Gå til innhold

Her er to kjoler på meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe.....ja hun måååå jo ha begynt å sove ordentlig til den tid!! ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fikk jeg lyst til å gifte meg!!! (vi er bare late, flaut) Du var nydelig!!!

Skrevet

Ja, det får vi satse på...ellers får besteforeldrene trå til så jeg får skjønnhetssøvnen min før den store dagen, he he;o)

Skrevet

Så spennende med bryllup i Florida! Noen spesiell grunn til akkurat der? Er så gøy å høre om andre måter å feire den store dagen på enn de tradisjonelle de fleste ender med..!

Ang kjoler, så kan jeg komme med et tips til deg. Vet om en side du kan få sydd din egen kjole! Feks hvis du finner en kjole som er et dyrt merke, kan du få sydd helt lik kjole, bare at da er ikke merket med. Eller hvis du vet i hodet sitt hvordan du vil ha den, men finner den rett og slett ikke! Linken dit er: http://apollo-fashion.no/

De har også mye fine kjoler for enhver smak der!

Skrevet

Tusen takk:o) Ja, kom igjen, er knallgøy å planlegge bryllup:o)

Skrevet

Jeg sov ca 2 timer natten før jeg giftet meg, og det var ingen unger som holdt meg våken, var bare så utrolig spent!! ;o)

Skrevet

Ja, vi har alltid vært enige om at vi ikke ville ha en tradisjonelt norsk bryllup - reise til utlandet med nærmeste familie...og jeg har bodd i USA ett år mens jeg var utvekslingsstudent på high school (ikke i Florida da...), så da jeg hørte om å kunne få arrangert bryllup I Orlando, Florida i Walt Disney World, var det et enkelt valg. Elsker Disney (selv om bryllupet ikke blir Disney-Disney da..) og det kommer til å bli akkurat som jeg har drømt om:o) Tar en ferie med familien i samme slengen, så det blir supert!

Takk for tips til kjole-side:o)

Skrevet

Ja, det var det da...ser for meg at jeg sitter som på nåler hele natten før...uffda;o) Jeg har det jo med å bli fryktelig nervøs og spent...men tror det "hjelper" at det bare er nærmeste familie som er der - intimt og romantisk - akkurat som vi har drømt om:o)

Skrevet

Vi hadde også bare nærmeste familie, ble veldig intimt og koselig! Glad for at vi gjorde det på den måten. :o)

Skrevet

Høres bra ut - jeg blir bare mer og mer fornøyd med og sikker på valget vi har gjort ang det:o)

Skrevet

Omebstemmer meg, nr en er finest, men er begge er jo veldig vakre da! Jeg lider valgets kvaler her jeg sitter og ser på kjolene, du kan ikke ha det lett, nei!

Skrevet

Høres helt fantastisk ut..!! Masse lykke til, blir garantert kjempe bra!!!

Skrevet

He, he - nei - ikke sant? ;o)

Skrevet

Tusen takk:o) Ja, jeg gleder meg noe veldig!

Skrevet

Takk, takk:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...