrevet

jepp det gjør vi :) syns det er maks koselig jeg da :) :) Elsker familien min over alt på jord og kunne ikke tenkt meg å feriere uten de :) Ferier uten de oxo altså.. :)

De er jo fortsatt familen hans selv om han har fått barn da...

Skrevet

jepp, det gjør vi.

er avhengig av foreldrene våre, så hvorfor ikke dra på ferie med dem også?

sommern 2006 var eg i sverige med mamma å pappa.

å ifjor var vi på påskeferie med svigers.. var sååå koselig!!! :):):) og masse familie i tillegg, søsken, svigersøsken, ungan demmes å sånn.

Skrevet

Vi har feriert et par ganger på samme sted, og det har vært kjempekoselig. Men må innrømme at jeg synes det er deilig når bare vi reiser. Kommer jo helt an på hva slags forhold man har til svigers/foreldre.

Må si at jeg skjønner mannen din bedre enn deg.

Å blande inn at datteren deres da aldri får blitt med besteforeldrene på ferie er vel en overdrivelse? Det er ikke mest vanlig å skulle dra med svigers/foreldre på ferie når man har fått barn selv? Jeg har ikke det inntrykket ihvertfall.

Hun kan jo bli med dem på ferier når hun blir stor nok.

Skrevet

Vi har reist sammen mange i familien mange ganger..

jeg, minien, faren (da ) mine foreldre, søsknene mine (som er eldre enn meg) med deres menn.. og mine besteforeldre.. og kanskje noen av foreldrene til mine svogere..

Vi gjør ikke alt samtidig, så ingen sure miner om noen går til bassenget eller ut på shoping uten å informere de andre..

Skrevet

Vi ble bedt med svigermor, hennes mann og deres barn på11 og 13 år, 14 dager på Anfi del mar. Vi betaler ingenting. Nå skal også sambo sin mormor og morfar også være med...

Jeg har kjempe lyst til å reise på ferie, men gruer meg til 14 dager med verdens mest bortskjemte drittunger... Sorry, men det er faktisk det de er! Sambo er enig. så vi vet ikke helt ennå hva vi skal gjøre...

Skrevet

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Åja her i huset ferier vi mye sammen. Men så fungerer vi veldig godt sammen og. I mai reiser vi til svigers i Canada med gutten vår, og der skal vi bo i 4 uker. Gleder oss sinnsykt.

I august reiser vi med foreldrene mine 14 dager til Kreta. Vi skal kose, bade, shoppe og ikke minst mormor og morfar gleder seg til å være barnevakt. Som dem sier: vi er oppe tidlig allikevel - så dytt sneipen inn til oss, så kan dere sove lenge. Tipper sexlivet får et nytt løft da. Gleder meg.....

Skrevet

Ja, det gjør vi

Skrevet

På sommeren er vi alltid litt på hytta sammen med mine foreldre og litt på hytta til sambo sine sammen med dem. Men har alltid noen dager uten også, da :) Og i vinter reiser vi en hel gjeng til Thailand-da skal sambo og jeg gifte oss og ha med nærmeste familie. Er jo helt gull for de små å få være sammen med sine besteforeldre. Også er det fint for foreldrene å få lit avlastning også :)

Skrevet

Ja reiser med både min familie og svigerfamilien, og har faktisk alle + minis onkler og tanter vært på ferie sammen, var super koselig. Men det er også fint å reise bare vores lille familie da :)

Skrevet

jepp, har vært på ferie både med hans foreldre og mine..

Skrevet

Har ikke gjort det enda, men ser ikke bort fra at vi drar på ferie med foreldrene til samboeren min. Pappa og samboeren hans kommer vi aldri til å dra på ferie med, holder med 3 dagers besøk hos dem (de bor på en annen kant av landet).

Skrevet

Ja det gjør vi.

Eller ferier hos dem på en måte. Alle 3 besteforeldre parene har hytter, så da reiser vi dit på besøk i helger, påsker, pinser, sommerferier etc etc. :)

Men så er vi veldig familiekjære både mannen min og jeg da :)

Synes det er kos jeg. Og slik gjorde mine foreldre når jeg var lita også. så skjønner deg veldig godt!

Skrevet

Ja det gjør vi selvsagt. Dro til syden med hele familien i fjor sommer (mamma, pappa, lillebror, storesøster og hennes sambo + oss 3) Det var kjempe koselig. Lillegutt og jeg dro også på ferie til Harstad (har familie der) med min familie. + at vi tar turen til hytta med mamma og pappa flere ganger i året.

Har ikke vært på ferie med svigers enda.

Skrevet

Faren min har ny dame med unger og sånn så dem drar vi nok ikke på ferie med.

Svigers bor i utlandet så vi drar stort sett på ferie til dem, ikke med dem:)

Skrevet

Ja det gjør vi. Tror det er lurt med litt sammen og litt alene ;)

Skrevet

Ungene har bare mormora i live og vi er ofte sammen henne i perioder.Har også vrt på sommerferie sammen en gang blir sikkert flere,koselig det og barna elsker henne:)

Vi har bestandig hatt et godt forhold og hun er veldig ungdommelig..

Skrevet

Tidligere når vi ikke bodde her oppe i isødet så var vi på ei støls hytte sammen med svigers og alle andre på den siden som orka å gå til hytta, men etter at vi har flytta laaaaangt bort så holder det med at vi bor hos svigers (og noen netter hos mine) når vi er på fastlandet, orker ikke å reise på ferie med dem i tillegg!!

Men hadde de vært sånn som noen andre her skrev at de hadde stilt opp og tatt ungene litt for oss, så hadde vi kanskje vurdert det, men jeg syns det blir ekstra stress å passe på ungene 24 timer i døgnet samtidig som jeg skal være "blid" og hyggelig overfor de!!

Nei, da foretrekker jeg å reise på tur med venner som har barn på samme alder!!

Skrevet

Vi har gjort det et par ganger med foreldrene mine og en gang med svigers. Med mine foreldre har det gått greit, men med svigers gjør jeg det aldri igjen!

Skrevet

Nå er snuppa heer bare 9 mnd, men sånn for fremtiden så synes jeg at bare "vi" skal reise på ferie sammen.. jeg, samboer og barn(a)... Trenger ikke og ha med resten av familien på alt synes jeg.

Klart at det går ann og ta "hovedferien" alene og så ta en helg eller noe med besteforeldrene,men i hovedsak synes jeg det er koselig bare oss jeg!

Hun kan evt få lov til og være med farmor og farfar/ bestemor og bestefar på ferie alene når hun blir større!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...