Putte68 Skrevet 27. mars 2008 #26 Skrevet 27. mars 2008 Ja hvorfor må enkelte være så spydige? Vi bærer alle kiloene forskjellige og noen legger mye på seg og andre lite. Vi er forskjellige damer og det er vel ingen grunn til å rakke ned på hverandre for det vel? For å svare på det du spurte om så er jeg nå i uke 31 og har lagt på meg 15 kilo og veier nå 75 kilo. Jeg er 174 høy og har heller aldri vært over 70 kilo (annet enn de to gangene jeg gikk gravid) Så jeg vet hva du snakker om. Det er tungt og merker godt at kroppen ikke liker de ekstra kiloene. Men vi er no gravide da så dette må en bare regne med. En får bare ta de kiloene som måtte komme så får vi heller bare trøste oss med at de renner raskt av igjen når en begynner å amme. Det gjorde de i alle fall da jeg var ung og sprek og fikk mine første to barn men nå spørs det om jeg kommer til å slite litt lengre med å finne tilbake til den gamle formen igjen. Men vi kan vel ikke klage:-) Lykke til videre i svangerskapet og spis og kos deg med det lille nurket i magen:-)
fiskelisken Skrevet 27. mars 2008 #27 Skrevet 27. mars 2008 jeg er 162 cm og veier nå 87..gått opp 17 kg..men de skal bort igjen pluss litt til
Supermamm Skrevet 27. mars 2008 #28 Skrevet 27. mars 2008 Til HI, skjønner at det er vanskelig å legge på seg, men du har nok ingenting å bekymre deg for. Du må ha vært veldig tynn da du ble gravid og du ser nok slank ut nå også. Selv veier jeg 70 kg nå i uke 28, fordelt på mine 165 cm og jeg bekymrer meg overhodet ikke: )
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #29 Skrevet 27. mars 2008 Tør nesten ikke svare her, er redd for å bli halshugget for å ha lagt på meg aaaaltfor lite. Men jeg er rundt 1.60 cm høy og 57 kg, nå i uke 29 :S Lagt på meg kanskje, vet ikke hvordan det regnes, for jeg gikk ned 2-3 kg de første mnd, og nå veier jeg 1 kg mer enn før jeg ble gravid, altså 58 kg ca. Kanskje max 3 kilo opp tilsammen??
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #30 Skrevet 27. mars 2008 er 34+6her og veier 92kg.Gått opp 1kg og er 1,76cm høy. Er ikke lubben eller noe slikt bare tung bein bygging og en del muskler.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #31 Skrevet 27. mars 2008 Noen er kansje mer nøye med hva de stapper i seg å da.. Dere som går opp 30 kg kan vel kansje litt for det selv også...
mai mammaen til to Skrevet 27. mars 2008 #32 Skrevet 27. mars 2008 jeg veide 80 kg når jeg ble gravid.. er vel 169 cm..hadde en del kg igjen fra sist svangerskap.... nå er jeg 35 + 0 i dag og veier 86.5 kg..veide meg i morges.. fornøyd med å ikke ha gått opp så mye denne gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå