Gå til innhold

Har mannen eller jeg rett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe....mange som sier de skal få ny bil selv om de kjøper brukt. ;o) Ny for dem altså. Vår kom også fra tyskland og vi fikk den levert med full tank. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ler* Vel, har alt klart å smiske meg til endel annet småsnop med den bilen, så tror ikke jeg skal strekke strikken lenger nå ;-) Men ja, jeg vurderte det nesten et øyeblikk, hehe...

Skrevet

Mannen min sier at den kommer med akkurat nok diesel til å ta dere til nærmeste bensinstasjon. Man må vanligvis betale ekstra for å få den levert med full tank.

Skrevet

jeg jobber som bilselger, og klargjører drar alltid å fyller bilen for 300kr.

uansett pris på bil og hvor mye ustryr den eventuellt har.

Skrevet

Holder med mannen din jeg. Kan aldri i verden tenke meg at de kommer med full tank :-)

Skrevet

Hm, ser ut til at også de som har bilselgermenn ikke er helt enige. Om jeg får mulighet skal jeg opplyse i morgen hvordan det ble. Nå er det kvelden her :-)

Skrevet

Hehe det kan sikkert stemme goldenticket ;) Husker pappa hadde kjøpt dyyyr amerikansk bil, som rett og slett SLUKTE bensin! Da var de litt nervøse for at han ikke skulle komme seg bort til bensinstasjonen med det lille som var fyllt på hehe :) Skikklig super service i grunn.

Synes det burde gå litt etter hvor dyr bil man kjøper jeg da og særlig etter hvor mye bensin bilen bruker! Blir for dumt å stå å bite negler å lure på om kunden kommer seg til en bensinstasjon 50 meter unna hehehe..

Skrevet

den kommer med 25liter på tanken.så kommer ett bra stykke for det.men vi henta vår nye audi a4 forrige dagen her å jeg ble skuffa over at det ikke var full tank.men husk overtakelsen tar ganske lang tid.

Skrevet

Spørs vel helt på policyen til bilbutikken det. Veldig få som fyller opp tanken. De fleste fyller som de over sier for 2-300 toppen, men hos Åkra bil får du full tank ved bilkjøp....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...