Gå til innhold

Noen som vil gi bort en klem?:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjenner=sender.

Gud, jeg er fjern i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Truseprinsesse

Takk for det:) Og takk for klemmen!

Skrevet

Hvordan ligger du an i syklusen?

Skrevet

Hadde El denne uka.. Ikke helt sikker på når TR vil komme, for har hatt en del surr i syklusen i det siste..

Skrevet

Aha. Kanskje begge Siljene har blitt gravide den siste uka?

:D:D:D:D

Da hadde jeg blitt så glad. Du og dreamer fortjener det så veldig begge to!!

Skrevet

Hehe, ja det hadde vært moro:o) Silje snuppa mi trur jeg er gravid nå, hu fortjener det ihvertfall:o)

Skrevet

Ja, jeg tror også at hun er gravid nå. Kommer virkelig til å savne henne. Jeg skal bli gravid neste måned jeg. Lyst til å bli med?

Skrevet

Ja jeg blir med jeg:) Hehe... Kommer til å savne henne jeg å, men jeg og silje har kontakt daglig å vi da.. hehe:) Vi er venner utenfor her..

Skrevet

Ahaaa, bor du i Oslo du også eller?

Da kan vi danne trillegjeng vi tre!!

Skrevet

Nei gjør nok ikke det:(

Men er fra Drammen, bor nå i Telemark! Men vi flytter til Drammen så fort sjangsen byr seg:o) Hehe! Du bor i Oslo eller? Og har du kontakt med Silje utenfor her??

Skrevet

Jeg bor i Oslo ja. Er du også 86-modell?

Jeg har kontakt med Silje på babyverden sitt forum. Jeg er mer der enn her på BIM nå..

Skrevet

Nei.. Hehe! 87-modell:o)

Skrevet

Du er jo bare barnet! Hehe.. :D

Skrevet

Hehe, er jo bare ett år yngre da:p

Skrevet

Klem kan du sjølvsagt få:-)

Sjølv var vi heldige og klarte da i 1pp etter pilleslutt..

Så mange trøste-klemmer til deg,skal sjå at da klaffer snart!!!!!!!!!

Krysser finger for dåke:-)

Skrevet

Skjønner godt frustrasjonen din.... Det er vanskelig å være så veldig lykkelig på andre sine vegne når en selv sliter.. Jeg forstår ikke hvordan noen kan få seg til å si at du burde ha lært etter å ha vært prøver så lenge!! Det er en helt utrolig tåpelig kommentar!!!!

Det er mange rundt oss som har fått barn, og flere av de er på vei med eller er i ferd med å begynne prøvingen på nr to.. Vi har akkurat hatt vårt første prøverørsforsøk og det resulterte i positiv test for så å miste rett etterpå.. Det er tøffe tak og det hjelper ikke å få kommentaer som "Skal dere ikke få barn snart?" Eller den kosligeste: "Er du gravid?" Det er nok ikke vondt ment men jeg klarer ikke å forstå at de ikke er mer opplyst enn å gjøre det!!

Nå har jeg bestemt meg for å si hvordan tingenes tilstand er for å få de til å slutte å spørre. Det pleier å sette en stopper for videre spørsmål ;-)

Det er bra å ha en god samboer som sier de rette tingene...

Jeg håper dere får hjelp snart. Som flere har sagt- det er ikke sikkert det er så mye som skal til for at dere blir gravide. For min del synes jeg det var godt å få vite hva som var grunnen til at barn uteble..

Jeg sender deg mange elektroniske klemmer med håp og ønsker om at det snart er deres tur.. Ta vare på hverandre :-)

Skrevet

ikø29

Så trist å høre at dere mistet:( Det må være utrolig vondt!

Ja, det er en utrolig tåpelig kommentar! Jeg har noen ganger sagt til de som har sagt det at prøv i 2år med å bli gravid, så kan du kjenne selv at det er ganske tøft!

Håper også vi kan få hjelp, eller evt ihvertfall få svar på om det er noe galt eller ikke:)

Takk for klemmen!

Håper det klaffer for dere snart å:)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...