*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. mars 2008 #1 Skrevet 28. mars 2008 Nå er jeg såå lei av å prøve og bare få negative tester. Snufs! Folk kommer og sier "Du burde jo ha lært og ikke bli så skuffet nå etter så lenge da". Men sannheten er at det blir tøffere og tøffere jo lenger man må prøve.. Eller er jeg aleine om det? Vi er nå i vår 24pp, og trur ikke det har klaffet denne gangen heller. Hadde EL denne uka så er bare å se om TR kommer eller ikke! Er ganske heldig som har en samboer som sier: "En vakker dag skal det blir vår tur" "Du kommer til å bli en kjempe go mamma" Men hvorfor skal det være så vanskelig? Siden 2006 har jeg 11 venninner som har fått baby! Blir ikke noe lettere av den grunn.. Beklager sytingen, måtte bare få det ut:o) Klem fra
håpet omden lille... Skrevet 28. mars 2008 #2 Skrevet 28. mars 2008 Hei, du får masse klemmer fra meg i tillegg til forståelse og sympati:))) Jeg forstår deg så godt at det gjør vondt( gråt faktisk da jeg leste innlegget ditt:(( Er i samme situasjonen selv, og for hver negativ test jeg får så føler jeg meg tusen ganger mer elendig og mislykket. Alle jeg kjenner rundt meg blir gravide, og ja jeg gleder meg på dem`s vegne, men tenker også at det er så jævlig urettferdig overfor oss som sliter og sliter... Men jeg kan ikke annet enn å si at vi ikke må gi opp håpet, det er det eneste som holder meg oppreist enkelte dager og forhåpentligsvis så blir det din tur snart, FOR DET FORTJENER DU VIRKELIG!!! PS: har brukt Fertilitets monitor denne pp, og gjett hva?? NEGATIV TEST, for helvete!!!! Det er bare ikke meningen at det skal skje:( Masse klemmer og ikke gi opp, selv om på dager som dette er det veldig lett å gjøre akkurat dette.Ha et smil om munnen og se lyst framover, om ikke så lenge skal du se at det er din tur til å bli gravid.
Peders mamma Skrevet 28. mars 2008 #3 Skrevet 28. mars 2008 Kan ikke si at jeg vet hvordan du har det, har nesten nettopp startet på en måte. men jeg vil bare gi deg en god klem å si at jeg synes du er utrolig tøff som fortsatt står på og prøver på nytt. Jeg håper jeg er like sterk som deg ! Jeg ønsker deg alt godt, og en liten spire som sitter snart! storklem til deg !
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. mars 2008 #4 Skrevet 28. mars 2008 Jeg vet så godt hvordan du har det. Det blir ikke lettere nei, det blir vanskeligere. Å se alle andre rundt deg bli gravid forstår jeg er ufattelig vanskelig for dg. man føler seg bare enda mer mislykket. Du skal få en stoooooooooooooooooooooor klem av meg, for jeg forstår dg virkelig så godt. Håper du lykkes snart. Om du ikke har kommt dg til utredning så ville jeg gjort det nå.
tuppa prøvd lenge Skrevet 28. mars 2008 #5 Skrevet 28. mars 2008 jeg vil gi deg en stoooor klem!!!! håper inderlig at det blir din tur snart! syns det er rett og slett urettferdig at noen skal bli gravide på rappen mens andre skal slite vettet av seg... men,men...så er nå livet... håper det ordner seg for deg og alle andre som sliter... kjenner jeg blir skikkelig lei meg når jeg leser om dere som sliter..syns det er forferdelig trist og unner dere så innmari en baby! massse lykke til!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 STOOOOOOOOOOOOOOOOOOR KLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM til vennen miiin<3<3<3 Du fortjener så inderlig å få en spire i magen, og jeg tror snart det blir din tur. Krysser fingrene for deg hele tiden, og håper av hele mitt hjerte at du får en positiv test snart. Du er en helt fantastisk jente, som er så utrolig sterk. Barnet ditt er kjempeheldig som får deg som mamma!!! Glad i deg!
Gjest yrild Skrevet 28. mars 2008 #7 Skrevet 28. mars 2008 Hei :-) Jeg krysser fortsatt fingre for deg! Og her kommer en stooooor klem :-) Synes "folk" er relativt tankeløse når de sier at du burde være vant til det nå. Man blir jo bare mer og mer redd for at det ikke skal gå og mer og mer skuffet for hver gang TR kommer! Fin samboer hjelper jo da :-) Håper det har klaffet denne måneden for deg! Klem
bomsa Skrevet 28. mars 2008 #8 Skrevet 28. mars 2008 Klemme hardt!!!!! Føler med dere, godt at du har en samboer som er så flink....
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 28. mars 2008 Hei babyen-min,30 Det varmet med tankene dine! Tusen takk" Prøver å glede meg på vennene mines vegne. Men er ikke alltid like lett! Ja er urettferdig. Tusen takk for at du mener at vi fortjener det:) Håper det klaffer for dere å.. Skal tenke på alt du har sagt og se lyst framover, håper det klaffer denne gangen så vi slipper å reise til legen, for har ikke lyst på den beskjeden at jeg ikke kan blir gravid eller at det er noe i verden! Klem fra
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. mars 2008 Hei AnneMa85:) Tusen takk for gode ord! Jeg hadde ikke klart å vært så tøff om det ikke hadde vært for gutten min og dreamer:) Men vil bare si til deg at ikke stopp før det skjer noe! Men ikke vent med å reise til legen så lenge som vi har gjort heller! Håper det klaffer for deg Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 28. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 28. mars 2008 Tryne_15pp,2SA, i gang med IVF Tusen takk for en god klem:) Ja, vi skulle vært på utredning tidligere, men har ikke klart! for er sååå redd for å få den beskjeden om at jeg ikke kan bli gravid! men om det ikke har klaffet nå skal jeg til legen.. Klem fra
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. mars 2008 #12 Skrevet 28. mars 2008 Kjære dg Silje. jeg vet det er tøfft å gå til utredning, det er helt vanlig å være redd. men vet du hva, det kan vel ikke bli værre enn det allerede er? Nå er du redd for at du ikke kan bli gravid. Dersom du går å sjekker dg så har du faktisk mulighet for å få hjelp dersom du har ett problem, det er jo kjempe bra. Å ta utredning er en lang prosess, derfor råder jeg dg til å begynne snarest. prøv å muntre dg selv opp, eg er sikker på at du klarer det. jeg har fått tragiske beskjeder gang på gank, men jeg er høyest i live. I tillegg har jeg til og med fått en jente for snart 1,5 år siden selv om det ikke var noen leger som trodde at jeg noen gang kom til å klare det. Stå på, du klarer det. ring på mandag;)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 28. mars 2008 #13 Skrevet 28. mars 2008 Ja jeg vil GJERNE gi deg en god en!!!!!!!!!!!!!!!!!! STOOOOOOOOOOOR KLEMMMMMMMMMMMMMMMMMM
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 29. mars 2008 Dreamer<3 Den stoooore klemmen fra deg er alltid like god. Men du fortjener også en sånn stor klem:o) Nå ble jeg rørt etter det du skrev, du fortjener det like mye som meg.. Klem glad ideg å<3
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. mars 2008 #15 Skrevet 29. mars 2008 vet ikke om det siste innlegget var til meg, men jeg snapper en klem likevell;)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 29. mars 2008 yrild Takk for at du forstår:) Ja, det gjør mer og mer redd, og enda mer skuffet. Men noen av de som ikke har prøvd så lenge har ikke skjønt det.. Takk for at du krysser fingrene for oss og takk for klemmen:) Den varmer:) Ja, har en kjempe samboer:) Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 29. mars 2008 Tryne_15pp,2SA, i gang med IVF Nei, det kan vel ikke bli værre en det alleredet er.. Bedre å kunne komme til legen for å se om evt kan trenge hjelp:) Skal bestille time så fort TR har dukket opp i april.. Takker for gode ord:) Klem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 29. mars 2008 M-79 håperpå 08gull Tuuuuusen takk for den store klemmen:)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. mars 2008 #19 Skrevet 29. mars 2008 Godt du begynner å få mot til å gjøre det. For meg opplevdes det faktisk som en befrielse, det var greit å ha noe å forholde seg til. feks hvis det skulle vise seg at manglende eggløsning er ditt problem, så kan man få behandling for det. da er det mye greiere å vite det slik at man kan få gjort noe med det
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 29. mars 2008 Etter alle de gode ordene og oppmuntringene fra dere blir alt mye enklere:) Trengte nok bare det:) Her kan jeg liksom si hvordan jeg har det, uten å få pepper:) Klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. mars 2008 #21 Skrevet 29. mars 2008 Det er sant. Sier man noe til familien så får man som oftest noen unødvendige kommentarer fordi de ikke skjønner hvordan det er. masse lykke til
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #22 Skrevet 29. mars 2008 Takk og det samme til deg:o)
Mikkemafian Skrevet 29. mars 2008 #23 Skrevet 29. mars 2008 Hei.. Fikk litt tårer i øynene og klump i halsen nå, jeg. Her kommer en bamseklem, (du vet en som varer leeenge) fra meg. Du er ikke alene om å ha det tøft. Det hjelper litt, men ikke i lengden...
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #24 Skrevet 29. mars 2008 Trilletralle Takk for bamseklemmen:) Så koselig.. Sender en klem tilbake og håper det klaffer for oss alle:)
Truseprinsesse Skrevet 29. mars 2008 #25 Skrevet 29. mars 2008 Jeg kjenner deg en kjempestor klem med ønsker om at det snart må klaffe. Og jeg skjønner godt at det blir tøffere og tøffere for deg. *trøstekos* :(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå