Gå til innhold

Hvordan klarer dere alt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eg går på tur eller stikker og besøker noen for å slippe å se på alt rotet.. eg tørker støv 1 gang i uka. vasker gulv 1-2 ganger i uka. støvsuger annenhver dag ca. vasker 1 maskin med klær til dagen. alt dette er gjort før kl er 1300 vis vi står opp i 8 tiden.

sambo handler, eg lager middag, begge tar oppvasken etter middag. en dag eg og en annen dag sambo. bosset tar vi når det det er fult eller lukter.

når klær er forlite vasker eg det og legger de direkte i poser når de har tørket. Måke snø gjør vi ikke. bilen tar eg og rydder når sambo kjører. tar med meg to poser, en til flasker og en til annet boss.

men ellers noen dager har eg "husmorstreik" eg gjør ikke noen ting..

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Klarer ikke alt. Ikke halvparten en gang. Blir lei innimellom, men så fikk vi besøk av en fyr som kunne fastslå at "dette var jo et aktivt hjem". Holdt på å le meg ihjel, jeg visste ikke helt om jeg skulle bli fornærmet. Men så kom jeg fram til at det er jo nettopp det jeg vil bo i!! Ikke et utstillingsvindu. Jeg var glad det var for mørkt til å se hybelkaninene, men ellers er det vår sak at gangen aldri blir ferdig oppussa, at det flyter med blader og aviser, at lekene ikke alltid havner i kroken sin etter bruk. Holder bad og kjøkken renslig, vasker klær og holder det ellers helsemessig, så er alle glade:) Og vi kan fortsette med å være aktive i et hjem vi LEVER i=)

Skrevet

Hvor er mannen i alt dette da??

Og sparer en del tid om du kanskje investerer i en toerketrommel (ut fra ene maskina inn i den andre ..)

Skrevet

Haha,sånn er min og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...