Gå til innhold

Her er to kjoler på meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men ikke noen av de jeg la ut link til i det andre innlegget - men nr to av disse er veldig lik nr to på linken - bare at denne var TUNG + ikke helt "riktig" i stoffet for meg - men dere seg fasongen i hvertfall;o)

Nr en her er egentlig en som jeg har gått bort fra...men er litt usikker likevel. Er usikker på om jeg liker det sølvgreiene oppe - men ellers var kjolen veldig flott. Hva syns dere?

http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/428758/offset/17

Klikk fremover fra dette bildet - to bilder av hver kjole....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fin du var! ;-)

Jeg likte best den første, men det er jo smak og behag.

Skrevet

Jeg likte best den første kjolen;) Du såg jo såååå liten og søt ut i den :)

Nydelig var du;)

Skrevet

Kjole nr2 var nydelig! Det var du også:)

Skrevet

Likte nr 1 best, men vakker var du i begge! :o)

Skrevet

Takk for innspill:o) Var veldig i tvil om jeg skulle "tørre" å legge ut bilder av meg selv her, he he, pytt-pytt;o)

Skrevet

Syns den med båndet var penest. Den satt finest på deg. Den andre så litt for stor ut over brystet.

Skrevet

Vanskelig å si, men kanskje nr 2.... men de var veldig fine på deg begge to =))

Skrevet

Er litt vanskelig å velge, siden jeg ikke ser detaljene i kjolen ( er litt detaljfixert... :))

Men sånn ut i fra det jeg så, så syntes jeg kjole nr 1 var nydelig til deg. Du blir uansett en kjempefin brud - det var lett å se :)

Skrevet

He, he - de var begge ca to nr for stor på meg, så fasongen kommer ikke helt frem...;o)

Skrevet

Du var kjempe fin i begge, men jeg likte nr 1 best

Skrevet

begge kjolene var pene, men Synes nr 1 var finest! =) Satt veldig fint på :) Blir nok bra uansett hvilken du velger ;)

Skrevet

Hi, hi - ja kanskje du kjenner meg igjen da, når/hvis vi møtes;o) Er (heldigvis) langt i fra da...så ser meg ikke så godt;o)

Skrevet

Hehe...det spørs! Syns egentlig ikke jeg er lik meg selv når jeg ser på bildene av meg som brud, man er jo litt mer prinsesse enn sånn til hverdags kan du si. ;o)

Skrevet

Synes du var knakende fin i den andre jeg da;=)

Var ett eller annet feil i utringingen på den første.

Skrevet

Så søt du er, og så flotte kjoler!

Du ser helt nydelig ut i begge, men jeg tror kanskje jeg likte nr.2 best.

Tror det var noe med holningen din i den kjolen, litt sånn "opp med haka og frem med brystet".

Som sagt, du blir snasen uansett hvilken du ender opp med ;-)

Lykke til med det forestående!

Skrevet

Jeg håper jeg ser litt bedre ut på bryllupsdagen min enn jeg gjorde på disse bildene, he he - trøtt og sliten etter netter med lite søvn...uff.... he he;o)

Skrevet

Jeg syntes nr 2 var absolutt den fineste, var noe verdig over den liksom..! Forutsatt at du får den i passende str til din kropp selvfølgelig, og det regner jeg med at du kommer til å få:-)

Lykke til med den store dagen! Når er det?

Skrevet

He, he - tusen takk tingeling_80:o)

Skrevet

Akkurat DEN kjolen blir det ikke - for den var altfor tung...men kanskje en som ligner - samme type fasong og stoff - bare litt finere og lettere. Vi gifter oss i april neste år i Florida - så da kan ikke kjolen blir for stor og tung hverken å drasse med seg eller ha på seg;o)

Skrevet

Likte nr 2 best. Du blir superfin :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...